Cadeau vriend

06-03-2011 20:08 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt geen idee wat ik mijn vriend kan geven, we gaan pas met elkaar dus ik weet nog niet precies waar hij echt van houdt.

Ik zat te denken aan een badjas met zijn naam op de achterkant geborduurd en mijn naam misschien aan de binnenkant.

Wat vinden jullie er van en hebben jullie misschien nog leuke ideetjes? Ik wil wel iets dat persoonlijk is. Geen parfum enz.
En wij moeten wel weten waar hij van houd??
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ik vind het altijd leuk om een uitje te regelen. Ik heb mijn vriend bijvoorbeeld meegenomen naar een concert van Kane (vinden we beiden leuk). Hebben daar een super leuke herinnering aan (toen hadden wel al een paar maanden, dus ik weet niet hoe serieus jullie al zijn? Is geen super goedkoop cadeau haha, helemaal als je 2 kaartjes wil)
Leuk idee, zo'n badjas! (heb ik ook een keer gedaan )

verder oei, lastig! (ik ga wel ff meelezen hier, haha, voor ideetjes)

Er zijn nog veel meer dingen die je kunt laten bedrukken. Bijv mok met foto van jullie of inderdaad zijn naam, op een tas, persoonlijk etiket op een fles drank... etentje of een uitje kan ook (moet je ff googelen, tapasboot, loungeboot, maar ook sportieve of spannende doe-dingen te vinden).
Weekendje London?
Mozzarella: Wat vond je vriend van de badjas??
Die badjas is leuk, maar ik zou er geen namen op laten borduren.

Luchtje wat hij nu gebruikt een flesje van kopen? Misschien uitbreiden met een bijpassende deo?

Mee uit eten nemen of bioscoop.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ja, samen iets leuks doen! (Etentje/film/theater..)
We gaan btw een dagje weg en ik ga voor hem koken, maar wil hem graag iets geven.
quote:Yaszmin schreef op 06 maart 2011 @ 20:18:

We gaan btw een dagje weg en ik ga voor hem koken, maar wil hem graag iets geven.Kan je vriend koken en vindt/maar hij het leuk?
quote:Yaszmin schreef op 06 maart 2011 @ 20:08:

Ik heb echt geen idee wat ik mijn vriend kan geven, we gaan pas met elkaar dus ik weet nog niet precies waar hij echt van houdt.

Ik zat te denken aan een badjas met zijn naam op de achterkant geborduurd en mijn naam misschien aan de binnenkant.

Wat vinden jullie er van en hebben jullie misschien nog leuke ideetjes? Ik wil wel iets dat persoonlijk is. Geen parfum enz.jouw naam aan de binnenkant? waarom ???
Ik weet zéker dat ik mijn man geen plezier zou doen met een badjas en zeker niet met zijn en mijn naam erop.

Een uitje is wel erg leuk!
Als hij niet jarig is zou ik geen cadeautje kopen. Liefde is niet te koop.
Tijdens een dagje weg een leuke foto van jullie maken en dat geven?

Een badjas met namen erin zou ik niet doen. Waarom moet je een naam op een badjas zetten waarmee je loopt in je eigen huis? Dat vind ik net zo raar als heel groot het woord 'keuken' schilderen op de muur in de keuken. Leuk voor als je dementeert, maar dat is bij jullie neem ik aan nog niet het geval.
Ik zou geen namen op een badjas laten borduren en zeker niet je eigen naam op de binnenkant.

Luchtje, digitaal fotolijstje, fles wijn, boek?
Tja, ligt heel erg aan de man dus, goudkever...

Die van mij vond de badjas erg leuk en deed 'm elke dag aan (ik schrijf 'deed' omdat het nu ex is, en tja, mijn naam stond er niet in, dus zou goed kunnen dat ie 'm nu nog draagt

Ik had ook niet zijn naam, maar een grappige zin op de badjas laten borduren, was geintje tussen ons, dus wel persoonlijk, maar toch grappig...
We gaan al een dagje weg maar ik wil er heel graag iets bij geven dat persoonlijk is. Een foto van ons samen ingelijst heb ik al gegeven.

Een badjas is dus not done?
Een badjas iets persoonlijks?? Een suffer kado kan je bijna niet verzinnen... mijn vriend vindt badjassen sowieso iets voor campinggasten, maar aangezien je ook ingelijste foto's geeft...

Wat dacht je van een hartje die je in 2en breekt en waar alle 2 een helft van draagt?
Trek iets leuks aan en sleur hem na het dagje weg de woonkamer/keuken/schuur in voor een flinke vrijpartij. Vinden de meeste mannen veul leuker dan een badjas, al dan niet met naam.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waarom wil je hem eigenlijk per se een cadeau geven als je ook al lekker voor hem gaat koken en hem een dagje mee uit neemt? Is dat niet een beetje té als je nog niet zolang met elkaar hebt? Zoals je al zei weet je namelijk ook nog niet zo goed wat hij leuk vindt, eerst lekker ontdekken!
quote:spectral schreef op 06 maart 2011 @ 20:35:

Wat dacht je van een hartje die je in 2en breekt en waar alle 2 een helft van draagt?

jaaaa, als dat geen persoonlijk cadeau is!

of een ketting met jouw naam. Kan hij bij de volgende gelegenheid er eentje aan jou geven. Met zijn naam, uiteraard.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:spectral schreef op 06 maart 2011 @ 20:35:

Een badjas iets persoonlijks?? Een suffer kado kan je bijna niet verzinnen... mijn vriend vindt badjassen sowieso iets voor campinggasten, maar aangezien je ook ingelijste foto's geeft...

Erg leuk is dat he van dat hartje, dat heb ik van hem gehad hij draagt de ene helft en ik de andere.

Mijn vriend gaat wel vaak naar de sauna, thuis loopt hij niet echt met een badjas rond.
zelf samengesteld cdtje???

voor welke gelegenheid is het kado?
hoe oud zijn jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven