Dat is een leeftijdsverschil?!?!

17-04-2008 03:46 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraag, een simpele vraag waar ik graag een eerlijk antwoord op wil.

Leeftijdsverschil... Een man van 30 met een vriendin van 20, meeste mensen kijken er niet echt van op. Maar een vrouw van 30 met een man van 20. Dan krijg je van: 'ja maar dat is anders'..... Nu is iedere situatie natuurlijk uniek, maar gewoon, je mening over het algemeen graag.

Wat vind of denk jij van een vrouw van (begin) 30 die een relatie met een man van (begin) 20 begint?

En wat vind of denk jij van een man van (begin) 20 die een relatie met een vrouw van (begin) 30 begint?

Oh ja, en zou je het jezelf zien gebeuren?
anoniem_65630 wijzigde dit bericht op 17-04-2008 03:52
Reden: Stukje tekst toevoegen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:pomodori schreef op 17 april 2008 @ 12:43:

Voor mij zou 20 jaar te jong zijn. Ik ben 32. Het is niet zozeer het leeftijdsverschil alleen (als ik 40 was, zou een man van 30 wel een mogelijkheid zijn), maar meer de verschillende leeftijdsfases. Ik heb een goede baan, koophuis, weet wie ik ben en wat ik wil. Een man van 20 studeert waarschijnlijk nog, woont misschien zelfs nog thuis, vindt andere dingen belangrijk.

Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen.

Inderdaad, er zijn uitzonderingen

Ik was 32 en mijn man 22, hij woonde nog thuis, ik was al 10 jaar het huis uit en had inmiddels 3,5 jaar een koophuis. Ik wist wie ik was en wat ik wilde, en hij ook. Hij was en is een zeer volwassen exemplaar, iemand aan wie veel -oudere- mannen een voorbeeld kunnen nemen, inclusief zijn eigen vader. Mijn heerlijke, lieve, sexy, begripvolle, grappige en toch serieuze echtgenoot

We zijn nu bijna 30 en bijna 40 (we schelen op 18 dagen na precies 10 jaar) en twee jaar getrouwd. Mijn man is bij tijden de meest volwassen persoon in ons huishouden, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik soms nogal puber

Om ons heen zijn een paar stellen die wel in het maatschappelijk geaccepteerde plaatje passen, maar die zijn echt niet gelukkiger dan wij met ons tweetjes. Het gaat erom of je van elkaar houdt, niet hoeveel jaar je scheelt. Wat is daar in hemelsnaam zo belangrijk aan? Age is just a number!
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven