Cliché openingszinnen werken bij vrouwen

29-09-2009 14:41 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is bewezen, het werkt wel degelijk! En nu niet allemaal tegelijk ontkennen! ;) Het Bewijs!
Ken ik jullie niet ergens van?
*Gooit ijsblokje stuk uit glas in de kroeg* hoi ik ben Henk, is het ijs nu gebroken?

ook zo'n leuke :puke:
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik stond ooit in de kroeg een beetje te sjansen op afstand met een hele leuke vent; die kwam dus na een uurtje naar me toe, vol glas in de hand, en ging me daar toch onderuit! Echt, plat naar voren, beng op de vloer.

Vervolgens ging hij op zijn knieën zitten en zei: ik had dit pas over een paar jaar gepland, maar nu ik hier toch zit: wil je met me trouwen?

Vond ik erg grappig!

Het is nooit wat geworden maar het was een gezellige avond, dat wel.
'Is je vader juwelier? Je hebt van die mooie diamantjes in je ogen'

Ik hoef er vast niet bij te vertellen dat ik hem heel hard heb uitgelachen!

Kennis van mij kan de meest vreselijke openingszinnen uitkramen/bedenken, maar dan alleen ter vermaak van zichzelf, hij zal ze nooit echt gebruiken:

Je ziet er een beetje moe uit. Zullen we naar mijn bed gaan?

Terwijl hij naar het labeltje in de nek van je shirtje kijkt: 'Ik wilde alleen even kijken of je 'made in heaven' bent'.
quote:robo schreef op 29 september 2009 @ 17:01:

Ik stond ooit in de kroeg een beetje te sjansen op afstand met een hele leuke vent; die kwam dus na een uurtje naar me toe, vol glas in de hand, en ging me daar toch onderuit! Echt, plat naar voren, beng op de vloer.

Vervolgens ging hij op zijn knieën zitten en zei: ik had dit pas over een paar jaar gepland, maar nu ik hier toch zit: wil je met me trouwen?

Vond ik erg grappig!

Het is nooit wat geworden maar het was een gezellige avond, dat wel.Maar dit is dan wel een teken van originaliteit en creativiteit! Die vind ik leuk!
quote:Franck schreef op 29 september 2009 @ 16:20:

@ Elynn: dat is dus wel de helft van vrouwelijk Nederland ongeveer.....De helft van de Nederlandse bevolking schijnt inderdaad de Telegraaf te lezen, maar of die helft vervolgens weer voor de helft uit vrouwen bestaat is maar de vraag...
quote:robo schreef op 29 september 2009 @ 17:01:

Vond ik erg grappig!

Het is nooit wat geworden maar het was een gezellige avond, dat wel.Mooi verhaal, Robo. Zo'n introductie lijkt me inderdaad een voorbode van een leuke avond.
Deed het zeer? Toen je uit de hemel viel?

Geloof je in neuken op het eerste gezicht?

Je vader is ene dief, hij stal de sterren uit de hemel en stopte ze in jouw ogen.

Jij bent mijn volgende ex-vriendin.
Jij lijkt me wel een meisje waar ik iets van mezelf in

kwijt zou kunnen.
Mal, waar hààl je ze vandaan??? Je hebt echt hele erge nare ranzige openingszinnen genoemd...

verzamel je ze?
Er moet iets aan de hand zijn met mijn ogen want ik kan ze niet van je afhouden.

Ach, ik was een leuk meisje met lang blond haar in een boerendorp. Dan weet je het wel. Vaak ruzie gehad ook, want dan wilde ik niet verder praten en vonden ze me meteen een verwaand kreng.
Brommers kieken was hier ook al erg populair zeg maar
Wat ben ik blij dat ik een zwemdiploma heb, anders was ik verdronken in die mooie ogen van je. *braak*

Mannen die meteen vertellen hoeveel ze verdienen en in welke auto ze rijden, ook zo kansloos en meerdere keren meegemaakt.
Hi,

Ach...wat zou het als een héle leuke vent een afgezaagde opningszin gebruikt....? Dan vind ik alles goed, als tie me maar aanspreekt! :-) hahaha

Grtz.

D.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven