Cadeau partner

14-11-2019 15:08 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,

Ik ben nieuw hier en hoop dat jullie mij kunnen helpen met wat inspiratie! Mijn vriend is volgende maand jarig en mijn hersenen hebben al overuren gemaakt wat betreft het bedenken van een cadeau. Ik zit niet heel erg gebonden aan het budget, tussen de 100-200 euro is prima. Hieronder enkele cadeaus die ik al heb gegeven en gekregen aan/van mijn partner (als jullie zelf nog inspiratie nodig hebben ;-) ):

- Dagje Londen met de bus
- Weekend Mysteryland
- Dagje Parijs
- Blijdorp by Night
- Musical The Lion King
- Hotelovernachtingen met dagje sauna
- Hotelovernachtingen met dagje Efteling

Zoals jullie kunnen zien vinden we het beide erg leuk om als cadeau iets met z'n tweeën te doen. We houden beide van hotelletjes, reizen, wellness, lekker eten, concerten, bioscoopjes etc. Bij deze dan ook de vraag of jullie wellicht nog een origineel (!) cadeau weten? Bedankt alvast voor de input!

Liefs!
Hoftrammm in Den Haag is erg aan te raden!
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness. That is life.
overnachten met diner in Arresthuis in Roermond
Dining in the dark.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lunchen bij De Librije.
Wijn proeverij met overnachting ergens.
Weekendje skieen in Winterberg?
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Ballonvaart! Vond mijn man helemaal geweldig.
dianaf schreef:
14-11-2019 15:30
Een gezamenlijke workshop zoals salsadansen met tapas erna (of ervoor).
Mijn oververmoeide en onder de pijnstilling zittende hersenen maakten hiervan: een gezamenlijke workshop tandpastadansen. :proud: :facepalm:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven