cadeau aan vriend

10-02-2008 16:54 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen, ik heb een vriend waarmee ik enkele keren uit ben geweest maar beiden zijn we erachter dat een relatie er niet inzit.

We zijn nu zeer goede vrienden en weten toch wel veel van elkaar en wat ook belangrijk is, we begrijpen elkaars humor heel goed Af en toe blijf ik als vriendin nog wel eens bij hem eten, als bedankje voor de vriendschap wilde ik hem een cadeautje doen...nu was ik van plan hem als grap een mooi boxershort te geven. wat vinden jullie hiervan, gaat dit te ver?
Ja, ik vind van wel. Waarom zou je zoiets als grap geven? Ik vind boxershorts niet zo grappig, kun je 'm beter een glitterstringetje geven.

Je kunt 'm ook een schort met een grappige tekst geven, dat past meer bij jullie relatie denk ik.
zou zelf iets anders kiezen, want ook al zijn jullie er achter dat er geen relatie in zit, misschien heeft hij toch nog een klein beetje hoop, en als je hem dan een boxershort geeft gaat ie heel misschien toch denken dat het iets meer dan vriendschap kan worden.

natuurlijk ken ik je vriend verder niet, maar uit eigen ervaring heb ik geleerd dat sommige mannen vaak toch nog hoop houden, ook al zeggen ze iets anders.
Zou je het zelf leuk vinden om voor de grap lingerie te krijgen van een man waar je geen relatie mee hebt?
Ik zou hem een plant geven. Een Vingerplant ofzo.
Een boxershort vind ik te ver gaan. Je weet nooit of hij misschien nog een stille hoop heeft, ook al zegt hij van niet.

Maar de vraag is, waarom wil je een kadootje geven als bedankje voor de vriendschap?

Is het voor valentijnsdag?

Maar je kan hem toch ook een keer trakteren op een 3 gangenmenu bij jou thuis. Of als hij graag kookt iets leuks voor in de keuken. Of een keukenschort met een tekst erop. Ik weet niet wat jullie humor is maar je hebt bijv bij Xenox ook van die keukenschorten van een "blote" man of vrouw. Ja je kan zoveel humor kadootjes kopen. Ik zou alleen geen snoepondergoed doen, nee helemaal geen ondergoed eigenlijk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Zamirah schreef op 10 februari 2008 @ 17:11:

Ik zou hem een plant geven. Een Vingerplant ofzo.
Een leuk keukenschort lijkt me ook een goed idee en je houdt het neutraal. Kijk eens op www.plint.nl, daar hebben ze erg leuke! Vooral de spaanse aardappel, dan maar dik en het oudhollands tafelgebed vind ik erg leuk....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Grappige reacties, vooral de plant

En nee, er is geen hoop van beiden hoor, daar zit het probleem niet.

Een schort is zeker een leuk idee, wat vinden jullie van

de tekst Don't disturb, this is my party! voor iemand die als

hobby koken heeft..
Erg flauw en oubollig, maar ik hou niet van dingen met grappig bedoelde teksten. De meeste dingen die grappig bedoeld zijn, vind ik stomvervelend.
Ik zou het erg vervelend vinden om zo maar een cadeautje te krijgen buiten verjaardag / sinterklaas of andere bijzondere gelegenheden om.

Krijg namelijk het gevoel dat ik dan ook een cadeautje terug zou moeten geven en ik heb helemaal geen zin om te pas en te onpas cadeautjes voor elkaar te moeten kopen.

Vriendschap kun je tenslotte niet kopen. Bovendien hoe vaak gebruik je die zogenaamd grappige cadeautjes nou? Weer iets wat alleen maar in de weg ligt zou ik zeggen.

Als je hem wil laten weten dat je hem waardeert kun je beter lekker voor hem koken of een kaartje sturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven