Boos op vriendin

22-10-2017 09:23 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ben nieuw hier en hoop dat jullie mij kunnen helpen met een kwestie.

Nadat mijn vriendin vreemd is gegaan (we waren op dat moment nog niet in een officiele relatie maar toch) een half jaar geleden heb ik het een half jaar later, na veel smeken van haar kant, opnieuw geprobeerd. Ze zou zich als een engel gedragen en zou zoiets nooit meer doen en in een officiele relatie al helemaal niet. Sinds 3 maanden is het officieel, eigenlijk loopt alles goed.

Nou is gisteren uitgegaan met wat vriendinnen en vrienden, wat prima is. Ik ben erg makkelijk en ze kan doen wat ze wilt. Echter zag ik een foto van haar die een vriendin van haar stuurde op snapchat in een wel heel sexy outfit. Op dat moment was ze nog thuis. Daarnaast ging ze naar dezelfde disctotheek als waar ze eerder vreemd was gegaan. Dit in combinatie met dit te sexy/ordinaire outfit (kan veel hebben) vond ik te ver gaan. Heb haar gezegd dat ik het niet zag zitten dat ze dat outfit aandoet naar die plek (aangezien ik weet wat voor mannelijke jagers daar lopen). Haar enige reactie was “ het is wel okay”. Vooral de reactie maakt mij boos. Ze probeert nier eens mij gerust te stellen maar laat me gewoon onnodig bezorgd achter. Na alles wat ik voor haar heb gedaan en haar heb vergeven, is dit het enige wat ik vraag en dat is blijkbaar teveel gevraagd. Ik snap ook niet waarom ze zoiets aan doet, wilt ze zo graag versierd worden door andere mannen of? En ja mijn vertrouwen in haar is uiteraard nog niet 100% na wat er is gebeurd en juist dat maakt het extra lastig. Maar mijn vraag is nu: overdrijf ik omdat ze zelf mag bepalen wat ze aan doet, of heb ik gelijk? Het gaat mij vooral om haar reactie dat mij boos maakt.

Alvast bedankt voor jullie mening!
Joh, je vertrouwt haar niet. Dat is het enige dat telt. Dit wordt niks. Laat haar los.
Moet raar voor je klinken, maar je draagt geen sexy kleding om door mannen gegrepen te worden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Als mijn kerel mij vertelt wat wel of niet te dragen, kan hij mij de boom in.
Daarbij kun je ook zeggen, als je haar outfit leuk/mooi vindt, dat het haar goed staat en haar veel plezier wensen.

Wat Amand zegt, je vertrouwd haar niet, dus laat haar gaan.
hoe kan je vreemd gaan wanneer je nog geen officiële relatie hebt?

Het is toch een volwassen vrouw, dan mag ze zelf bepalen wat ze wilt.

Kennelijk vertrouw je haar niet. Maar je klinkt toch wel erg jaloers en controle achtig.

Of vind je dat ze na al dat smeken en jij eindelijk zo goed bent geweest om haar te vergeven weer een relatie zijn gestart dat zij zich nu wel heel dankbaar moet opstellen en goed naar jou moet gaan luisteren?

Ik denk dat jullie geen goede match zijn.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Hoe kan iemand nou vreemdgaan als je nog geen relatie hebt? Had je al een optie op haar genomen ofzo?
Beste TO voelde je een Metoo momentje opkomen?
Je kan nooit voor een ander bepalen wat ze wel of niet aandoet. Je vriendin mag helemaal zelf weten hoe ze zich kleed. Lijkt me nogal logisch.

Waarschijnlijk is dit botter dan hoe ik het bedoel, maar: je bent kennelijk zelf voor een ordinair typje gevallen. Extreem sexy gekleed gaan en vreemdgaan vind ik in ieder geval totaal niet classy.

Probeer je vriendin niet te veranderen. Je hebt niets te eisen. Bespaar jezelf een hoop gedoe en accepteer dat je vriendin doet wat ze doet (uitgaan, zich sexy kleden) en vertrouw erop dat ze inderdaad niet meer vreemd zal gaan. Of verbreek de relatie en kies voor een ander type vrouw.
Plaats die foto ff
retrostar schreef:
22-10-2017 09:28
Moet raar voor je klinken, maar je draagt geen sexy kleding om door mannen gegrepen te worden.
:worship:

Juist. Je doet het omdat je je daardoor zelf goed en mooi vind. Niet om maar elke vent aan de haak te slaan. Anders zouden alle vrouwen wel uitgaan in een broekrok en een lelijk gebreide trui zonder make up en hun haar alsof ze net wakker waren....
anoniem_245179 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 09:32
19.61% gewijzigd
En jij snapchat met haar vriendin?
Dit gaat niet werken.
retrostar schreef:
22-10-2017 09:28
Nee, dat snap jij verkeerd. Vrouwenlijven en vrouwelijk seksualiteit bestaat alleen maar ten dienste van mannen en is te allen tijde het bezit van mannen. Tsss.....
Hoe kan ze nou vreemdgaan als jullie geen relatie hebben?

En na alles wat jij voor haar gedaan hebt (vergeven dat ze vreemdging toen jullie nog geen relatie hadden? ) wil ze ook nog zelf bepalen wat ze aantrekt? Tsssss. Foei toch.
Kansloos dit. Ik zou hier niet verder mee gaan. Niet voor jou maar voor je vriendin. Kan ze op zoek naar een leuke man.
Je vertrouwt haar niet. Doe jezelf en haar een lol en maak het uit. Zij kan dan een vent zoeken die geen probleem van haar kleding maakt en die haar gewoon een fijne avond uit wenst.

Even een vraagje: hoe kan je vreemd gaan als je geen relatie hebt?
Ze ging niet vreemd en verder klink je als een creap.
Oh wacht, jullie hadden officieel nog geen relatie. Hoezo noem je het dan vreemdgaan? Hadden jullie al afspraken gemaakt? Either way: je hebt geen recht op controle over je vriendin. Zij maakt haar eigen beslissingen, ongeacht wat er in het verleden gebeurd is. Accepteer het en vertrouw haar of laat de relatie los.
Corona67 schreef:
22-10-2017 09:31
En jij snapchat met haar vriendin?
:-D
Ze ging niet vreemd....dus niet zeuren.
Je vertrouwd haar nul dus jullie horen niets met elkaar te hebben.
wow, zelfs het hele feit dat jij haar na veel smeken van haar kant en een belofte voor eeuwig engelengedrag hebt teruggenomen is al genoeg om die relatie te stoppen. En nu mag jij kennelijk bepalen wat ze draagt, waar ze naar toe gaat en moet ze jou geruststellen wanneer jij dat wenselijk acht? Dit is niet goed voor haar en jij maakt jezelf ook slecht partnermateriaal door jezelf in zo'n machtspositie te zien.

Get over yourself. Je kunt niet vreemdgaan als je geen relatie hebt. En als je echt van deze vrouw houdt dan gun je haar haar eigenwaarde, laat je haar haar eigen beslissingen nemen en stop je met vinden dat jij wat te eisen hebt.
Dat vreemdgaan van haar was waarschijnlijk: Jij had zelf nog wat projectjes lopen, dat lukte niet en toen werd je boos omdat het enige projectje wat was overgebleven wel lol had gemaakt.
Verder zeur je.
Ik merk dat jongedames tegenwoordig dit gedoe verwarren met 'hij houdt van me, kijk hoe boos hij wordt' maar dat slaat natuurlijk nergens op.
Je staat onzeker in je schoenen en zij is de aanstichter ervan. Stoppen met deze relatie TO voor je er nog verder in zakt. Spannende en leuke meid om te zien dus, maar voor jouw zelfvertrouwen funest. Rustiger type is beter voor jou. Grappig om te lezen dat het andersom dus ook kan. De opvallende mensen zijn (meestal) in trek, maar geen datingmateriaal mits gelijkgestemd (?). Een combi van beide zijn schaars vermoed ik zo te lezen op het Forum.
Je bent boos omdat ze je niet geruststelt en jou bezorgd achterlaat.

Waarover wil je geruststeld worden? Waar ben je bezorgd over? Denk je dat welke kleding ze draagt bepaalt hoe trouw ze is?

Als je haar niet vertrouwt, wat doe je dan bij haar?
Ik ben erg makkelijk en ze kan doen wat ze wilt.

NIETES!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven