Chemie, klik..
zaterdag 12 september 2020 om 22:14
Flirten is met name leuk als je een partner hebt waar je dol op bent en je flirt helemaal voor jezelf is. Toen ik vrijgezel was flirtte ik juist met mannen die ik niet zag als potentiële partner, juist als ik gek op iemand was werd ik veel te onzeker voor flirten. Ik neem aan dat hij weet dat je een partner hebt, hij valt eigenlijk nu al tegen door de grens te overschrijden met zijn berichtje, dat is namelijk dan geen flirt meer maar serieus problemen zoeken en veroorzaken. Een reden waarom je strak in die regels moet zitten, voor je het weet is er eigenlijk niks gebeurt maar heb je thuis en op je werk problemen. Hij, als nieuwe collega, is blijkbaar een jager, dat is wel jammer.
zaterdag 12 september 2020 om 23:17
Ja natuurlijk. Met een ander ervandoor geeft jarenlang schuldgevoelens en spijt over een foute manier van een relatie beëindigen. De nieuwe relatie ging ook gebukt onder het stiekeme begin.
Zelfs als je huwelijk zijn beste tijd heeft gehad, is uit elkaar gaan zonder stiekeme affaires erbij fijner. Kun je jezelf nog in de spiegel aankijken.
En TO, het probleem is niet als hij geen belangstelling heeft, het gevaar zit erin dat hij wel belangstelling heeft in gerotzooi met jou. Snap je dat?
En nee, met iemand met chemie ga je niet privé zitten appen, want dan zitten jullie binnen een maand aan elkaar te frummelen.
maandag 14 september 2020 om 08:57
Ik heb al te veel meegemaakt op relatiegebied. Inmiddels weet ik dat als ik zoiets met iemand heb dat ik diegene moet vermijden. Meestal als ik zoiets heb met iemand dan is dat een uitvergroting dat ik thuis iets mis... aandacht enzo. De persoon waarmee ik dat heb lijkt dan heel leuk maar achteraf is t vaak niks bijzonders. Ik moet dan meer aandacht aan thuis geven en niet stom gaan staan flirten op kantoor... vind dat altijd zoiets sneus... flirten op het werk of mensen die zeggen dat flirten moet kunnen...
Ik heb genoeg aan mijn eigen kerel, waarom moet ik bevestiging hebben dat iemand anders mij nog leuk vindt? Dat boeit toch helemaal niet... al vindt de hele wereld mij een hork... als mijn vriend me de leukste vrouw van de wereld vindt dan maakt dat toch niet uit? Waarom moet je perse weten dat je nog goed in de markt ligt? Je bent niet vrijgezel dus dat doet er niet toe...
Ik zie het regelmatig op het werk... van die vrouwen die al jaren getrouwd zijn... en dan vinden ze iemand leuk en dan gaan ze staan giebelen als een bakvis en opeens gaan ze zich heel anders kleden en gedragen als diegene in de buurt is. Vaak is t niks bijzonders zo een kerel... maar he... ze krijgen aandacht he... echt een mega afknapper en sneu.
Ik heb genoeg aan mijn eigen kerel, waarom moet ik bevestiging hebben dat iemand anders mij nog leuk vindt? Dat boeit toch helemaal niet... al vindt de hele wereld mij een hork... als mijn vriend me de leukste vrouw van de wereld vindt dan maakt dat toch niet uit? Waarom moet je perse weten dat je nog goed in de markt ligt? Je bent niet vrijgezel dus dat doet er niet toe...
Ik zie het regelmatig op het werk... van die vrouwen die al jaren getrouwd zijn... en dan vinden ze iemand leuk en dan gaan ze staan giebelen als een bakvis en opeens gaan ze zich heel anders kleden en gedragen als diegene in de buurt is. Vaak is t niks bijzonders zo een kerel... maar he... ze krijgen aandacht he... echt een mega afknapper en sneu.
maandag 14 september 2020 om 14:54
Wat een eerlijke post . Je toont hiermee zelfinzicht en dat is heel wat waard. Ook voor de partner die uiteindelijk bedrogen werd.parbleumondieu schreef: ↑12-09-2020 23:17Ja natuurlijk. Met een ander ervandoor geeft jarenlang schuldgevoelens en spijt over een foute manier van een relatie beëindigen. De nieuwe relatie ging ook gebukt onder het stiekeme begin.
Zelfs als je huwelijk zijn beste tijd heeft gehad, is uit elkaar gaan zonder stiekeme affaires erbij fijner. Kun je jezelf nog in de spiegel aankijken.
En TO, het probleem is niet als hij geen belangstelling heeft, het gevaar zit erin dat hij wel belangstelling heeft in gerotzooi met jou. Snap je dat?
En nee, met iemand met chemie ga je niet privé zitten appen, want dan zitten jullie binnen een maand aan elkaar te frummelen.