boos!

13-08-2011 23:14 571 berichten
Alle reacties Link kopieren
mn moeder heeft hartproblemen. vandaag met ambulance naar ziekenhuis gebracht, ze voelde zich toen niet lekker, had uit paniek mn vriend gesmst dat het niet goed ging met haar en dat ik mee naar het ziekenhuis ging. kreeg geen sms terug , had ik nog eens gesmst..een paar uur later. kreeg ik wel een smsje terug van ik zit niet lekker in mn vel en wil met rust gelaten worden..sorry. kreeg ik dan!
Precies Kalliope, iedereen wil hier voorzichtig omgaan met een autist en sommigen hebben wellicht zelfs een autistisch kind thuis zitten waarbij ze zich zorgen om te toekomst maken, maar dan nog is het lastig om niet geïrriteerd te raken of grapjes te gaan maken als de boodschap niet aan lijkt te komen.
Ja, voor mij is het dubbel. Ik krijg zulke opmerkingen wel uit mijn omgeving ("Hij is een eikel, laat het toch een keer gaan" enzo). Wel in mindere mate, want ex en ik zijn iets van 2 maanden bij elkaar geweest en dat is nu alweer bijna 3 jaar geleden. Maar toch hoor ik het wel eens.

Aan de andere kant snap ik wel dat het gevoelens als irritatie of medelijden kan oproepen.
Liever elitair dan een pauper!
ehm minny, bedankt daar kan ik geloof ik zelf wat mee!
ik wijzig dit bericht omdat ie niet meer klopte
anoniem_130421 wijzigde dit bericht op 22-08-2011 02:49
Reden: verkeerd begrepen
% gewijzigd
mischien er gewoon niet meer op reageren en de nieuwe mensen lezen ook hetgeen jullie schrijven zit er zelf vanavond voor eerst op

en heb t ook door nu dat t geen zin heeft en t niet doordringt allemaal was ook al iets aan t schrijven totdat ik eruit opmaakte dat dus geen zin heeft.

dus mijn advies aan jullie, geef je advies gewoon aan iemand anders en reageer er niet meer op.

grtjs
Jammer dat smurf niet meer reageert. Vraag mij echt af of het haar gelukt is afstand te nemen van die vent.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:luktmenie schreef op 22 augustus 2011 @ 02:17:

ehm minny, bedankt daar kan ik geloof ik zelf wat mee!Waarmee?
ik ben echt aan het na denken of ik dit zo wil. ik heb elke keer die ellende! we zien elkaar wel bijna elke dag op het werk. ik heb het mn moeder verteld en ze zegt ,mooi laten gaan en dat slaat nergens op
He Smurf, goed je weer te zien!

Laatste wat ik weet was toch dat je exvriend zei dat hij geen relatie wilde? Dan is 'mooi laten gaan' juist heel goed! Hoezo slaat het nergens op? Ik denk dat je moeder gelijk heeft!
Dat slaat wel ergens op Smurf. Het is uiteindelijk echt beter als je hem laat gaan, echt waar...

@Kalliope, ondanks dat ik niet hetzelfde etiketje heb als jij, kan ik me wel voorstellen hoe diep liefde toch kan voelen, en dan kunnen mensen idd zeggen ja het is een eikel, maar daarmee is je gevoel nog niet veranderd.
Het is ook geen kwestie van of JIJ dit zo wil. HIJ wil geen relatie heeft hij gezegd. Dat is balen, maar daar moet je je bij neerleggen.
quote:smurfje251 schreef op 24 augustus 2011 @ 17:52:

ik ben echt aan het na denken of ik dit zo wil. ik heb elke keer die ellende! we zien elkaar wel bijna elke dag op het werk. ik heb het mn moeder verteld en ze zegt ,mooi laten gaan en dat slaat nergens opLuister naar je gevoel. Ellende is niet fijn toch? Stoppen dus!
ja weet ik, is ook niet fijn. hoe kan ik hem proberen niet te smsen? nummer wissen helpt niet want die weet ik uit mn hoofd
Je zou bijvoorbeeld zijn naam in je mobieltje kunnen veranderen in EEN EN AL ELLENDE. Dus elke keer als je zijn nummer intoetst, bel je naar Een en al ellende. En dat wil je toch niet?
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Heel praktisch: je telefoon aan je moeder geven, zodat je hem niet meer kan smsen? Je moeder wil vast wel helpen als je zegt dat je het heel moeilijk vindt om hem los te laten.
Liever elitair dan een pauper!
quote:Purty schreef op 24 augustus 2011 @ 18:24:

Je zou bijvoorbeeld zijn naam in je mobieltje kunnen veranderen in EEN EN AL ELLENDE. Dus elke keer als je zijn nummer intoetst, bel je naar Een en al ellende. En dat wil je toch niet?Goeie tip!
Elke keer als je de behoefte voelt te smsen ga je bewust iets anders doen. 10 keer opdrukken, stofzuigen, hier posten, hond uitlaten.
dus is het wel terecht als ik er een punt achter zet?
JAZEKER!

Smurf ik ben trots op je hoor! Ik denk dat je een stap in de goede richting maakt.

En als je je rot voelt, kom gewoon lekker hier posten. Het is echt wel te begrijpen dat dit moeilijk is voor je.
quote:smurfje251 schreef op 24 augustus 2011 @ 18:53:

dus is het wel terecht als ik er een punt achter zet?JA! JA! JA!

dus is het wel terecht als ik er een punt achter zet?

Je hebt nu wel lang genoeg al die ellende over je heen laten komen.

En dat heb je niet verdiend!

Daarom is het beter al die ellende niet meer op te zoeken en andere dingen te gaan doen.

Zijn er geen andere dingen/hobby's die je leuk vindt om te doen?

dus is het wel terecht als ik er een punt achter zet?Meer dan terecht. Ik hoop echt dat ik ooit nog van jou lees dat je er echt een punt achter hebt gezet. En met mij vele anderen.
Of zet anders muziek op, die nu bij jouw stemming past.

Dat wil ook wel eens helpen om er met jezelf uit te komen.

dus is het wel terecht als ik er een punt achter zet?HEEL TERECHT. Je kunt het smurf er worden hier goede tips gegeven. Volhouden er een punt achter zetten en hem NOOIT NOOIT NOOIT MEER BELLEN.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Heel terecht Smurf!!! Goed zo!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven