Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Bizar afspraakje.

23-05-2020 10:08 87 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey al!

Ik zit eigenlijk ergens mee en vraag me af of er speciale mensen hier voor zijn die mij kunnen helpen, denk aan psycholoog of iets in die richting.

Ik heb recent gedate met een jongen en dat was eigenlijk gewoon geen leuke ontmoeting. ( heb hem niet online ontmoet)
Het viel me op dat er iets met hem was toen ik hem zag, dacht in eerste instantie dat hij onderinvloed van iets was, medicatie ofzo. Misschien eigen interpetatie, hij zei niks maar voelde gewoon aan zijn vibe ofzo.
Hij zat in elk geval overduidelijk niet lekker in zijn vel.
Vroeg aan hem of hij oke was, dat was zo. Vervolgens gingen we naar de plek toe om te gaan wandelen.

Hij deed ontzettend onaardig ik maakte opmerkingen dat het hier zo mooi was, reageerde hij mwha... het is wel oke. Zei hij ineens ik hou niet van praten ben liever alleen, ben gewoon niet sociaal ofzo ( jongen is nogal ´spiritueel´) toen was ik het eigenlijk al zat en stelde voor om weer te gaan, dat wilde hij niet en reageerde verbaasd, bleven door lopen, veel hondjes waren daar in dat gebied en die kwamen soms naar me toe, wat honden vaak doen. Waarop hij zei: laat die honden eens met rust...nouja en zo ging het steeds verder. Misschien grappig bedoeld maar die vibe was er niet en voelde meer als verwijt dan als grapje.
Tas mee met drinken en eten, terwijl we na afloop bij mij een drankje zouden doen. Zei bijv steeds dat hij wilde reizen en als monnik wilde gaan leven, steeds pijlen wat ik ervan vond, steeds uitdagen, testen hoe ik zou reageren.ik voelde mij eigenlijk heel klein worden en niet meer op me gemak. Maakte echt gemeene opmerkingen, zo zou hij een meisje hebben ontmoet 2x gezien in een tijdsbestek van liefst 7 maanden ofzo en alles wat ik voor hem zou voelen zou hij voor haar voelen.. Bijzonder dat hij dan met mij op ´date´ wide en heel erg bijzonder dat hij weet wat ik zou voelen voor hem. Vond het zeker leuke jongen enzo anders zou ik niet afspreken, maar vond het een gemene opmerking.

Ook was ik al bevooroordeel ivm mijn horoscoop, hij had slechte ervaringen met mensen met zelfde horoscoop als ik, veel vrouwen hadden hem pijn gedaan, moeilijke jeugd, contact met moeder was hij allemaal aan het verwerken.

Probeerde zo min mogelijk te oordelen of er iets van te vinden, juist goed en dapper dat je aan de slag gaat met je onverwerkte emoties, traumas etc. Zei hem ook dat mijn horoscoop mij niet defineert als mens.

Stelde meerder keren voor om te gaan en achteraf baal ik zo van mezelf dat ik niet doorzetten, hij maakte opmerkingen dat ik mijn grenzen niet aangaf of dat lastig vond. Bij de auto aangekomen, deed hij ook zo raar, hij zat te denken aan onze energie samen.

Prima laat iedereen in zijn waarde, hij zei dat hij enkel met mij afsprak om mij te helpen?! ik wilde eigenlijk na steeds vernederd te worden niet meer bij hem in de auto stappen en stelde voor om te gaan lopen naar huis zodat hij door kon rijden naar zijn huis. Wilde hij niet, stapte in de auto en wat er toen gebeurde... WOW!

Ben er na dagen nog steeds best wel beduust van. Hij reed echt mega hard en schuurde door de bochten pakte zijn telefoon ( tijdens de ´date´ pakte hij ook steeds zijn tel, zo respectloos.. ga dan als je het niks vind maar ok.) ik vroeg hem of hij wat zachter kon rijden en zijn tel weg kon doen, voelde mij onveilig en er lopen ook gewoon mensen in de straten. Hij zei toen: hou je bek, jij hebt niet eens je rijbewijs. GA MIJ NIET VERTELLEN WAT IK MOET DOEN, schreeuwend

Waarop ik het zo zat was en hem zei, wat ben jij eigenlijk naar zeg. was de hele avond al zo onaardig en vond dat ik EINDELIJK eens voor mijzelf moest opkomen. Hij sloeg helemaal door. Riep keihard echt schreeuwend zoals in een film, dat ik over een week blij ben hem te hebben ontmoet, ik velricht zou zijn en alle shit er uit zou komen. Ik snapte er echt niks van en wilde hem rustig maken, dus ik zei meerdere keren, doe rustig laten we even normaal praten, laten we het even uitpraten. Hij sloeg echt door. Schreeuwen dat hij niet meer wilde afspreken. Bij mijn huis aangekomen, schreeuwde hij dat ik de auto uit moest en weet ik het, ik was echt verstijfd en was dus wat trager van begrip. Hij liep zijn auto uit en deed mijn deur open, ik stap uit, hij stap zijn kant van de auto weer in. Ik ging gehurkt bij zn raam zitten om te praten, want ik vond het zo heftig en dacht als jij zo opgefucked naar huis rijd is dat gevraalijk voorjezelf en andere... hij drukte doen op gas, en uit reflex wilde ik mij ergens aan vast houden en dat was zijn haar. echt een scene uit een horror film.

buurmeisje schork zo erg en kwam er aan. Daarna reed hij weg en kreeg ik een appje met:

Het is mij heel duidelijk, duidelijk wie jij bent, duidelijk hoe ik mij voel, duidelijk wat je met mij doet en heel duidelijk dat ik hier niks mee wil.

:woa:

Ik ben best wel geschrokken, hoe kan iemand zich zo gedragen, zeggen spiritueel en hoog sentitief te zijn en je zo gedragen,maar vooral hoe kon ik dit toelaten, waarom ben ik niet meteen weg gegaan.

Ik wil dus werken aan mijn grenzen, vetrouwen op mijn gevoel en dit soort situaties meteen vergeten ipv over analyseren en het uitspreken, niet dat ik nog iets met hem wil, maar meer het echt ongelovelijk vervelende nare situatie vind. Wil het bij mezelf zoeken ipv bij hem. Ik zie altijd het goede in iedereen, wil bijv dit ook oplossen en uitspreken maar dan denk ik echt waarom zou ik

geen idee wat ik hiermee wil maar wil even mijn verhaal kwijt.
soulseek_ wijzigde dit bericht op 25-05-2020 17:30
4.28% gewijzigd
TO hou eens op zeg. Hoezo zoek jij dit bij jezelf. Dit is gewoon een gestoorde figuur en de moeite niet eens waard om een topic over aan te maken. Echt, laat dit los en zoek een leuke date. Er lopen nu eenmaal rare figuren rond op de wereld.
Smartwoman1971 schreef:
23-05-2020 10:42
TO hou eens op zeg. Hoezo zoek jij dit bij jezelf. Dit is gewoon een gestoorde figuur en de moeite niet eens waard om een topic over aan te maken. Echt, laat dit los en zoek een leuke date. Er lopen nu eenmaal rare figuren rond op de wereld.
Goed juist van TO dat ze gaat kijken hoe ze in het vervolg niet meer in dit soort enge situaties kan belanden door eerder en duidelijker haar grenzen aan te geven. Het had verkeerd af kunnen lopen
Fresh out of fucks forever
Je hebt inderdaad een psycholoog nodig. Zoek hulp.
Murrmurr schreef:
23-05-2020 10:43
Goed juist van TO dat ze gaat kijken hoe ze in het vervolg niet meer in dit soort enge situaties kan belanden door eerder en duidelijker haar grenzen aan te geven. Het had verkeerd af kunnen lopen
Nou dit dus! TO heeft heel veel signalen genegeerd. Dat maakt haar enorm kwetsbaar. Lijkt me zeker wel de moeite waard om te onderzoeken hoe ze weerbaarder kan worden.
Murrmurr schreef:
23-05-2020 10:37
TO, je klinkt als iemand die best een beetje beschermd mag worden bij het daten. Online daten is niet voor iedereen (ik moet er ook niet aan denken), misschien meer richten op vrienden van vrienden of een veiligere manier waarop je niet in spannende situaties komt met mensen die je nooit eerder zag?

Hier ben ik het mee eens.
Murrmurr schreef:
23-05-2020 10:40
Jawel, hier is een tijdje geleden besloten dat als je door blijft zagen over corona op de relatiepijler, je gestaft gaat worden. Dus je hebt het nu gezegd, klaar. De eerste keer staf ik nog niet.
Waar is hier? En door wie?
Ja, je had inderdaad meteen rechtsomkeer moeten maken bij dat eerste stukje wandelen.

Hoe je dat moet leren? Of daar echt een psycholoog voor moet komen? Ik weet het niet. Je weet best dat je er te veel in mee gaat dus daar kan je zelf misschien wel wat aan doen? En niet meer daten met echte vreemden?

Je kan anders toch gewoon de huisarts bellen als je echt denkt aan prof hulp. MIsschien kan wat gesprekken met GGZ praktijkondersteuner ook al helpen.
Murrmurr schreef:
23-05-2020 10:40
Jawel, hier is een tijdje geleden besloten dat als je door blijft zagen over corona op de relatiepijler, je gestaft gaat worden. Dus je hebt het nu gezegd, klaar. De eerste keer staf ik nog niet.
1 vraag is nog geen doorzagen, toch?
GreenLadyFern schreef:
23-05-2020 10:45
Nou dit dus! TO heeft heel veel signalen genegeerd. Dat maakt haar enorm kwetsbaar. Lijkt me zeker wel de moeite waard om te onderzoeken hoe ze weerbaarder kan worden.
Ja. TO, natuurlijk kan je hier met een psycholoog over gaan praten en misschien heeft deze tips voor je, maar je weet zelf al heel goed waar de fout zit.
Voor de volgende keer:
Spreek af op een plek waar je niet van je date afhankelijk bent, zodat je weg kan wanneer je wilt en laat je niet thuis oppikken.
Luister naar je gevoel, dat is er niet voor niets. Je bent niemand iets verplicht. Misschien wordt date boos en krijg je een scheldwoord naar je hoofd geslingerd. Is dat echt zo erg?
En is dat minder erg dan jezelf in gevaarlijke situaties plaatsen om de lieve vrede maar te bewaren?
Er is altijd een excuus voor taart
Wat een lullo, to.
Wees blij dat hij zo snel zijn aard liet zien.
Je hebt hem wel over veel grenzen heen laten gaan, als ik het zo lees. Ik trok bij het stukje "plekje was mwoh en laat de honden met rust" al mijn wenkbrauwen op.

Volgende keer daten met een jongen die elke plek met jou mooi vind of op een veilige manier met je rijdt naar een betere.
En deze gek helemaal negeren. Je gaat nooit iets goeds halen uit contact met hem.
En spreek niet meer met hem af To, ook niet om het uit te praten.
Zoo.

Jij bent voer voor dit soort psychopaten.
Ga een assertiviteitscursus volgen.

ASAP.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
- In loving memory A.C. ❤
Abundance-of-Freedom schreef:
23-05-2020 11:01
En spreek niet meer met hem af To, ook niet om het uit te praten.
Alsjeblieft niet. Hij klinkt niet als 'gewoon een beetje een douche', ik krijg de kriebels van die OP. Het leest als een dronken Joyce Carol Oates.
Terecht dat je naar jezelf kijkt. Waarom negeer jij je gevoel zo?

Tijd om beter naar je buik te luisteren. Dan was je niet bij deze idioot ingestapt.
Bah! Wat een nare ervaring!! Volgende keer op je gevoel vertrouwen en de date gelijk afkappen!
Hij klinkt inderdaad echt raar. Dan maakt het niet meer uit wat volgens hem misschien de reden is "slechte jeugd" pffffff.
Zo gedraag je je toch ook niet als je met vrienden bent?
Als je je zo gedraagt bij een date ben je wel heel erg van het padje.
Als je dit goedpraat trouwens ook.

Ps. Ik denk dat hij wilde testen hoe ver hij kon gaan bij je, hij heeft iig geen hoge dunk van je. Zou daar blij mee zijn als ik jou was: van zo een asociaal hoef je geen goedkeuring. Toch, to??
GreenLadyFern schreef:
23-05-2020 10:45
dat niet alleen de tekst is zo onsamenhangend en er staan zoveel rare dingen in dat ik me afvraag of TO wel in het hier en nu is
Harry, wagen!
Ik moet gewoon ontzettend denken aan Spencer Pratt.
Such fun!1
S-Meds schreef:
23-05-2020 11:21
dat niet alleen de tekst is zo onsamenhangend en er staan zoveel rare dingen in dat ik me afvraag of TO wel in het hier en nu is
Mwa, denk dat ze gewoon heel erg geschrokken is. En niet handig met taal.
S-Meds schreef:
23-05-2020 11:21
Ik ben bang dat haar kwetsbaarheid ook overduidelijk was in haar teksten richting deze jongen. Sommige eikels zijn daar naar op zoek.
Ik snap het laatste stuk ook niet: je greep zijn haar vast toen hij wegreed? Terwijl je gehurkt naast de auto zat? Heeft ie zulk lang haar (en heb jij dat nu in je knuistje)?
Such fun!1
MarindaH schreef:
23-05-2020 11:57
Ik snap het laatste stuk ook niet: je greep zijn haar vast toen hij wegreed? Terwijl je gehurkt naast de auto zat? Heeft ie zulk lang haar (en heb jij dat nu in je knuistje)?
:rofl:

Zie het helemaal voor me.
Zoek als de bliksem hulp voor jezelf zodat je de volgende keer de eerste minuut tegen iemand kan zeggen 'Nou zeg, jij bent niet iemand waar ik een middag/avond mee wil doorbrengen. Doei'. En liefst natuurlijk al eerder doorhebt dat iemand geschift is vooraleer je ermee gaat afspreken.

Leuk voor zijn komende date trouwens, ik hoop dat hij heel snel ergens terecht komt waar hij niet zomaar meer weg kan...
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
23-05-2020 12:01
Leuk voor zijn komende date trouwens, ik hoop dat hij heel snel ergens terecht komt waar hij niet zomaar meer weg kan...
Dit ja. Charlie Manson pakte naar verluidt ook heel vaak zijn telefoon erbij tijdens 1 op 1 gesprekken.
MarindaH schreef:
23-05-2020 11:57
:rofl::rofl::rofl:

Lig gewoon nog steeds in een scheur door jou.
Wat een tafereel joh.

Nu wil ik het ook weten TO, waarom greep je zijn haar vast?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven