boos!
zaterdag 13 augustus 2011 om 23:14
mn moeder heeft hartproblemen. vandaag met ambulance naar ziekenhuis gebracht, ze voelde zich toen niet lekker, had uit paniek mn vriend gesmst dat het niet goed ging met haar en dat ik mee naar het ziekenhuis ging. kreeg geen sms terug , had ik nog eens gesmst..een paar uur later. kreeg ik wel een smsje terug van ik zit niet lekker in mn vel en wil met rust gelaten worden..sorry. kreeg ik dan!
zondag 11 september 2011 om 13:04
zondag 11 september 2011 om 13:07
quote:smurfje251 schreef op 11 september 2011 @ 13:00:
dus ik mocht er niet heen omdat zij hem een loser en een lapzwans vind.. ik had mn moeder laatst verteld dat hij weer zo bot tegen mij was en had haar verteld toen van die reactie dat ze in het ziekenhuis terecht kwamEn ze heeft alweer gelijk hij is ook een loser en een grote waardeloze lapzwans maar de enige die dat niet ziet dat ben jij.
dus ik mocht er niet heen omdat zij hem een loser en een lapzwans vind.. ik had mn moeder laatst verteld dat hij weer zo bot tegen mij was en had haar verteld toen van die reactie dat ze in het ziekenhuis terecht kwamEn ze heeft alweer gelijk hij is ook een loser en een grote waardeloze lapzwans maar de enige die dat niet ziet dat ben jij.
maandag 12 september 2011 om 08:29
quote:smurfje251 schreef op 12 september 2011 @ 06:50:
hoezo schulden? en ja wij doen ook anale sex..omdat hij het zo lekker vind
Zo naief kun je niet zijn Smurfje ook niet met een handicap, dus denk nu gewoon eens goed na en blijf niet zo zeuren.
Is die geweldige sex het waard om je rot te voelen? Zo nee, kap dan met die vent en luister naar je moeder.
hoezo schulden? en ja wij doen ook anale sex..omdat hij het zo lekker vind
Zo naief kun je niet zijn Smurfje ook niet met een handicap, dus denk nu gewoon eens goed na en blijf niet zo zeuren.
Is die geweldige sex het waard om je rot te voelen? Zo nee, kap dan met die vent en luister naar je moeder.
maandag 12 september 2011 om 08:36