Briefje geven met nummer?
zondag 22 december 2019 om 09:10
Ik las het net in een topic en ik lees het hier wel vaker: de tip om een potentieel interessant iemand die je (beter) wilt leren kennen een briefje te geven met je naam en nummer erop.
Nu is mij dit nooit overkomen, en ik heb het ook nooit zelf gedaan, maar ik ben wel nieuwsgierig of mensen die wél eens gedaan hebben en of het werkte.
Of misschien zat je zelf op een terras en stond het nummer van de ober opeens op de bon?
Wie gaf je je nummer? Of wie gaf jou zijn nummer en wat is ervan gekomen? Hoe ging het verder, heb/werd je gebeld of geappt of hoorde je nooit meer iets en/of verdween het briefje linea recta de prullenmand in. Ik ben benieuwd!
Nu is mij dit nooit overkomen, en ik heb het ook nooit zelf gedaan, maar ik ben wel nieuwsgierig of mensen die wél eens gedaan hebben en of het werkte.
Of misschien zat je zelf op een terras en stond het nummer van de ober opeens op de bon?
Wie gaf je je nummer? Of wie gaf jou zijn nummer en wat is ervan gekomen? Hoe ging het verder, heb/werd je gebeld of geappt of hoorde je nooit meer iets en/of verdween het briefje linea recta de prullenmand in. Ik ben benieuwd!
zondag 22 december 2019 om 09:18
Ik heb het een paar keer gehad. Een keertje in de snackbar, schreef de man het op een zak friet haha. Verder paar keer in een taxi/uber, een keer toen ik zat te eten in restaurant en vroeger 2 keer toen ik bij de Efteling werkte en bij een attractie stond. Ben er overigens nooit op in gegaan, voelt toch niet goed voor me. Als iemand op me afstapt vind ik dat leuker, maar ook dan alleen als er al wat (oog)contact is geweest of wat glimlachen. Zo out of the blue blijf ik een beetje te ongewenst/ongepast vinden.
zondag 22 december 2019 om 09:25
Nou idd, voor je het weet heb je een stalker te pakkenredbulletje schreef: ↑22-12-2019 09:21Ik zou nooit mijn telefoonnummer aan een vreemde geven. Dan eerder nog een mailadres.
Voor iedereen een groene tuin
zondag 22 december 2019 om 09:41
zondag 22 december 2019 om 09:58
Toen ik een jaar of 13 was een keer een briefje van een jongen in de bus, of ik met hem wilde afspreken. Kende hem vaag van zien maar vond hem niet leuk eruit zien. Niet op gereageerd.
Toen ik op kamers woonde in een groot studentenhuis van iemand op een andere verdieping. Briefje inclusief foto. Echt best een uitgebreide brief, ik herinner me nog dat hij fan was van Elvis. Maar ik vond hem niet interessant, dus gezegd dat ik geen interesse had.
Zou dat zelf niet snel doen.
Toen ik op kamers woonde in een groot studentenhuis van iemand op een andere verdieping. Briefje inclusief foto. Echt best een uitgebreide brief, ik herinner me nog dat hij fan was van Elvis. Maar ik vond hem niet interessant, dus gezegd dat ik geen interesse had.
Zou dat zelf niet snel doen.
zondag 22 december 2019 om 09:59
Ja , paar keer gehad.
Bij het ophalen BSO van kind kreeg ik kort briefje van een man die ook zijn kind ophaalde, er stonden paar zinnen en zijn Hotmail adres. Niets mee gedaan verder.
Ook wel hele brieven gehad van iemand ( cliënt) die mij leuk vond en dit naar het kantoor stuurde.
Bij het ophalen BSO van kind kreeg ik kort briefje van een man die ook zijn kind ophaalde, er stonden paar zinnen en zijn Hotmail adres. Niets mee gedaan verder.
Ook wel hele brieven gehad van iemand ( cliënt) die mij leuk vond en dit naar het kantoor stuurde.
misskatie wijzigde dit bericht op 22-12-2019 10:01
21.63% gewijzigd
zondag 22 december 2019 om 09:59
Ik ben vast te ouderwets, maar mijn ervaring is toch dat de beste relaties ontstonden als de man een beetje moest “werken”. Dus ik flirt wel, maar als hij dan niet hapt dan is er blijkbaar niet genoeg interesse.
Ik heb me ook wel eens laten verleiden door het “joh anno nu kunnen vrouwen ook wel de eerste stap zetten” maar dat liep altijd op een fiasco uit.
Dus ik zou echt nevernooit een briefje geven. En als die man te bescheten is om een praatje met me te komen maken als ik lief naar hem lach dan heeft hij blijkbaar niet genoeg ballen.
Ik heb me ook wel eens laten verleiden door het “joh anno nu kunnen vrouwen ook wel de eerste stap zetten” maar dat liep altijd op een fiasco uit.
Dus ik zou echt nevernooit een briefje geven. En als die man te bescheten is om een praatje met me te komen maken als ik lief naar hem lach dan heeft hij blijkbaar niet genoeg ballen.
zondag 22 december 2019 om 10:03
Toen ik als bijbaantje een tijdje op de taxi werkte kreeg ik weleens visite kaartjes of nummers geschreven op een briefje/ bierviltje. Nooit wat mee gedaan.
Laatst stopte ik tijdens mijn werk bij een tankstation om een broodje te halen. Toen was er een man aan het tanken die behoorlijk keek. Toen ik terug liep drukte hij mij een briefje in zij hand. Vond het wel grappig maar niks mee gedaan. Heb een relatie.
Laatst stopte ik tijdens mijn werk bij een tankstation om een broodje te halen. Toen was er een man aan het tanken die behoorlijk keek. Toen ik terug liep drukte hij mij een briefje in zij hand. Vond het wel grappig maar niks mee gedaan. Heb een relatie.
zondag 22 december 2019 om 10:09
Een briefje onder mijn ruitenwisser...
Een briefje op het naaktstrand, toen mijn man even naar het toilet was...
Je hebt er gekken bij, op de wereld.
Als ik vroeger met vriendinnen ging stappen, en een knul vroeg ons telefoonnummer, dan schreven we het nummer van een hoerentent op. Hadden we uit ons hoofd geleerd.
Ik geloof dat het doorgeven/vragen van een telefoonnummer niet écht een geslaagde versiertruc is.
Een briefje op het naaktstrand, toen mijn man even naar het toilet was...
Je hebt er gekken bij, op de wereld.
Als ik vroeger met vriendinnen ging stappen, en een knul vroeg ons telefoonnummer, dan schreven we het nummer van een hoerentent op. Hadden we uit ons hoofd geleerd.
Ik geloof dat het doorgeven/vragen van een telefoonnummer niet écht een geslaagde versiertruc is.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zondag 22 december 2019 om 10:12
Een hijger heette dat vroeger.
Als er eentje ons belde, dan wenkte mijn moeder me om mee te luisteren, even horen of ik hem wel herkende.
Dat overkomt me nooit meer, zouden ze uitgeroeid zijn?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zondag 22 december 2019 om 10:14
Ja door whatsapp en snapchat. Daar kunnen ze hun piemel aan de wereld showen zonder iemand te hoeven bellen.Snoesje666 schreef: ↑22-12-2019 10:12Een hijger heette dat vroeger.
Als er eentje ons belde, dan wenkte mijn moeder me om mee te luisteren, even horen of ik hem wel herkende.
Dat overkomt me nooit meer, zouden ze uitgeroeid zijn?
zondag 22 december 2019 om 10:16
Het is toch eigenlijk ook raar als je iemand nog nooit gesproken hebt?
Als je nou een praatje maakt en je vind het allebei gezellig dan is het logisch om iets van contactgegevens uit te wisselen. Maar “ik durf je niet aan te spreken dus hier is m’n nummer zodat jij de ongemakkelijke stap kan zetten” getuigt toch van bar weinig durf.
Als je nou een praatje maakt en je vind het allebei gezellig dan is het logisch om iets van contactgegevens uit te wisselen. Maar “ik durf je niet aan te spreken dus hier is m’n nummer zodat jij de ongemakkelijke stap kan zetten” getuigt toch van bar weinig durf.