break...toekomst?
donderdag 9 augustus 2012 om 22:19
hoihoi!
de zoveelste die over een break begint haha..
en toch denk ik dat de mijne toch weer net iets anders is dan normaal...
ik en mijn vriend zijn een aantal jaar samen en samenwonend.
en nu gaat het niet meer.
even voor de duidelijkheid ik zit nog op school
hij werkt.
de reden van onze breuk eigenlijk was het feit dat hij altijd achter mijn rug om met andere vrouwen afsprak op werk en met ze smste e.d. maar na de zoveelste ruzie was ik er eigenlijk klaar mee, klaar met het feit dat hij maar niks doet, dat hij zo onvolwassen is en niks wil in het leven.
hij werkt, komt thuis, steekt een joint op en einde verhaal. en zo gaat het dag in dag uit. hij heeft geen toekomstplannen, vindt alles wel goed zo, terwijl ik mij een slag in de rondte werk om mijn school te betalen en natuurlijk onze woning e.d.en knokken voor mijn toekomst.
nu is het zo dat we vastlopen, we hebben besloten dat hij uit huis gaat en op zichzelf gaat wonen om te leren hoe dat is als ik er niet ben om alles voor hem te doen.
ik ben een beetje bang dat het zo stopt.
iemand anders hetzelfde meegemaakt?
groetjes andrea
de zoveelste die over een break begint haha..
en toch denk ik dat de mijne toch weer net iets anders is dan normaal...
ik en mijn vriend zijn een aantal jaar samen en samenwonend.
en nu gaat het niet meer.
even voor de duidelijkheid ik zit nog op school
hij werkt.
de reden van onze breuk eigenlijk was het feit dat hij altijd achter mijn rug om met andere vrouwen afsprak op werk en met ze smste e.d. maar na de zoveelste ruzie was ik er eigenlijk klaar mee, klaar met het feit dat hij maar niks doet, dat hij zo onvolwassen is en niks wil in het leven.
hij werkt, komt thuis, steekt een joint op en einde verhaal. en zo gaat het dag in dag uit. hij heeft geen toekomstplannen, vindt alles wel goed zo, terwijl ik mij een slag in de rondte werk om mijn school te betalen en natuurlijk onze woning e.d.en knokken voor mijn toekomst.
nu is het zo dat we vastlopen, we hebben besloten dat hij uit huis gaat en op zichzelf gaat wonen om te leren hoe dat is als ik er niet ben om alles voor hem te doen.
ik ben een beetje bang dat het zo stopt.
iemand anders hetzelfde meegemaakt?
groetjes andrea