Dahaag.
zondag 29 april 2012 om 22:30
quote:EvenWatAnders schreef op 29 april 2012 @ 22:29:
Ik was net begonnen aan dat topic, kopje thee erbij.. Enne Poef!! helaas... Jammer, wilde het wel even lezen, goed zondag avond vermaak.Ik ging overigens net staffen wegens discriminatie, maar dan kan toch ook een post verwijderd worden ipv een heel topic?
Ik was net begonnen aan dat topic, kopje thee erbij.. Enne Poef!! helaas... Jammer, wilde het wel even lezen, goed zondag avond vermaak.Ik ging overigens net staffen wegens discriminatie, maar dan kan toch ook een post verwijderd worden ipv een heel topic?
zondag 29 april 2012 om 22:31
zondag 29 april 2012 om 22:33
quote:Chardonnay schreef op 29 april 2012 @ 22:30:
[...]
Ik ging overigens net staffen wegens discriminatie, maar dan kan toch ook een post verwijderd worden ipv een heel topic?Was op pagina twee, dus weet ook niet hoe ver het ging. Zal best erg ver zijn, maar jammer dat het hele topic weg is.. Denk dat sommige mensen er zelfs wat van kunnen leren.
[...]
Ik ging overigens net staffen wegens discriminatie, maar dan kan toch ook een post verwijderd worden ipv een heel topic?Was op pagina twee, dus weet ook niet hoe ver het ging. Zal best erg ver zijn, maar jammer dat het hele topic weg is.. Denk dat sommige mensen er zelfs wat van kunnen leren.
zondag 29 april 2012 om 22:33
quote:Chardonnay schreef op 29 april 2012 @ 22:28:
Fuck, zit ik weer eens gezellig te keuvelen op een topic, is het topic verdwenen terwijl ik net een enorme leuke, aardige, nuttige en lange post post. Beetje jammer.
Wat vind jij jammer (hoeft niet viva gerelateerd te zijn)?
Heeeeee Daaaagggg Chardo!
Fuck, zit ik weer eens gezellig te keuvelen op een topic, is het topic verdwenen terwijl ik net een enorme leuke, aardige, nuttige en lange post post. Beetje jammer.
Wat vind jij jammer (hoeft niet viva gerelateerd te zijn)?
Heeeeee Daaaagggg Chardo!
zondag 29 april 2012 om 22:40
quote:groentsoep2 schreef op 29 april 2012 @ 22:39:
Nou ja, ik heb in ieder geval weer even goed gelachen en Scampi weer in vol ornaat gezien . Hoe gaat ie nu Garnaaltje?
Gaat een stuk beter hier. Had gister even een pijnaanval maar ik denk dat ik gewoon teveel gedaan heb. Foei foei!
Trollen plagen komt langzaam terug
Nou ja, ik heb in ieder geval weer even goed gelachen en Scampi weer in vol ornaat gezien . Hoe gaat ie nu Garnaaltje?
Gaat een stuk beter hier. Had gister even een pijnaanval maar ik denk dat ik gewoon teveel gedaan heb. Foei foei!
Trollen plagen komt langzaam terug
zondag 29 april 2012 om 22:42
zondag 29 april 2012 om 22:43
zondag 29 april 2012 om 22:45
quote:Summerdance schreef op 29 april 2012 @ 22:43:
Ik vind het jammer dat TO nog maar zo weinig op het forum is
Heeft zeker ineens een leven en zo
En dat er nog maar weinig Topics zijn a la die van Bloemetje destijds
Met andere woorden, te weinig topics waar ik zo onbedaarlijk hard om moet lachen!Vergeet Sheera niet!
Ik vind het jammer dat TO nog maar zo weinig op het forum is
Heeft zeker ineens een leven en zo
En dat er nog maar weinig Topics zijn a la die van Bloemetje destijds
Met andere woorden, te weinig topics waar ik zo onbedaarlijk hard om moet lachen!Vergeet Sheera niet!