Contact met ex; 1 keer pw of per 2 weken
donderdag 21 augustus 2008 om 15:13
Hoi,
ik hb eigenlijk nog wel iets wat een probleem is.
het gaat niet alleen om de reistafstand en werk (onregelmatig)
mijn vriend heeft ook nog een band met zijn ex!!!!
Dit is ongeveer 1 keer in de week of twee weken dat ze elkaar zien. Hij wil graag contact met haar houden omdat ze veel voor hem betekend heeft. Ze hebben maar een half jaar een relatie geHad.
Vinden jullie dat normaal?
ik hb eigenlijk nog wel iets wat een probleem is.
het gaat niet alleen om de reistafstand en werk (onregelmatig)
mijn vriend heeft ook nog een band met zijn ex!!!!
Dit is ongeveer 1 keer in de week of twee weken dat ze elkaar zien. Hij wil graag contact met haar houden omdat ze veel voor hem betekend heeft. Ze hebben maar een half jaar een relatie geHad.
Vinden jullie dat normaal?
donderdag 21 augustus 2008 om 15:16
donderdag 21 augustus 2008 om 15:22
hi zie over reisafstand en werk andere topic.
Hij heeft het me open verteld.
Zin relatie was recent uit, toen kwam ik in het spel binnen 3 weken. Hij is open geweest erover hoe belangrijk ze is maar dat hij vooral vriendschap voelt.
Ik ben er niet bij. Ze gaan samen wat eten, samen gewoon thuis wat praten of samen iets gezelligs doen.
Ik weet niet; ex is toch een ex. Zo denk ik. Hij is wel open geweest, gaf uitleg waarom en toen ben ik akkoord gegaan met het contact.
Hij heeft het me open verteld.
Zin relatie was recent uit, toen kwam ik in het spel binnen 3 weken. Hij is open geweest erover hoe belangrijk ze is maar dat hij vooral vriendschap voelt.
Ik ben er niet bij. Ze gaan samen wat eten, samen gewoon thuis wat praten of samen iets gezelligs doen.
Ik weet niet; ex is toch een ex. Zo denk ik. Hij is wel open geweest, gaf uitleg waarom en toen ben ik akkoord gegaan met het contact.
donderdag 21 augustus 2008 om 15:32
donderdag 21 augustus 2008 om 15:35
Hi Lilian...
Mijn visie:
Allereerst wil ik zeggen dat ik de frequentie iet wat hoog vind... maar...
Het is toch niet voor niks het exvriendinnetje van je vriend?
Het hoeft toch niet meteen te betekenen dat als je het uitmaakt met iemand dat je diegene niet meer mag zien?
Hij is er eerlijk over...!
Hoe lang gaan jullie al met elkaar?
En heb je deze 'jaloezie' al aan je vriend verteld? Wat zei hij er op?
Mijn visie:
Het hoeft toch niet meteen te betekenen dat als je het uitmaakt met iemand dat je diegene niet meer mag zien?
donderdag 21 augustus 2008 om 15:38
Probeer je relatie met hem gewoon eens even aan te kijken. Misschien heb ik het mis maar dit topic en het andere komen op mij over alsof je al veel te veel aan het nadenken bent over de dingen. Natuurlijk is het prima om bepaalde dingen van het begin af aan voor jezelf op een rijtje te zetten (misschien zou je er anders beter niet aan beginnen) maar vrouwen hebben soms nogal de neiging een beginnende relatie meteen dicht te willen timmeren en mannen kunnen daar soms van schrikken.
Als hij open en eerlijk overkomt over het contact met zijn ex is het voor jezelf om te bepalen of je daar in meegaat. Je kunt hem niks verbieden (je hebt ook net wat met elkaar) maar je kunt wel bepalen of je je prettig voelt in een beginnende relatie waarin je zelf al de nodige problemen ziet.
Als hij open en eerlijk overkomt over het contact met zijn ex is het voor jezelf om te bepalen of je daar in meegaat. Je kunt hem niks verbieden (je hebt ook net wat met elkaar) maar je kunt wel bepalen of je je prettig voelt in een beginnende relatie waarin je zelf al de nodige problemen ziet.
donderdag 21 augustus 2008 om 15:40
Je zegt akkoord te zijn gegaan met het contact maar ondertussen voel je je er dus niet lekker bij.
Persoonlijk vind ik het ook veel dat ze elkaar zien, en ze zijn idd niet voor niets exen.
Maar dat wil niet zeggen dat het niet kan, vriendschap kan gerust maar als jullie er beide maar vrede mee hebben en dat is dus niet zo nu merk ik.
Hoeveel zie jij je vriend in de week?
Persoonlijk vind ik het ook veel dat ze elkaar zien, en ze zijn idd niet voor niets exen.
Maar dat wil niet zeggen dat het niet kan, vriendschap kan gerust maar als jullie er beide maar vrede mee hebben en dat is dus niet zo nu merk ik.
Hoeveel zie jij je vriend in de week?
donderdag 21 augustus 2008 om 15:43
quote:Kapara schreef op 21 augustus 2008 @ 15:35:
Hi Lilian...
Mijn visie:
Ik heb gezegd dat ik het oke vindt. eerst gaf ik wel aan van; het is toch je ex. Maar hij gaf redenen waarom het voor hem zo belangrijk was. Dus ik heb maar oke gezegd toen.
Ze kennen elkaar een half jaar. En de relatie is pas uit.
Volgens me ex is het gewoon vriendschap en dat hij er voor haar wil zijn indien nodig. Zoals ze altijd er voor hem is geweest.
Hi Lilian...
Mijn visie:
Ik heb gezegd dat ik het oke vindt. eerst gaf ik wel aan van; het is toch je ex. Maar hij gaf redenen waarom het voor hem zo belangrijk was. Dus ik heb maar oke gezegd toen.
Ze kennen elkaar een half jaar. En de relatie is pas uit.
Volgens me ex is het gewoon vriendschap en dat hij er voor haar wil zijn indien nodig. Zoals ze altijd er voor hem is geweest.
donderdag 21 augustus 2008 om 16:08
Mijn vriend mailt iedere dag met z'n ex.
Mij boeit het eerlijk gezegd niet. Soms vind ik het oneerlijk tegenover haar, omdat zij hem wel terug zou willen. Ze krijgt zo de kans niet om los te komen. Maar goed, daar kan ze zelf wat aan doen, nietwaar.
Twee keer in de week zien, zou ik ik minder vinden denk ik.
Mij boeit het eerlijk gezegd niet. Soms vind ik het oneerlijk tegenover haar, omdat zij hem wel terug zou willen. Ze krijgt zo de kans niet om los te komen. Maar goed, daar kan ze zelf wat aan doen, nietwaar.
Twee keer in de week zien, zou ik ik minder vinden denk ik.
donderdag 21 augustus 2008 om 23:31
Ik had ook zo'n ex, die zo graag contact hield met z'n ex.. ik werd er gek van. Ik vind het niet normaal. Het kan wel normaal zijn als je er geen moeite mee hebt en zij is gewoon een vriendin, maar als je het mij vraagt: er is toch maar 1 vrouw die echt belangrijk is...
En als jij aangeeft dat je er moeite mee hebt, vind ik dat hij concessies moet doen.
Maar goed, dat ben ik.. en zo denk ik nu, want toen ik in die situatie zat, heb ik er voor mijn gevoel alles aan gedaan om het te accepteren.. ben blij dat ik daar vanaf ben.
Sterkte!
En als jij aangeeft dat je er moeite mee hebt, vind ik dat hij concessies moet doen.
Maar goed, dat ben ik.. en zo denk ik nu, want toen ik in die situatie zat, heb ik er voor mijn gevoel alles aan gedaan om het te accepteren.. ben blij dat ik daar vanaf ben.
Sterkte!