Collega van het werk
woensdag 22 maart 2017 om 19:16
Sinds januari werkt er een collega (zij vervangt een zwangere collega) op het werk die van mijn cultuur en afkomst is. Ik ben zelf vrijgezel. Zij werkt op de administratie, ik ben zelf leidinggevend aan units dus qua werkzaamheden hebben we niet direct met elkaar te maken. Nu zag ik haar in het begin niet zitten maar is zij wel enthousiast als ik elke keer bij de administratie langs ga en al. Echt praten doen we niet maar ze kleedt zichzelf goed, is relaxed en al...ze maakt op één of andere manier kriebels bij mij los. Nu is de vraag van moet ik nou een stap zetten en hoe kom ik erachter of ze ook een stap wilt doen? Ze is een hele aardige meid en al. Hoe kan ik dit zo discreet mogelijk doen?
woensdag 22 maart 2017 om 21:18
quote:gizzmo-returns schreef op 22 maart 2017 @ 21:08:
[...]
Helemaal niet,maar moet dat 3x in een klein stukje tekst?Ah ok daar heb je gelijk in, heb me daar niet aan gestoord omdat ik "en al" (ja sorry
) heel vaak hoor waar ik woon. Kan me voorstellen dat je erover struikelt als je dat nooit ziet. Gelukkig is het geschreven, heb je de platte a-klank die erbij hoort niet xD
[...]
Helemaal niet,maar moet dat 3x in een klein stukje tekst?Ah ok daar heb je gelijk in, heb me daar niet aan gestoord omdat ik "en al" (ja sorry
donderdag 23 maart 2017 om 21:50
Ik gebruik meestal ouderwetse woorden, veelal uit het Vlaams. Komt omdat ik FC De Kampioenen een hele leuke serie vindt en het zo automatisch heb overgenomen
Ik ben niet haar leidinggevende, maar vanuit mijn positie vind ik het lastig om haar te benaderen. Natuurlijk kan je het over privé zaken hebben maar op een gegeven moment is er een grens natuurlijk vanwege de rolverdeling. Iets in mij zegt dat ik het bij haar moet proberen, iets anders houdt me bezig van welke consequenties er kunnen volgen.
Ik ben niet haar leidinggevende, maar vanuit mijn positie vind ik het lastig om haar te benaderen. Natuurlijk kan je het over privé zaken hebben maar op een gegeven moment is er een grens natuurlijk vanwege de rolverdeling. Iets in mij zegt dat ik het bij haar moet proberen, iets anders houdt me bezig van welke consequenties er kunnen volgen.
zaterdag 1 april 2017 om 11:25
zaterdag 1 april 2017 om 15:18