Bizar afspraakje. [Geen OP]

23-05-2020 10:08 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
soulseek_ wijzigde dit bericht op 01-04-2021 16:28
99.96% gewijzigd
Moreina schreef:
23-05-2020 13:38
:HA:

Zoek je medestanders om te rellen in andermans topic.

Zuur hoor.
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk heb je de volgende keer sneller door dat de date in kwestie ze niet allemaal op een rij heeft. Ik kende vroeger ook zo iemand (gewoon kennis, geen date of relatie). Soms was ik echt bang van hem. Uiteindelijk is hij uit het leven gestapt. Als zo’n mens geen hulp zoekt, is hij een vogel voor de kat.
Alle reacties Link kopieren
soulseek_ schreef:
23-05-2020 14:21
Ik leerde deze jongen niet kennen online, gewoon in het echte leven en kende hem al enige tijd en ook toen merkte ik dingen die ik niet zo leuk vond. Ik ben iemand en dat realiseer ik mij heel erg goed, die steeds het beste in iemand wil blijven zien en alles wat er gebeurt bij mijzelf zoek, en zie ook wel in dat dat soms niet hoeft. Lijkt wel of ik onbegrenst ben ofzo, en dat is niet goed en maakt mij inderdaad erg kwetsbaar. Ik voel mij schuldig over deze situatie wat onzin is.

Dit is deze week gebeurt, ben er paar dagen echt van slag geweest en beetje beduust, voor mij gehouden en moest het even kwijt. En en nu tijd om los te laten en vooral te onderzoeken waarom ik niet omkeerde, waarom ik maar dacht ach dat bedoeld hij niet zo, zit niet lekker in zn vel, ik snap het bla bla.. nee gewoon moeten zeggen sorry, maar je bent niet aardig en dit voelt niet prettig, maar dat deed ik niet en dat is het meeste wat er mij stoort en mijzelf kwalijk in neem.
Daar onmiddellijk mee stoppen. Je merkte al dingen op die je niet leuk vond. De volgende keer dat dat gebeurt, afkappen. Niet het goede willen zien, niets bij jezelf zoeken, afkappen.

Al bedoelde hij het niet zo, zat hij niet lekker in zijn vel, had hij een rotjeugd gehad (nogal eens een excuus voor zulke exemplaren), maakt geen bal uit. Daar valt hij zichzelf maar lekker mee lastig en geen anderen.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
En als iemand begint te brabbelen over spiritueel en hoog sensitief zijn, moet er ook al een lichtje beginnen branden. Mijn mening.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
23-05-2020 14:30
En als iemand begint te brabbelen over spiritueel en hoog sensitief zijn, moet er ook al een lichtje beginnen branden. Mijn mening.
Goede mening.
Niet iedereen is opgegroeid met “grenzen”.
Voel jij je misschien vaak erg verantwoordelijk voor anderen/situaties?

To, nu is het “goed” afgelopen, een volgende keer misschien niet. Misschien kan iemand je er mee helpen, want zelf grenzen stellen en bedenken als je dat niet is bijgebracht, is nog niet zo makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
het is een hartstikke mooie eigenschap om het goede in mensen te zien, maar je moet wel uitkijken dat het jouzelf niet schaadt. Jij voert het zover door dat het jou schaadt, dus stop daarmee. Ga leren om te luisteren naar je instinct dan wordt het makkelijker om dit soort mannen links te laten liggen. Je hoeft niet de hele wereld te redden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Heb je nog contact met hem?
Wow, heel heftig! Hier zou ik ook heel erg van schrikken en ik snap je gevoel. Ik zou hem snel vergeten.
Komt hij uit A en begint zijn naam met een D?
Nee grapje zal vast niet.

Ik hou er niet van om bij onbekende in de auto te stappen. Precies om wat jij beschrijft. Te hard rijden en op telefoon.
Wat een gek spiritueel. Fles spiritus kan die krijgen. Zit hij aan de coke of zo?
Ik heb altijd iemand stand by als het tegen valt of ik voel me niet op me gemak dan belt een vriendin me op. Die app ik dan.
Al zeg ik wel gewoon het is niet leuk: ik ga wat anders doen met een vriendin. Doei.
Kut ervaring zeg!
Klinkt psychotisch of als een doorgedraaide coke snuiver.
Niet meer contact met hem hebben, dat lijkt me gevaarlijk. Deze jongen heeft hulp nodig maar daar sta jij buiten, houden zo hoor.
Alle reacties Link kopieren
Veel narcisten zeggen van zichzelf fat ze lief, spiritueel etc. zijn. Kijk maar naar cultleiders. Ik was na 5 minuten al weggegaan. Had dat ook toen iemand over de Illuminati begon op een date.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven