Blij topic over samenwonen.

16-10-2016 20:52 558 berichten
Ik wil het graag met de wereld delen: ik ben gaan samenwonen!

Maar om familie/vrienden niet verder 'lastig' te vallen met hoe leuk het is en hoe we ons nog niet ergeren aan kleine dingen, heb ik maar even dit topic gemaakt.



We wonen ook echt nog pas net-net samen, sinds vorige week ergens. We zijn nog spullen aan het verplaatsen en verhuizen van mijn plek naar zijn/onze plek (we zijn gaan wonen in zijn huis).



maar het bevalt goed.



Nog meer mensen die net zijn samenwonen/getrouwd/etc?
Hallo


stil hierzo

hoe gaat het met iedereen?


Hier alles prima, nieuwe huis begint te wennen. Te lijken op een thuis.
De relatie gaat gewoon geweldig, ook als er miscommunicatie is.
Veel liefde eigenlijk.
Stil hier??

Hoe gaat het met iedereen?



Wij wonen inmiddels 10 weken in nieuwe woning en genieten erg van de ruimte en het dorp ipv stad.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Wij wonen nu alweer 5 maanden samen. Vandaag is eindelijk onze nieuwe bank bezorgd :yes:
Samen gaat het supergoed. Alles gaat zo vanzelf :)
Let it go
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden vorige week een feestje: we waren 1,5 jaar samen en op dezelfde dag tekende we het huurcontract voor ons appartement.

Ben hem nog steeds niet beu, gaat echt heel goed en het is gewoon nog steeds fijn.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Wat leuk om te lezen :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Yes, hier kan ik het lekker kwijt: net te horen gekregen dat we een appartement kunnen krijgen! Vriend is druk aan het werk en kon dus alleen kort reageren, maar ik ben vandaag toevallig vrij en helemaal enthousiast. Ik kijk er zo naar uit dat we straks op zo’n mooie plek samen kunnen wonen :)
Wat leuk!
Gefeliciteerd! :D
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!

Ik kreeg vanmiddag een migraine aanval en toen kwam ik er achter dat ik mijn sleutels vergeten was. Is hij samen met mij naar huis gegaan zodat ik naar bed kon. Nu lig ik in bed en is hij thuis verder aan het werken.
Valhalla! Where the brave may live Forever!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven