Cliché openingszinnen werken bij vrouwen

29-09-2009 14:41 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is bewezen, het werkt wel degelijk! En nu niet allemaal tegelijk ontkennen! ;) Het Bewijs!
Als je al een tijdje oogcontact hebt en elkaars grijnzen beantwoordt dan moet het gek gaan wil een aardige openingszin, hoe cliche ook, niet werken lijkt me.

Het ligt niet zozeer aan de openingszinnen als wel aan het moment van de openingszin denk ik.

Aan weerzinwekkende openingszinnen is doorgaans geen flirterig spelletje vooraf gegaan denk ik, tja, dan moet het wel een heel sterke zijn, wil je die stap kunnen overslaan.
Wow, ik zou het posten bij Fok.
Waarschijnlijk werkt het vooral bij vrouwen die de Telegraaf lezen.
quote:zusenzo schreef op 29 september 2009 @ 14:45:

Wow, ik zou het posten bij Fok.

denk ook dat er mmer bij komt kijken, tenminste ik zou wel kritisch kijken naar de man achter de openingszin.

Hoe kanp is ie? en hoe groot is de kans dat hij verder ook uit cliche's bestaat? (het zit op de bank en het zapt)

Als er daarvoor leuk geflirt is ja, oke maar als het out of the blue komt...neen dank u!
Ik schiet meestal in de lach van zo'n cliche openingszin, en als je me aan het lachen maakt heb je me al bijna. Dus het kan best.
Ach, wij vrouwen willen veroverd worden, maar we weten heus wel dat de mannen ook onzeker zijn. Die cliche openingszin wordt hem daarom vergeven. Veel belangrijker is het gesprek dat erop volgt.

Nog een kleine toevoeging:

Die cliche opening mag, mits ie niet uitgesproken wordt alsof er 10 pils en 3 whisky aan vooraf gingen.
Eensch met Vl43inder. Misschien dat de gemiddelde vrouw dat dan vervolgens ook wel 'schattig' vindt, en een hoog schattigheids-gehalte wil wel eens werken op de korte termijn. Ik herhaal: de korte termijn....
De reacties op het stuk op de Telegraaf site zelf zijn ook erg veelzeggend... De zinnen zeggen niets over de dame in kwestie, maar destemeer over de casanovas zelf...
Een knappe man mag natuurlijk altijd onzin uitkramen.
Ach als ik een man aantrekkelijk vind mag hij was mij betreft het telefoonboek voorlezen, maar als ik dat niet vind is de mooiste zin nog niet mooi genoeg.....
Hmmm, ik val buiten de doelgroep. Heb namelijk enorme hekel aan mannen die niet origineel zijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
De ideale combi in dezen is dus een Fok!ker met een vrouw die de Telegraaf leest?

*stelt zich nu een dame van middelbare leeftijd voor die smelt van het pubertje dat haar benadert met een met zijn mp3 telefoon meegezongen "heaven must be missing an angel...".
quote:Elynn schreef op 29 september 2009 @ 14:47:

Waarschijnlijk werkt het vooral bij vrouwen die de Telegraaf lezen.
@ Elynn: dat is dus wel de helft van vrouwelijk Nederland ongeveer.....
Het voordeel van zo'n cliche zin is dat je in ieder geval weet wat de bedoeling is.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ik vind het juist leuk als een man een beetje mysterieus doet. Dus op afstand een knipoog, lachen of even een duim opsteken. In plaats van dat ze meteen naar je toekomen met een dom lulverhaal. Maar goed, misschien heb ik gewoon niet zoveel op met elkaar versieren in de kroeg etc
Mijn man had trouwens een heel normale, cliche opening.

Hallo, ik ben .... Je glas is leeg. Wil je nog wat drinken?

Het werkte
quote:Franck schreef op 29 september 2009 @ 14:41:

Het is bewezen, het werkt wel degelijk! En nu niet allemaal tegelijk ontkennen! ;) Het Bewijs!Die zinnen werken, maar dan alleen in de sauna!
quote:mamalelie schreef op 29 september 2009 @ 16:37:

Mijn man had trouwens een heel normale, cliche opening.

Hallo, ik ben .... Je glas is leeg. Wil je nog wat drinken?

Het werkte Iets soortgelijks hier. "Hoi, ik ben ..., biertje?" Ben nu al 13 jaar met 'm samen.
Hoi ik ben Henk, hoe wil jij je ei morgenvroeg, gebakken of bevrucht :puke:
Ach cliché openingszinnen . . .

Als ik zo nodig met iets mega origineels moet komen dan hoeft het van mij niet zo nodig. Ik probeer gewoon een gesprek aan te knopen met een dame door haar op een leuke manier te benaderen.

Hoi, ik heet Superman, en ik zag je . . bla bla .... Hoe heet jij? Daarbij zet ik ondertussen mijn mooiste glimlach en stralende ogen in om via haar prachtige kijkers tot in het diepste van haar ziel te penetreren. (oh man ik val echt op vrouwen met hele mooie grote ogen!!)

Tenminste, dat is de aanpak die ik gebruikte totdat ik bezet was dan hè.
quote:Maleficent schreef op 29 september 2009 @ 16:42:

Hoi ik ben Henk, hoe wil jij je ei morgenvroeg, gebakken of bevrucht :puke:Antwoord; ik wil jouw eieren morgenochtend... gekóókt.
quote:Maleficent schreef op 29 september 2009 @ 16:42:

Hoi ik ben Henk, hoe wil jij je ei morgenvroeg, gebakken of bevrucht :puke:GE-WEL-DIG
quote:mamalelie schreef op 29 september 2009 @ 16:46:

[...]

Antwoord; ik wil jouw eieren morgenochtend... gekóókt.Of: Met een knakworstje erbij....;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven