Dahaag.

29-04-2012 22:28 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fuck, zit ik weer eens gezellig te keuvelen op een topic, is het topic verdwenen terwijl ik net een enorme leuke, aardige, nuttige en lange post post. Beetje jammer.

Wat vind jij jammer (hoeft niet viva gerelateerd te zijn)?
Ik was net begonnen aan dat topic, kopje thee erbij.. Enne Poef!! helaas... Jammer, wilde het wel even lezen, goed zondag avond vermaak.
quote:EvenWatAnders schreef op 29 april 2012 @ 22:29:

Ik was net begonnen aan dat topic, kopje thee erbij.. Enne Poef!! helaas... Jammer, wilde het wel even lezen, goed zondag avond vermaak.Ik ging overigens net staffen wegens discriminatie, maar dan kan toch ook een post verwijderd worden ipv een heel topic?
Mijn reactie is wel viva gerelateerd, ik vind het jammer dat er vaak vrouwen zijn die sommige topics weg bonjouren en er de draak mee steken, als je niets met een topic heb reageer dan niet of reageer inhoudelijk. Dahaag.
quote:cappi schreef op 29 april 2012 @ 22:30:

Mijn reactie is wel viva gerelateerd, ik vind het jammer dat er vaak vrouwen zijn die sommige topics weg bonjouren en er de draak mee steken, als je niets met een topic heb reageer dan niet of reageer inhoudelijk. Dahaag.Verklaar je nader.
Ik vind het jammer dat mensen vaak niet zien dat iemand een troll is en de trollen-plagers wegjagen
Nou, wijntje dan maar
Op zich snap ik cappi wel, maar soms is zo leuk
quote:Chardonnay schreef op 29 april 2012 @ 22:30:

[...]

Ik ging overigens net staffen wegens discriminatie, maar dan kan toch ook een post verwijderd worden ipv een heel topic?Was op pagina twee, dus weet ook niet hoe ver het ging. Zal best erg ver zijn, maar jammer dat het hele topic weg is.. Denk dat sommige mensen er zelfs wat van kunnen leren.
quote:Chardonnay schreef op 29 april 2012 @ 22:28:

Fuck, zit ik weer eens gezellig te keuvelen op een topic, is het topic verdwenen terwijl ik net een enorme leuke, aardige, nuttige en lange post post. Beetje jammer.

Wat vind jij jammer (hoeft niet viva gerelateerd te zijn)?

Heeeeee Daaaagggg Chardo!

quote:phoolan schreef op 29 april 2012 @ 22:32:

Nou, wijntje dan maar Nou vooruit dan maar.
quote:eleonora schreef op 29 april 2012 @ 22:33:

[...]

Heeeeee Daaaagggg Chardo!

Haai lekkere verloofde van me. Ik hou van jou, met heel mijn hart. Dat weet je toch?
Ik vind het jammer dat ik niet weet waarover het ging :(
quote:Chardonnay schreef op 29 april 2012 @ 22:34:

[...]

Haai lekkere verloofde van me. Ik hou van jou, met heel mijn hart. Dat weet je toch?

En wederzijds! Dat weet jij ook he?

Ik weet ook niet meer waar het over ging
Nou ja, ik heb in ieder geval weer even goed gelachen en Scampi weer in vol ornaat gezien . Hoe gaat ie nu Garnaaltje?
He gezellig, kunnen we hier verder gaan? Ik zat net een zeer nuttige bijdrage te typen (ik doe niet anders ) en poef weg was het....
quote:fru1t3lla schreef op 29 april 2012 @ 22:37:

Ik vind het jammer dat ik niet weet waarover het ging :(Schapen en katten. Wie van beide er nou precies de shoarma in verdwenen was me niet helemaal duidelijk.
quote:groentsoep2 schreef op 29 april 2012 @ 22:39:

Nou ja, ik heb in ieder geval weer even goed gelachen en Scampi weer in vol ornaat gezien . Hoe gaat ie nu Garnaaltje?

Gaat een stuk beter hier. Had gister even een pijnaanval maar ik denk dat ik gewoon teveel gedaan heb. Foei foei!

Trollen plagen komt langzaam terug
quote:eleonora schreef op 29 april 2012 @ 22:38:

[...]

En wederzijds! Dat weet jij ook he?

Weet ik Zelf na die foto op FB hou ik van je. Of juist daarom
quote:miekie1 schreef op 29 april 2012 @ 22:39:

He gezellig, kunnen we hier verder gaan? Ik zat net een zeer nuttige bijdrage te typen (ik doe niet anders ) en poef weg was het....

Ik zeg gooi je nuttige bijdrage er maar in.

Doe ik mijn linkje nog een keer. Ter lering ende vermaeck.
quote:scamp schreef op 29 april 2012 @ 22:40:

[...]

Gaat een stuk beter hier. Had gister even een pijnaanval maar ik denk dat ik gewoon teveel gedaan heb. Foei foei!

Trollen plagen komt langzaam terug Fijn
Ik vind het jammer dat TO nog maar zo weinig op het forum is

Heeft zeker ineens een leven en zo

En dat er nog maar weinig Topics zijn a la die van Bloemetje destijds

Met andere woorden, te weinig topics waar ik zo onbedaarlijk hard om moet lachen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:groentsoep2 schreef op 29 april 2012 @ 22:42:

[...]

Ik zeg gooi je nuttige bijdrage er maar in.

Doe ik mijn linkje nog een keer. Ter lering ende vermaeck.

Wauw! Aan zulke bijdrages hebben we nog eens iets.

Dank je.
quote:Summerdance schreef op 29 april 2012 @ 22:43:

Ik vind het jammer dat TO nog maar zo weinig op het forum is

Heeft zeker ineens een leven en zo

En dat er nog maar weinig Topics zijn a la die van Bloemetje destijds

Met andere woorden, te weinig topics waar ik zo onbedaarlijk hard om moet lachen!Vergeet Sheera niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven