Cadeautje voor vriendje kopen, zomaar, maar wat?

dinsdag 12 maart 2013 om 22:23
Graag jullie advies
Ik wil graag een cadeautje kopen voor mijn vriend, we hebben sinds eind vorig jaar een relatie. Dit omdat hij gewoon ontzettend lief voor me is en me ook op meerdere vlakken tot steun is geweest.
Nu is het zo dat ik hem nog niet genoeg ken om in te schatten waar ik hem echt blij mee zou maken. Hij heeft zelf ook niets nodig. Hij zit goed in de slappe was, ik moet zuinig aan doen met geld, dus het moet echt een kleinigheidje zijn om m'n waardering naar hem te laten blijken (ik vertel hem uiteraard ook gewoon dat ik zo gek op hem ben en hem waardeer).
Wat zouden jullie voor je vriend in zo'n situatie kopen? Hij is midden dertig.
Bedankt alvast!
Ik wil graag een cadeautje kopen voor mijn vriend, we hebben sinds eind vorig jaar een relatie. Dit omdat hij gewoon ontzettend lief voor me is en me ook op meerdere vlakken tot steun is geweest.
Nu is het zo dat ik hem nog niet genoeg ken om in te schatten waar ik hem echt blij mee zou maken. Hij heeft zelf ook niets nodig. Hij zit goed in de slappe was, ik moet zuinig aan doen met geld, dus het moet echt een kleinigheidje zijn om m'n waardering naar hem te laten blijken (ik vertel hem uiteraard ook gewoon dat ik zo gek op hem ben en hem waardeer).
Wat zouden jullie voor je vriend in zo'n situatie kopen? Hij is midden dertig.
Bedankt alvast!

dinsdag 12 maart 2013 om 22:35

dinsdag 12 maart 2013 om 22:50
Ik zou voor de massage-olie met wijn gaan! Of hem 'spontaan' meeslepen naar een concert (goedkoopste variant: jam sessie).
Verder houden veel mannen van gadgets. Je kunt iets 'bizars' kopen zoals ledlamponderzetters die je drankje van kleur veranderen, of zo'n sleutelhanger dat als je klapt je sleutelbos geluid maakt of zoiets.
Good luck!
Verder houden veel mannen van gadgets. Je kunt iets 'bizars' kopen zoals ledlamponderzetters die je drankje van kleur veranderen, of zo'n sleutelhanger dat als je klapt je sleutelbos geluid maakt of zoiets.
Good luck!

dinsdag 12 maart 2013 om 23:00
een foto in een leuk lijstje doet t vaak wel goed 
Bij hema hebben ze een schattige chocoladereep waar op staat ''ik vind je lief'' die heb ik weleens naar mn vriend gestuurd.
Misschien is het ook leuk om hem mee te nemne naar de bios of een dagje weg (je kunt als je bijv bij de ING bank zit, met rentepunten goedkopere kaartjes kopen voor dierentuinen enzo).
Avondje sauna is bij sommige mannen ook geliefd...
ook kun je een leuke film voor m kopen of een leuk spelletje..

Bij hema hebben ze een schattige chocoladereep waar op staat ''ik vind je lief'' die heb ik weleens naar mn vriend gestuurd.
Misschien is het ook leuk om hem mee te nemne naar de bios of een dagje weg (je kunt als je bijv bij de ING bank zit, met rentepunten goedkopere kaartjes kopen voor dierentuinen enzo).
Avondje sauna is bij sommige mannen ook geliefd...
ook kun je een leuke film voor m kopen of een leuk spelletje..
dinsdag 12 maart 2013 om 23:19
Leuk retro ! Voor een tientje.
http://www.kijkshop.nl/product/119697/casio-horloge/
http://www.kijkshop.nl/product/119697/casio-horloge/
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

woensdag 13 maart 2013 om 08:40
Het lieve gebaar zit hem niet in grote cadeaus, maar in het verrassingseffect. Dus iets lekkers met een lief briefje in zijn tas doet het heel erg goed. Of ook leuk; schrijf iets liefs in zijn agenda, als hij die heeft. Of een keer heel lekker, luxe belegde boterhammen voor hem klaarmaken. Kaart schrijven en die op zijn kussen leggen.
Hoeft niks te kosten, maar wordt altijd goed ontvangen (lijkt mij).
Hoeft niks te kosten, maar wordt altijd goed ontvangen (lijkt mij).

woensdag 13 maart 2013 om 08:54
Dank voor de tips! Een briefje in z'n tas oid is inderdaad een goed idee. Het is zo moeilijk om iets leuks te bedenken. Ik had überhaupt niet gedacht ooit zo'n aantrekkelijke, lieve man te vinden na m'n scheiding. Ben zo blij met hem, maar heb niet de financiële middelen om dat te laten blijken. Dus dan op een andere manier