Contact met collega

17-03-2009 17:39 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik schrijf al een tijdje mee op dit forum, maar vanwegen eventuele herkenbaarheid nu even met een andere nickname.

Op het werk hebben wij een groep jonge collega's waarmee we veel samen doen. Stappen, samen eten in verschillende samenstellingen. Je zou kunnen zeggen dat we vrienden zijn.

Sinds een paar weekjes ben ik vrijgezel en, ondanks het feit dat ik eigenlijk niet zit te wachten op een nieuwe relatie, is er in die groep collega's toch iemand die ik elke dag weer een beetje leuker ga vinden.

We zien elkaar altijd in groepen of op het werk, smsen de laatste dagen wat meer met elkaar en vanavond gaan een vriendin en ik bij hem eten.

Ook hij is sinds een tijdje vrijgezel en sindsdien merk ik dat hij steeds vrijer, opener en voor mij aantrekkelijker wordt, omdat hij uit die relatie is gestapt en nu weer zichzelf kan zijn.

Nu zou ik hem toch graag wilen laten merken dat ik hem meer dan gemiddeld leuk vind...maar hoe? Een blauwtje lopen bij een collega is wel het laatste wat ik wil zo'n beetje, maar ik wil de kans ook niet mislopen dat hij er net zo over denkt.

Dus...wat wordt het? Ga ik vanavond al iets laten doorschemeren?En hoe? Ik ben een hork op flirtgebied, voel ik me veel te onzeker voor.

Moet ik voorstellen dattie een keer alleen komt eten? Dan het gesprek die kant op sturen?

Enneh....ik weet het...ik klink als een 16-jarige, maar ik ben dit allemaal niet meer gewend.
Vraag of hij bij je komt eten. Onder het mom van, jij bent ook weer alleen en het is veel gezelliger om samen te eten dan alleen.

Ik ben ondertussen alweer bijna 7 jaar getrouwd met een collega.
das lekker low profile inderdaad
hahah ik ben ook al 3 jaar getrouwd met een collega.. en bij ons begon het ook met een keertje bij mij eten omdat we allebei alleen waren!!

nu hebben we samen een zoontje, zijn 8 jaar samen waarvan 3 getrouwd en zijn bezig met ons 3e huis!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Hmmm goede verhalen dus...maar hoe is het dan zover gekomen?
Even terzijde: je bent pas een paar weken vrijgezel schrijf je. Kom je uit een lange relatie? Ik dan geval wil ik je adviseren je niet te snel weer in een nieuwe relatie te storten maar eerst de tijd te nemen om 'alleen' te zijn. Mocht het een zeer korte relatie betreffen dan staat niks je in de weg neem ik aan qua verwerken etc..
Ik zou hem wel uitnodigen om bij jou te komen eten, maar niet terwijl die andere vriendin erbij is. Voor 't zelfde geld snapt ze het niet en nodigt ze zichzelf ook uit. Of weet je vriendin dat je hem wel ziet zitten zodat ze je niet onbedoeld in de weg kan zitten?
Schorpioentje, ik kom uit een relatie van 4 maanden, dus dat valt wel mee. Wil ook niet direct zeggen dat ik me in de volgende relatie stort, maar ik kan mijn gevoelens niet negeren. Qua verwerking staat niks me in de weg, ik was erg snel klaar met deze ex.

Elninjoo, die vriendin weet niet van die gevoelens en dat heeft ook een reden...Ze is ook al een tijdje vrijgezel en ziet elke man die ik leuk vind ook als materiaal haha, dus ik houd nog even wijselijk mijn mond.

Het etentje was haske gezellig. Nu ga ik nog even een sms sturen dat het leuk was en nog een fijne hint erin proberen te verstoppen...Dat is makkelijker gezegd dan gedaan
Goed idee van je om m te smsen!

misschien moet je ook niet 'te gretig' zijn....niet omdat dat verkeerd over kan komen, maar geniet ook van deze periode, het flirten, sjansen, voor je het weet neemt het serieuze vormen aan!
Hoi!

Heb inderdaad de sms verstuurd en er zijn er nog wel 10 op gevolgd. Gevolg is dat ik vanavond wat bij m ga drinken. Het begon met een zak sla die hij bij het eten vergat en dat ik die nog wel op kwam eten haha.

Nu nog even afwachten natuurlijk of hij hier hetzelfde idee en/of gevoel bij heeft.
Spannend, volgens mij vindt hij je wel leuk hoor!!!!!!!!!!! Mmmm, lentekriebels....
Hoe was het eten????? Vertel, vertel!!! (het is lente, ik ben al 14 jaar getrouwd - met een waanzinnig lekker ding overigens- maar ik smul van alle 'ik ben verliefd en nu'-verhalen en ik krijg helemaal de lentekriebels van alle vlinders die overal maar rondvliegen!!!)
Hoi!

Het was hardstikke gezellig gisteren. Ben pas om half 2 naar huis gegaan dus ik was hardstikke moe vandaag. We hebben veel zitten praten, zitten zoenen ook uiteindelijk...en nu voel ik me heel vreemd. In onze gesprekken is gevallen dat hij nog even geen relatie wil, dat maakt me nu wel wat onzeker en kriebelig.

Ben benieuwd hoe het gaat verlopen. Voel me onrustig, misschien hadden we niet moeten zoenen en vozen...
Ach niets mis met zoenen en vozen.

Verwacht er alleen niet al te veel van.

Als hij aangeeft voorlopig geen relatie te willen is het meestal ook zo dat hij nu even geen relatie wil...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wij hebben net een halfuur met elkaar aan de telefoon gehangen...

we twijfelen enorm. Vinden elkaar ontzettend leuk, maar willen ons niet in een relatie storten voordat we allebei helemaal klaar zijn met de vorige relatie. Hij heeft nogal wat te verwerken...

Zoals het er nu voorstaat, gaan we samen leuke dingen doen, van elkaars gezelschap genieten, omdat we dit ook niet direct weg willen gooien.

Ik heb zoiets nog nooit gedaan en moet het echt heel even laten bezinken...een relatie zit er dus niet direct in, maar we willen elkaar nu ook niet volledig loslaten.

I will keep you posted. Tips zijn natuurlijk welkom, vooral omdat dit mijn onrustige gevoel niet wegneemt, hoe lief en duidelijk hij ook is. Ben zo bang voor een afwijzing...Al zit dat er niet in denk ik, want dan was het vast al gebeurd en hij is er niet de man naar om iemand aan het lijntje te houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven