boos!

13-08-2011 23:14 571 berichten
Alle reacties Link kopieren
mn moeder heeft hartproblemen. vandaag met ambulance naar ziekenhuis gebracht, ze voelde zich toen niet lekker, had uit paniek mn vriend gesmst dat het niet goed ging met haar en dat ik mee naar het ziekenhuis ging. kreeg geen sms terug , had ik nog eens gesmst..een paar uur later. kreeg ik wel een smsje terug van ik zit niet lekker in mn vel en wil met rust gelaten worden..sorry. kreeg ik dan!
hij zegt dat hij wel hele goede sex met mij heeft en erg lekker is!
quote:smurfje251 schreef op 11 september 2011 @ 11:27:

hij zegt dat hij wel hele goede sex met mij heeft en erg lekker is!En dat is dan ook het enige waar hij je voor nodig heeft maar jij vind dat wel prima dus geen probleem toch?
Wauw, goed nieuws en bedankt voor de update! Nu komt het vast goed. (en eigenlijk denk ik nu echt dat je een troll bent als je dit hier nu na 3 weken stilte als enige komt melden)

hij zegt dat hij wel hele goede sex met mij heeft en erg lekker is!En heb jij ook goede sex met hem??

hij zegt dat hij wel hele goede sex met mij heeft en erg lekker is!

En is dat voldoende voor jou om alle rotgevoelens die je van hem krijgt weg te nemen?

Is dat het waard?
nee dat is het zeker niet waard. ik wou vorige week bij hem op bezoek gaan..maar ik mocht niet van mn moeder en als ik er toch heen ging dan wou ze zijn ouders bellen
Verstandige moeder heb jij...
dus ik mocht er niet heen omdat zij hem een loser en een lapzwans vind.. ik had mn moeder laatst verteld dat hij weer zo bot tegen mij was en had haar verteld toen van die reactie dat ze in het ziekenhuis terecht kwam
En dan kom jij hier vertellen dat de sex wel erg goed is??? Ik ben je helemaal kwijt. Wat wil je ons nou vertellen dan?
Je moeder heeft in elg geval het beste met je voor.

Een punt erachter is de enige juiste keus, goede sex???? Als ik je topics mag geloven niet voor jou (anaal terwijl jij niet wil is dan denk ik een vd voorbeelden)

Nummer blokkeren, dan kan hij je niet meer bereiken & gaan genieten vt leven....
JOh, ze wil er helemaal geen punt achter zetten
quote:smurfje251 schreef op 11 september 2011 @ 13:00:

dus ik mocht er niet heen omdat zij hem een loser en een lapzwans vind.. ik had mn moeder laatst verteld dat hij weer zo bot tegen mij was en had haar verteld toen van die reactie dat ze in het ziekenhuis terecht kwamEn ze heeft alweer gelijk hij is ook een loser en een grote waardeloze lapzwans maar de enige die dat niet ziet dat ben jij.
ja ik heb wel goede sex met hem
quote:smurfje251 schreef op 11 september 2011 @ 14:10:

ja ik heb wel goede sex met hem

Nou kijk eens aan,geweldig toch?

Doei smurfje...
Oké, vlgns mij de eerste keer dat ik in een topic van smurf reageer ipv alleen meelezen, maar haar opmerking dat ze wel goede sex heeft......laat maar, ook gelijk m'n laatste reactie, ga hier geen tijd meer aan besteden....
Idem met cardhu. Ga met hem trouwen smurf, wel in gemeenschap natuurlijk. Heb je straks zijn kinderen en zijn schulden. Dan heb je straks heel veel topicredenen. Veel succes!
Nou hier breekt mn klomp van (naief he? smurfje is blijkbaar niet de enige)

Zoek het lekker uit joh, dit slaat nu helemaal nergens meer op.
Dickens, met die gemeenschap zit t wel goed

(en da's meteen ook t enige.... Hoewel... Tegen je zin in anaal...mwoh)
Coolpack
hoezo schulden? en ja wij doen ook anale sex..omdat hij het zo lekker vind
quote:smurfje251 schreef op 12 september 2011 @ 06:50:

hoezo schulden? en ja wij doen ook anale sex..omdat hij het zo lekker vind

Zo naief kun je niet zijn Smurfje ook niet met een handicap, dus denk nu gewoon eens goed na en blijf niet zo zeuren.

Is die geweldige sex het waard om je rot te voelen? Zo nee, kap dan met die vent en luister naar je moeder.
Ha Smurf is er weer en het hele riedeltje begint weer van voren af aan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Yep, maar mijn ploegendienst zit er voor vandaag op....
oke, nog 1 poging....quote:smurfje251 schreef op 12 september 2011 @ 06:50:

hoezo schulden? en ja wij doen ook anale sex..omdat hij het zo lekker vind& wat vind JIJ daarvan???
Doei,smurfje...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven