Cadeau 25-jarig huwelijk ouders
woensdag 18 maart 2009 om 08:27
Beste Allemaal,
15 juni zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd.
Vanwege hun 25jarig huwelijk gaan we met het hele gezin 2 weken naar Mexico.
Geweldig natuurlijk!
Nu wil ik hun als dank en omdat ze 25 jaar getrouwd zijn iets bijzonders terug geven.
Weekendje weg heeft geen zin als je net terug komt van vakantie.
Een foto op canvas hebben we met kerst gegeven.
Bijzondere Ideeen zijn welkom!!!
Alvast bedankt!
15 juni zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd.
Vanwege hun 25jarig huwelijk gaan we met het hele gezin 2 weken naar Mexico.
Geweldig natuurlijk!
Nu wil ik hun als dank en omdat ze 25 jaar getrouwd zijn iets bijzonders terug geven.
Weekendje weg heeft geen zin als je net terug komt van vakantie.
Een foto op canvas hebben we met kerst gegeven.
Bijzondere Ideeen zijn welkom!!!
Alvast bedankt!
woensdag 18 maart 2009 om 08:48
http://www.kwartetcadeau. ... P21svb9q5kCFYFA3godRQtrJQ
Een kwartet van 25 jaar (of meer) gezinsleven: met jeugdfoto's van je ouders, de huizen waarin ze hebben gewoond, de gezinsvakantie, genante momenten, de kinderen en kleinkinderen, of eigenlijke alle leuke thema's waarbij je vier foto's uit de oude (en wellicht wat nieuwere) doos tevoorschijn kunt toveren.
Heb overigens zelf geen ervaring met de site.
Een kwartet van 25 jaar (of meer) gezinsleven: met jeugdfoto's van je ouders, de huizen waarin ze hebben gewoond, de gezinsvakantie, genante momenten, de kinderen en kleinkinderen, of eigenlijke alle leuke thema's waarbij je vier foto's uit de oude (en wellicht wat nieuwere) doos tevoorschijn kunt toveren.
Heb overigens zelf geen ervaring met de site.

woensdag 18 maart 2009 om 09:06
woensdag 18 maart 2009 om 09:20
Wij hebben toen mijn vader 65 werd een fotoboek gemaakt over 'hoe wij hem zagen' dat wil zeggen: foto's gemaakt van activiteiten die hij graag onderneemt (met onze mannelijke partners met mijn vaders kleren aan in de rol van mijn vader), plekken waar hij graag was en uitdrukkingen die hij vaak maakte op foto uitgebeeld. Kun je een beetje een voorstelling maken van wat ik bedoel? Wij hadden het idee gepikt van mijn neven en nichten wiens ouders 25 jaar getrouwd waren......
Nu is mijn vader vorig jaar onverwacht overleden, en het boek van toen is een steun voor mijn moeder, omdat het met een knipoog laat zien hoe hij was.
Nu is mijn vader vorig jaar onverwacht overleden, en het boek van toen is een steun voor mijn moeder, omdat het met een knipoog laat zien hoe hij was.
woensdag 18 maart 2009 om 09:42
woensdag 18 maart 2009 om 10:27
woensdag 18 maart 2009 om 20:33
Misschien kun je hier wat vinden: www.kadootips.nl