Bruiloft/trouwtips

21-01-2011 13:22 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jeuh, wij gaan trouwen. Hardstikke spannend natuurlijk en ben al druk bezig met google. Echter bedacht ik me dat er onder de forummers vast wel creatieve en getrouwde dames zijn die leuke websites, plekjes en tips hebben. Locatie en stadhuis hebben we al maar gaat voornamelijk over de aankleding. Ik heb zelf de website www.theperfectwedding.nl ontdekt super handig maar misschien zijn er dus wel meer van deze leuke, handige sites. Of sites voor originele bedankjes, aankleding. Hoor het graag:)
ik denk dat je op een site als trouwforum punt nl heel veel leuke ideeen kunt vinden. Misschien wel meer dan hier
Gefeliciteerd!!

Ik zou zeggen: join the club. Er is een topic voor aanstaande bruidjes en daar komen allerlei weetjes en zelf bedachte spulletjes voorbij.
Gefeliciteerd!!

Ik zou zeggen: join the club. Er is een topic voor aanstaande bruidjes en daar komen allerlei weetjes en zelf bedachte spulletjes voorbij.
Ik haal echt super veel leuke ideeën van de Hyve ik ga trouwen/ben getrouwd !!! Daar is ook een enorm forum waar je lekker kan neuzen tussen de berichten die daar al vanaf zeker 2008 geplaatst worden :D.

Ik ga in september trouwen en heb al erg veel leuke ideeën van de Hyve gehaald!
Als je niet van de standaard bruiloft bent

offbeatbride.com

arnhemsmeisje
of www.rocknrollbride.com......

maar net asl vlammetje kun je, je altijd aansluiten bij ons als aanstaande bruidjes hier op het forum (check m'n loepje)
@ vlammetje en Ringelding. Ga zo meteen het loepje bekijken en het betreffende topic. Wat ik zo zie is roknrollbride.com wel tof, nog geen tijd gehad uitgebreid te kijken maar alvast bedankt voor de tip:)
U R welcome
geen leuke websites maar wel een tip:

zoek een goede fotograaf! Wij zijn een paar keer bij een bruiloft geweest en zagen dat de fotograaf met hele andere dingen bezig was dan met foto's maken. De een stond vogeltjes te fotograferen, de ander was steeds aan het bellen met het thuisfront. Ook hebben we albums gezien die echt zo slecht waren qua kwaliteit!!

gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!
Tip: wees zelf creatief en vergeet al die suffe sites en blaadjes .......
quote:Neele01 schreef op 21 januari 2011 @ 16:44:

Tip: wees zelf creatief en vergeet al die suffe sites en blaadjes .......Dan kan je dus wel je inspiratie halen van rock n roll bride of offbeat bride.
Hoi Gordijn87,

Van harte!!!

Je kan ook eens op weddingbee.com kijken. Is een amerikaanse site, dus wel super over the top (voorbeeld van een probleem: my dress doesn't match the location"), maar er staan ook goeie dingen bij.

En zoek qua google eens op "wedding theme pink and ...(vul maar een kleur in), dan krijg je heel veel leuke plaatjes en inspiratie,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven