contact met ex

25-03-2017 21:47 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ruim een half jaar een relatie gehad met mijn ex-vriend. Hij heeft de relatie twee maanden geleden beindigd. We zijn uitelkaar gegaan door oa gestook van zijn ex vriendin en omdat we te weinig met elkaar praatte als ons iets dwars zit.

Ik ben vrij vlot met een andere man gaan daten om hem te vergeten, vorige week zei hij dat dat hem heel erg heeft gekwetst. Tot heden hebben mijn exvriend en ik nog contact.

De afgelopen weken gaat dat contact goed. Hij heeft me twee keer uiteten genomen en we zijn een paar keer wat gaan drinken hij wilt nu in 'vrijheid' zonder er een label op te plakken met mij 'daten'.

Ik voel me in deze situatie heel onzeker en wil zekerheid.

Ik wil verder met onze relatie, maar hij twijfelt nog en wilt het rustig aan doen.

Wat moet ik doen?

we schelen trouwens 10 jaar ik ben 21 hij 31
Je verdient heel veel beter!

En gun dat jezelf!
Ja, dit blijft maar doorgaan..

Daarom ben ik ook niet ingegaan op zijn bel verzoek.

Ik kies nu voor mij zelf. En heb zijn nummer verwijderd zodat ik hem niet kan bellen/smsen/appen.

Ik vraag me af hoe hij hiermee omgaat. (Dat ik niet meer mee ga in zijn theorie maar dat ik een eigen mening heb)Dit is hij niet van mij gewent.
Ik snap niet dat je op iemand gaat wachten die twijfels heeft. Die heeft toch geen 100% inzet?

Je gaat nu geen antwoord geven aan hem omdat je dan denkt dat hij meer achter je aan komt? Of is dat het niet? Gedachten nemen soms een loopje met ons.

Als het dan weer rustig is komt de twijfel weer naar boven.

Ik zou geen man willen die twijfelt.

Stel je voor jij twijfelt, dat gevoel is niet goed.

Ik zou verder daten.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Nee, ik heb juist geen contact met hem omdat ik niet wil daten met een man die twijfelt. Of hij achter mij aan gaat rennen is zijn eigen keuze. Ik kan niet in de toekomst kijken en weet niet wat ik dan zal doen.

Wat bedoel jij met verder daten?

met hem?

Eslarealidad
quote:bloembolletje0123 schreef op 27 maart 2017 @ 14:13:

Nee, ik heb juist geen contact met hem omdat ik niet wil daten met een man die twijfelt. Of hij achter mij aan gaat rennen is zijn eigen keuze. Ik kan niet in de toekomst kijken en weet niet wat ik dan zal doen.

Wat bedoel jij met verder daten?

met hem?

Eslarealidad

Nee niet met een twijfelaar daten.

Met een ander.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Hey damens,

Inmiddels heeft ex tegen mij gezegd dat hij met mij wilt praten. Hij vind dat we allebei water bij de wijn moeten doen. Hij maakt er binnekort tijd voor vrij..
quote:SilverShadow schreef op 26 maart 2017 @ 07:47:

Hij WIL..... niet wilTAgain..... en vind is dan wel weer met een T
Je moet water bij de wijn doen? Het is uit je moet helemaal niets. Hij wil je weer overhalen Waarom blijf je er tijd en energie insteken? Wat valt er volgens jou nog te bespreken?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:bloembolletje0123 schreef op 29 maart 2017 @ 19:11:

Hey damens,

Inmiddels heeft ex tegen mij gezegd dat hij met mij wilt praten. Hij vind dat we allebei water bij de wijn moeten doen. Hij maakt er binnekort tijd voor vrij..

Jij hoeft toch geen water bij de wijn te doen?

Hij mist iets door zijn getwijfel.

Het ligt bij hem.

Als hij nog steeds niet wil labelen zou ik weer gaan daten met een ander. Al tast het zijn ego aan.

Verder gaan met je leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven