Chatten
woensdag 23 mei 2012 om 14:34
Heb >15jr een relatie met dezelfde partner (+42jr). Al bijna een jaar gaat mijn vrouw volledig op in het social media gebeuren. Sinds enige maanden geleden is ze ook driftig aan het chatten geslagen via FB, Wordfeud, kik messenger etc etc. Op het eerste gezicht onschuldig maar de inhoud wordt steeds intiemer. Ik heb hier een aantal keren erop gewezen dat ik het niet prettig vind dat zij intieme zaken deelt via de chat met vreemden. Zelfs zaken die zelfs voor mij volstrekt nieuw zijn! Recent worden er ook foto's gedeeld. Weliswaar niet bloot, maar wel uitdagend. De gesprekken worden steeds heftiger en sexueel getind. Met regelmaat krijgt zij verzoekjes om iets af te spreken. Het laat zich raden wat voor verzoeken dit zijn. Ze geeft aan dat het niks voorstelt en speelt het spel mee. Ik weet niet of ik haar hierin kan vertrouwen. Ik heb haar verteld dat haar gedrag onze relatie geen goed doet en gevraagd of ze hiermee wil stoppen. Ik begin het echt zat te worden. Buitengewoon irritant om je partner de gehele avond met de telefoon in de hand te zien zitten vrolijk chattend met andere mannen (getrouwd, vrijgezel, jong < 20jr) over diverse intieme prive zaken.
Wie heeft hier ervaring mee. Wat te doen.
Bob
Wie heeft hier ervaring mee. Wat te doen.
Bob
woensdag 23 mei 2012 om 14:50
En toen? Je bent niet boos geworden ofzo? Dit is toch een vorm van openlijk vreemdgaan?
Mist ze de aandacht van jou?
Als ze dit doet naast je, dan heeft ze of overal schijt aan. Of ze wil je bewust of onbewust laten weten dat ze wat meer aandacht wil?
Dit is mijn idee:
Als het echt om aandacht gaan, (wat ik niet weet want ik ken haar niet). Koop dan een sexy lingery setje ingepakt en stel als ultimatum, jij krijgt dit cadeau als je niet meer chat de komende tijd. Je verteld haar hoe mooi je haar vindt, masseert elkaar met masage olie oid en probeer zo die spanning weer ff terug te krijgen.
Mist ze de aandacht van jou?
Als ze dit doet naast je, dan heeft ze of overal schijt aan. Of ze wil je bewust of onbewust laten weten dat ze wat meer aandacht wil?
Dit is mijn idee:
Als het echt om aandacht gaan, (wat ik niet weet want ik ken haar niet). Koop dan een sexy lingery setje ingepakt en stel als ultimatum, jij krijgt dit cadeau als je niet meer chat de komende tijd. Je verteld haar hoe mooi je haar vindt, masseert elkaar met masage olie oid en probeer zo die spanning weer ff terug te krijgen.
woensdag 23 mei 2012 om 14:54
Dat het niets voorstelt is HET ultieme excuus wat gebruikt word als een man en een vrouw allebei onbekenden van elkaar met elkaar aan het chatten zijn terwijl ze beidde een partner hebben. Dat is dus niet iets waar je serieus wat mee kunt. Want natuurlijk stelt het WEL wat voor. Dit soort dingen waar je partner nu mee bezig is kan wel degelijk een heel groot gevaar vormen voor jullie relatie , en misschien is het dat zelfs al wel. Ik heb de mijne in ieder geval op de klippen zien lopen. Nee schatje het stelt allemaal niks voor en nee lieverd je maakt je druk om niets...maar ondertussen sprak ie wel stiekem af. Dag 6 jaar liefde! Dag vader en moederband voor onze zoon van toen des tijds 4 maanden. Door dit soort gesjans ben ik nu vreselijk op mijn hoede. Het zal me niet nog eens overkomen. En hoe lief ik mijn huidige partner ook vind,Ik zal altijd een jaloers kreng blijven.
woensdag 23 mei 2012 om 15:12
woensdag 23 mei 2012 om 15:57
Ik bedoelde het niet als goed gedrag belonen, meer als hoe vervang je spanning van andere door spanning van je vriend en ik neem aan dat je eerst iets wil proberen voor je de stekker eruit trekt. Dit is alleen wat ik in mijn situatie zou doen, of leuk zou vinden als mn vriend er zo mee om zou gaan.
Als het al te hoog is opgelopen, kan je mss ook samen relatie therapie proberen?
woensdag 23 mei 2012 om 16:11
De gesprekken worden steeds heftiger en sexueel getinT. Met regelmaat krijgt zij verzoekjes om iets af te spreken. Het laat zich raden wat voor verzoeken dit zijn. Ze geeft aan dat het niks voorstelt
Dat zeggen ze allemaalde sloerie's
Als het niks voorstelt, waarom zet ze hiermee de relatie dan op het spel?
Als iets bij mij niks zou voorstellen zou ik er uberhaupt al niet aan beginnen! Wat bereik je er mee? Niets dan alleen maar ellende.
Dat zeggen ze allemaal
Als het niks voorstelt, waarom zet ze hiermee de relatie dan op het spel?
Als iets bij mij niks zou voorstellen zou ik er uberhaupt al niet aan beginnen! Wat bereik je er mee? Niets dan alleen maar ellende.
donderdag 24 mei 2012 om 20:30
Dat doe je door die fuck-telefoon voor haar ogen tegen de muur aan te smijten. Drastisch, maar wel duidelijk.
Haalt natuurlijk geen zak uit want een relatie moet van twee kanten komen. Kennelijk mist ze de motivatie om jou 100% aandacht te geven. Ik ben er persoonlijk op tegen om met allerlei gekunstel iemand te motiveren om weer van jou te houden, een relatie moet vanzelf gaan.
Waarom neem je niet wat afstand? Ga lekker een paar weken met een vriend op vakantie. Kan dat in jullie relatie?
donderdag 24 mei 2012 om 20:54
donderdag 24 mei 2012 om 21:19
Nou ja, het is niet voor niks, he? Ze mist gewoon spanning in haar leven, anders ga je dat niet opzoeken.
Alleen maar roepen MAG NIET, dan weet je zeker dat er niks gebeurd. Ik zeg niet dat TS het moet oplossen, maar het is mij wel duidelijk dat er iets niet lekker zit, en dat kan gebeuren na >15 jr relatie. Tijd voor verandering.