collega
zaterdag 1 mei 2021 om 20:40
Ik heb sinds een paar maanden nieuw werk. Er is daar een collega die ik heel leuk ben gaan vinden. Ik heb geen idee wat ik met die gevoelens moet en ik zit er daarom best wel mee. Ik heb hem wel gezocht op social media en zo te zien is hij wel single. Verder is het best heel eng omdat het een collega is en ik geen idee heb of hij ook iets in mij ziet. We zien elkaar niet heel vaak maar als we elkaar zien is er wel echt een klik. Alleen neem ik nu wel wat meer afstand omdat ik dus niet weet wat ik moet doen of niet moet doen. Het spookt nu de hele dag rond in mijn hoofd. Wat denken jullie dat ik het beste ermee kan doen?
zaterdag 1 mei 2021 om 20:45
Niks, want het is gevaarlijk (figuurlijk he) om iets met iemand op het werk te beginnen. Ik bedoel daarmee: er zitten vervelende kanten aan en niet alleen als het uit zou geraken. Sommige bedrijven willen niet dat collega's partners zijn of worden en dan bestaat de kans dat één van de twee de zaak moet verlaten. Misschien niet bij jullie, maar, je bent nieuw daar: steek je tijd in het leren van je job, ipv al rond te kijken naar relatiemateriaal.
Maar uiteindelijk ligt de keuze natuurlijk bij jou.
Maar uiteindelijk ligt de keuze natuurlijk bij jou.
zaterdag 1 mei 2021 om 21:29
Ik ben zelf 25 (nickname heb ik ooit bewust anders gedaan om anoniem te blijven) en dit is een bijbaan naast mijn studie, zelfde geldt voor hem. Hij is ook student dus denk weinig leeftijdsverschil. Relatiestatus staat letterlijk op vrijgezel inderdaad.
Stel nu dat ik inderdaad niks mee ga doen, omdat dat veiliger is, hoe vergeet je dan iemand die je blijft zien?
Stel nu dat ik inderdaad niks mee ga doen, omdat dat veiliger is, hoe vergeet je dan iemand die je blijft zien?
zaterdag 1 mei 2021 om 22:22
Oh, dan zou ik gewoon lekker actie ondernemen. Op die leeftijd ontmoet iedereen partners op het werk. Gewoon een keer koffie doen, of als Corona voorbij is hopen dat er een keer geborreld wordt met werk.cherry_89 schreef: ↑01-05-2021 21:29Ik ben zelf 25 (nickname heb ik ooit bewust anders gedaan om anoniem te blijven) en dit is een bijbaan naast mijn studie, zelfde geldt voor hem. Hij is ook student dus denk weinig leeftijdsverschil. Relatiestatus staat letterlijk op vrijgezel inderdaad.
zaterdag 1 mei 2021 om 23:13
zondag 2 mei 2021 om 00:35
Als jullie van dezelfde leeftijd zijn, er geen hiërarchische verhouding is dan zou ik me er niet zo druk om maken. Je bent met 25 toch ook volwassen genoeg om een beetje normaal met elkaar om te gaan mocht het niets worden?cherry_89 schreef: ↑01-05-2021 21:29Ik ben zelf 25 (nickname heb ik ooit bewust anders gedaan om anoniem te blijven) en dit is een bijbaan naast mijn studie, zelfde geldt voor hem. Hij is ook student dus denk weinig leeftijdsverschil. Relatiestatus staat letterlijk op vrijgezel inderdaad.
Er ontstaan aan de lopende band relaties op het werk, daarin hoef je ook niet roomser dan de Paus te zijn.
zondag 2 mei 2021 om 00:36
Toen het serieus werd: heb jij je baan gehouden en is hij vertrokken, of andersom?
zondag 2 mei 2021 om 06:57
Want?!Zeeuws_meisje schreef: ↑02-05-2021 00:36Toen het serieus werd: heb jij je baan gehouden en is hij vertrokken, of andersom?
zondag 2 mei 2021 om 06:59
Zeeuws meisje stelt bijna altijd terechte vragen
zondag 2 mei 2021 om 07:00
zondag 2 mei 2021 om 09:12
Huh waarom zou dat moeten?Zeeuws_meisje schreef: ↑02-05-2021 00:36Toen het serieus werd: heb jij je baan gehouden en is hij vertrokken, of andersom?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 2 mei 2021 om 10:44
We hebben een jaar samen gewerkt.Zeeuws_meisje schreef: ↑02-05-2021 00:36Toen het serieus werd: heb jij je baan gehouden en is hij vertrokken, of andersom?
Daarna kreeg ik elders een beter aanbod en ben ik gegaan. Hij was toen al aan het omscholen en werkt in een heel andere sector nu. Maar wij kunnen zaken en privé heel goed scheiden.
zondag 2 mei 2021 om 12:50
De vraag is niet aan mij, maar ik heb mijn man ook op het werk ontmoet (dezelfde afdeling nog ook) en toen wij gingen samenwonen, is hij inderdaad elders gaan werken. Wij wilden niet 24/7 bij elkaar zijn.
Nu (20 jaar en een kind later) werken we wederom bij dezelfde werkgever (ik ben altijd gebleven), maar ik werk standaard vanuit huis en hij zit normaliter op kantoor.
M.a.w. ik vind de vraag van Zeeuws meisje totaal niet raar.