cadeautje vriend
dinsdag 27 maart 2012 om 16:02
dinsdag 27 maart 2012 om 16:04
http://www.bol.com/nl/p/e ... 01004007169112/index.html was een groot succes bij mijn vorige vriendje en zijn destructieve vrienden
dinsdag 27 maart 2012 om 16:41
quote:flower1822 schreef op 27 maart 2012 @ 16:37:
Ja we ik heb wel meer dingen gegeven. Maar dit zijn van die standaard dingen. (wat ik du niet wil geven) ja weinig rond de 20 euro ..Een t-shirt? Boxershort? Cd/ DVD'tje? Een kalender met mooie foto's ( auto/ sport/ naakte grietjes) of een poster? Een uitvergrote foto van jou?
Ja we ik heb wel meer dingen gegeven. Maar dit zijn van die standaard dingen. (wat ik du niet wil geven) ja weinig rond de 20 euro ..Een t-shirt? Boxershort? Cd/ DVD'tje? Een kalender met mooie foto's ( auto/ sport/ naakte grietjes) of een poster? Een uitvergrote foto van jou?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 27 maart 2012 om 16:46
-boeken (ik kijk zelf altijd bij de best sellers van bol.com en zoek iets uit wat past bij diegene)
-dvd's (misschien een leuke tv serie : prison break, 24, band of brothers etc.)
-setje verzorgingsproducten (bijv. uit de mannenlijn van Rituals.
-fles alcohol.
-cadeaubon ( bijv. free record shop, bol.com, I-tunes kaart, bij de Hema hebben ze ook cadeau kaarten voor de bioscoop inclusief popcorn en drinken voor 15 euro)
-ingelijste foto van jullie samen
Of combinatie maken van bovenstaande en in een leuk mandje doen?
-setje verzorgingsproducten (bijv. uit de mannenlijn van Rituals.
-fles alcohol.
-cadeaubon ( bijv. free record shop, bol.com, I-tunes kaart, bij de Hema hebben ze ook cadeau kaarten voor de bioscoop inclusief popcorn en drinken voor 15 euro)
-ingelijste foto van jullie samen
Of combinatie maken van bovenstaande en in een leuk mandje doen?
dinsdag 27 maart 2012 om 16:57
quote:mamavanella schreef op 27 maart 2012 @ 16:46:
-boeken (ik kijk zelf altijd bij de best sellers van bol.com en zoek iets uit wat past bij diegene)
-setje verzorgingsproducten (bijv. uit de mannenlijn van Rituals. :puke:
-fles alcohol.
-cadeaubon ( bijv. free record shop, bol.com, I-tunes kaart, bij de Hema hebben ze ook cadeau kaarten voor de bioscoop inclusief popcorn en drinken voor 15 euro) mannen geloven niet in cadeaubonnen
-ingelijste foto van jullie samen :puke:
-setje verzorgingsproducten (bijv. uit de mannenlijn van Rituals. :puke:
-fles alcohol.
-cadeaubon ( bijv. free record shop, bol.com, I-tunes kaart, bij de Hema hebben ze ook cadeau kaarten voor de bioscoop inclusief popcorn en drinken voor 15 euro) mannen geloven niet in cadeaubonnen
-ingelijste foto van jullie samen :puke:
dinsdag 27 maart 2012 om 17:02
http://www.vakantieveilingen.nl/
Sla hier je slag voor iets leuks.
Sla hier je slag voor iets leuks.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.