Cliché openingszinnen werken bij vrouwen
dinsdag 29 september 2009 om 17:01
Ik stond ooit in de kroeg een beetje te sjansen op afstand met een hele leuke vent; die kwam dus na een uurtje naar me toe, vol glas in de hand, en ging me daar toch onderuit! Echt, plat naar voren, beng op de vloer.
Vervolgens ging hij op zijn knieën zitten en zei: ik had dit pas over een paar jaar gepland, maar nu ik hier toch zit: wil je met me trouwen?
Vond ik erg grappig!
Het is nooit wat geworden maar het was een gezellige avond, dat wel.
Vervolgens ging hij op zijn knieën zitten en zei: ik had dit pas over een paar jaar gepland, maar nu ik hier toch zit: wil je met me trouwen?
Vond ik erg grappig!
Het is nooit wat geworden maar het was een gezellige avond, dat wel.
dinsdag 29 september 2009 om 17:06
'Is je vader juwelier? Je hebt van die mooie diamantjes in je ogen'
Ik hoef er vast niet bij te vertellen dat ik hem heel hard heb uitgelachen!
Kennis van mij kan de meest vreselijke openingszinnen uitkramen/bedenken, maar dan alleen ter vermaak van zichzelf, hij zal ze nooit echt gebruiken:
Je ziet er een beetje moe uit. Zullen we naar mijn bed gaan?
Terwijl hij naar het labeltje in de nek van je shirtje kijkt: 'Ik wilde alleen even kijken of je 'made in heaven' bent'.
Ik hoef er vast niet bij te vertellen dat ik hem heel hard heb uitgelachen!
Kennis van mij kan de meest vreselijke openingszinnen uitkramen/bedenken, maar dan alleen ter vermaak van zichzelf, hij zal ze nooit echt gebruiken:
Je ziet er een beetje moe uit. Zullen we naar mijn bed gaan?
Terwijl hij naar het labeltje in de nek van je shirtje kijkt: 'Ik wilde alleen even kijken of je 'made in heaven' bent'.
dinsdag 29 september 2009 om 17:09
quote:robo schreef op 29 september 2009 @ 17:01:
Ik stond ooit in de kroeg een beetje te sjansen op afstand met een hele leuke vent; die kwam dus na een uurtje naar me toe, vol glas in de hand, en ging me daar toch onderuit! Echt, plat naar voren, beng op de vloer.
Vond ik erg grappig!
Het is nooit wat geworden maar het was een gezellige avond, dat wel.Maar dit is dan wel een teken van originaliteit en creativiteit! Die vind ik leuk!
Vond ik erg grappig!
Het is nooit wat geworden maar het was een gezellige avond, dat wel.Maar dit is dan wel een teken van originaliteit en creativiteit! Die vind ik leuk!
dinsdag 29 september 2009 om 17:09
dinsdag 29 september 2009 om 17:10
quote:robo schreef op 29 september 2009 @ 17:01:
Vond ik erg grappig!
Het is nooit wat geworden maar het was een gezellige avond, dat wel.Mooi verhaal, Robo. Zo'n introductie lijkt me inderdaad een voorbode van een leuke avond.
Vond ik erg grappig!
Het is nooit wat geworden maar het was een gezellige avond, dat wel.Mooi verhaal, Robo. Zo'n introductie lijkt me inderdaad een voorbode van een leuke avond.
dinsdag 29 september 2009 om 17:22
Er moet iets aan de hand zijn met mijn ogen want ik kan ze niet van je afhouden.
Ach, ik was een leuk meisje met lang blond haar in een boerendorp. Dan weet je het wel. Vaak ruzie gehad ook, want dan wilde ik niet verder praten en vonden ze me meteen een verwaand kreng.
Ach, ik was een leuk meisje met lang blond haar in een boerendorp. Dan weet je het wel. Vaak ruzie gehad ook, want dan wilde ik niet verder praten en vonden ze me meteen een verwaand kreng.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 29 september 2009 om 17:27