Collega leuk vinden

16-08-2010 22:32 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

na lang meelezen en op 2 topics reageren open ik nu zelf toch maar eens een topic.

Er is een collega die ik echt heel erg leuk vind en als ik het goed heb vindt hij dat ook wel van mij. Ik ben alleen veel te verlegen om hem te benaderen.

Nou is mijn vraag eigenlijk: waar praat je dan met iemand over?
Lijkt inderdaad veel op de situatie hoe die in het begin bij mij was.

Ik weet niet of je nauw met hem samenwerkt, maar anders kun je misschien vragen hoe lang hij al bij het bedrijf zit, of hij het naar zijn zin heeft etc. Of misschien is dat suf, ik ben eigenlijk wel de laatste om advies te geven als je ziet in welke situatie ik nu zit
- ben je nog op vakantie geweest/ga je nog op vakantie?

- hoop jij ook zo dat het nog terrasweer wordt?
@Leaf, ik hoor je advies erg graag, jij bent al een stuk verder dan ik dus kan nooit kwaad!!

Vakantie is inderdaad een goed idee. Normaal kan ik echt wel een praatje met iemand maken maar hij maakt me zo ontzettend nerveus. We werken niet heel nauw samen, hij zit eens in de zoveel tijd bij een overleg om zijn mening te geven. Ik vind hem echt zo ontzettend leuk dat ik echt niet uit mijn woorden kom als ik hem zie.
lekker weer he

woon je in de buurt

ben je met de auto

ben je al naar die en die film geweest

gisteravond sbs 6 gezien

heb je het druk vandaag

hoe lang werk je hier al

goh, wat heb je leuke schoenen aan

wat voor luchtje heb je op
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ah, "heb je het druk vandaag" vind ik een hele goede. Dan geef ik een opening om hele verhalen te vertellen over zijn werkzaamheden. En kan ik vragen wat hij naast zijn activiteiten bij ons zoal doet.

Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven