Bizar

01-04-2019 20:28 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Acht weken geleden kwam ik via Tinder met iemand in contact. Ik zat super goed in m’n vel en was helemaal niet toe aan een relatie omdat ik me prima vermaakte en het veels te druk had. Deze man was al een paar keer voorbij gekomen en op een gegeven moment dacht ik laat ik het een kans geven. Ondanks dat we elkaar nog niet in levende lijve hadden ontmoet, klikte het goed. Eigenlijk had ik helemaal geen tijd om af te spreken, maar toch heb ik een moment vrij gemaakt waarop we elkaar zouden ontmoeten. We hadden afgesproken dat als er geen fysieke klik was, we dit direct zouden aangeven. Hij gaf niks aan en ik was in de veronderstelling dat we dus ook een fysieke klik hadden. Ik heb hem mee naar huis genomen en nadat we het fijn hadden gehad gaf hij ineens aan dat hij midden in de nacht naar huis ging. Hij moest hiervoor 1,5 uur in de auto zitten. Ik was totaal verrast want hij gaf eerder aan hoe graag hij met mij wilde slapen en met mij wakker wilde worden. Ik had dit niet aan zien komen. Toen ik later met hem in contact kwam dacht ik dat hij zich niet over wilde geven aan liefde en dat hij bang was om op z’n bek te gaan (zo heeft hij dat ook gezegd) ik gaf aan dat ik ook bang was, bang was dat weer een jongen/man mij gebruikte voor de sex. Nadat we dit hadden uitgesproken wou hij het toch met mij aangaan en overlade hij mij dagelijks met berichten hoeveel hij van me hield, dat hij mij miste, of ik z’n vrouw wilde zijn, hij wilde met me samen wonen en een gezinnetje stichten, hij stuurde zelfs dat hij met mij wilde trouwen en wat nog niet meer. We hadden elkaar pas twee keer gezien en hij nodige mij al uit terwijl hij dat weekend z’n dochter had. Ik vond dit allemaal erg snel gaan, maar toch geloofde ik dat hij oprecht was, dat ik de vrouw was waar hij z’n leven verder mee wilde delen. Zo zei hij dat ook. Toen hij afgelopen dinsdag vrij plotseling sushi met een vriend ging eten en hij mij ‘s avonds niet even een berichtje stuurde omdat ik de volgende dag geoppeerd ging worden begon ik mij een beetje zorgen te maken. Helemaal nadat z’n antwoord was dat hij mij niet wakker wilde maken met zijn WhatsApp berichtje. Terwijl ik om 21:10 hem nog een berichtje had gestuurd, maar dat hij mij de volgende ochtend om 5:00 wel een WhatsApp berichtje stuurde. Daarmee maakte hij me niet wakker 🤔 Toen ik het vervolgens bespreekbaar maakte vond hij dit zeer vervelend en draaide hij als een blad om. Hij liet me keihard vallen. Want toen ik hem 2x belde nam hij niet meer op terwijl hij eerder zei dat ik hem altijd mocht bellen. Dit deed mij zoveel pijn dat ik hem op WhatsApp heb geblokt, maar ik dacht het komt wel weer goed want hij had aangegeven dat hij zoveel van me hield en hij echt z’n best voor mij/ons ging doen. Nee ik had niet verwacht dat het weer zo’n kerel is die bij het minste geringste het hazenpad neemt. Tuurlijk is het niet goed dat ik nu al twijfelde en mijn onzekerheid op hem projecteerde. Maar nadat ik het gewoon normaal bespreekbaar had gemaakt en hij gewoon z’n antwoord had gegeven, was het voor mij uit de wereld. Maar voor hem is het nu over en wil hij mij niet meer in z’n leven.

Nu is m’n vraag; meende hij echt wat hij zei of was het niet for real?

Want hoe kan je zo op het een op het andere moment zo als een blad omdraaien en ben ik helemaal niks meer voor hem?
If you never try, you'll never know
Het lijkt er wel op
Nou, daar ben je mooi vanaf! Kun je toch verder niets mee, met zo'n waailap.
Niet for real. 1 keer seks en klaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Tja, wanneer je zelf wat minder dom doet dan gaan anderen waarschijnlijk ook niet zo dom met je om.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik denk dat het een oneerlijke Harrie is, uiteraard al na dat soort liefkozende (imo achterlijke) berichtjes na zo'n kort tijdsbestek. Maar je bent vast beter af zonder hem, sowieso. iemand die na twee keer je al voorstelt aan z'n dochter, sorry to je bent vast een topmeid, maar dat lijkt me ook al niets goeds voor die dochter.

Het hele bericht komt op mij nogal wisselvallig over, ik zou me erover heen proberen te zetten en verder gaan. Volg je gevoel en wil jij zo iets starten? Problemen zijn er altijd wel maar als je erover praat verwacht je op z'n minst enige verbetering. Maar goed ik ken je niet en je date wss ook niet, dus misschien is dit heel normaal, maar ik zou ervoor passen.
Dus dit alles na 2 dates? O_O
Gizmauw schreef:
01-04-2019 20:38
Ik denk dat het een oneerlijke Harrie is, uiteraard al na dat soort liefkozende (imo achterlijke) berichtjes na zo'n kort tijdsbestek. Maar je bent vast beter af zonder hem, sowieso. iemand die na twee keer je al voorstelt aan z'n dochter, sorry to je bent vast een topmeid, maar dat lijkt me ook al niets goeds voor die dochter.

Het hele bericht komt op mij nogal wisselvallig over, ik zou me erover heen proberen te zetten en verder gaan. Volg je gevoel en wil jij zo iets starten? Problemen zijn er altijd wel maar als je erover praat verwacht je op z'n minst enige verbetering. Maar goed ik ken je niet en je date wss ook niet, dus misschien is dit heel normaal, maar ik zou ervoor passen.
Dit inderdaad. En dat soort berichtjes niet serieus nemen na twee keer afspreken. Hij probeert je gewoon te paaien... of het is Tim van temptation island
Maar hoe lang heb je nou eigenlijk 'iets' met hem gehad? Ik lees van zijn kant rare dingen (voorstellen aan dochter, dat je zijn vrouw wordt, echt wtf) . Maar van jouw kant ook. Bang zijn om gebruikt te worden voor seks, maar wel direct met hem het bed in duiken en teleurgesteld zijn als hij niet blijft slapen. Hem blokkeren als hij twee keer achter elkaar de telefoon niet opneemt. Jeezus zeg, misschien zat hij wel gewoon te poepen. Ik vind het al met al een warrig verhaal. Je mag blij zijn dat je van hem af bent, maar ik denk verder dat je nog niet aan een relatie toe bent.
Jij bent echt 35+, TO?
2 ontmoetingen en hij zegt dat hij al van je houdt?

En jij bent van de leg als hij niet opneemt als jij belt?

Dit gaat 'm niet worden en dat is misschien maar beter ook.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Het was een 1-aprilgrap.
Niet geschoten is altijd mis
Ik denk niet dat je 2 dates kan zeggen dat je wilt trouwen en zooo veel van iemand houdt dat je er alles voor gaat doen. Lekker boeiend of hij dat meende of niet, het is gewoon onmogelijk om zoiets te weten na 2 afspraakjes. Een volwassen man (vader nog wel) die zo praat kan ik echt niet serieus nemen.
wtf
Ander en beter!
anoniem1234a schreef:
01-04-2019 20:45
Dit inderdaad. En dat soort berichtjes niet serieus nemen na twee keer afspreken. Hij probeert je gewoon te paaien... of het is Tim van temptation island
Dat laatste moet haast wel :lol:
Wat een eikel
Ik weet eigenlijk niet wat ik bizarder vind; een vent die na twee dates zulke verhalen ophangt, of een vrouw die zich na zulke verhalen afvraagt of hij het meende.
Ik verbaas me altijd zo dat mensen na 1 of 2 ontmoetingen kunnen spreken over houden van, trouwen, kinderen krijgen etc. En ik verbaas me net zo zeer over de mensen die daar in volle overtuiging in geloven.

Je kent elkaar niet eens, hoe kun je dat soort uitspraken dan oprecht doen?!

Jullie zijn beide als een stel pubers in iets (een relatie kun je het niet noemen) gedoken, en reageren beide zeer kinderachtig op elkaar. Laat dit figuur gaan en gebruik bij een volgende date je hersens een beetje ipv een of andere roman na proberen te spelen.
Jij bent 40?

Geloof je ook nog in sprookjes als je zijn mooie verhaaltjes al geloofde na 2 dates?

Laat je deze openingspost wel staan als je geen antwoorden krijgt die je graag wil horen?
Jullie gedragen je echt als kinderen.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Volgens mij heeft hij alles gezegd wat maar nodig zou kunnen zijn om jou in bed te krijgen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Want toen ik hem 2x belde nam hij niet meer op terwijl hij eerder zei dat ik hem altijd mocht bellen.

Er zijn een aantal mensen die mij altijd mogen bellen. Dat wil niet zeggen dat ik ook altijd in de gelegenheid ben om mijn telefoon op te nemen. Kinderachtig om iemand dan gelijk te blokkeren.

Maar goed, je snapt wel dat iemand na twee dates niet gelijk wil trouwen en nog zes kinderen met je wil. Naïef om dat direct te geloven.

Weer iets geleerd. Next!
I told you walking was idiotic.
Waarom zou je gebruikt zijn? Je stemt toch zelf met de seks in?
Vreemd ook dat je überhaupt in overweging neemt dat iemand met zulke snelle en groteske liefdesverklaringen dit meent. Hij kent je niet eens!
ik gaf aan dat ik ook bang was, bang was dat weer een jongen/man mij gebruikte voor de sex. Nadat we dit hadden uitgesproken wou hij het toch met mij aangaan en overlade hij mij dagelijks met berichten hoeveel hij van me hield, dat hij mij miste, of ik z’n vrouw wilde zijn, hij wilde met me samen wonen en een gezinnetje stichten, hij stuurde zelfs dat hij met mij wilde trouwen en wat nog niet meer.
Ik denk dat hij niet wist wat hem overkwam, zich schuldig begon te voelen en toen jou wou overtuigen dat hij "niet zo'n soort man was", iets wat hij dus wel was. Niet dat hij echt iets met je wou maar hij kon niet tegen de beschuldiging.

Maar tenslotte werd het hem toch teveel moeite.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven