Date bij iemand thuis

24-11-2021 23:51 228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb binnenkort een date. Maar ik wil dat niet bij iemand thuis. We hadden ergens anders afgesproken maar het wordt slecht weer dus dat valt af. Horeca is niet mogelijk. De enige optie die overblijft is bij hem thuis. Ik doe dat dus liever niet. Maar dit lijkt voorlopig de enige optie.
Wat zouden jullie doen? Ik weet het niet goed omdat hierna weer even kan duren dat we elkaar kunnen zien.
Westerpaviljoen schreef:
25-11-2021 00:10
Deze man wil alleen je tictac let maar op
Dat zou me niet verbazen.
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Griezelig
Weet je wel-of-niet-inmiddels-ex trouwens ook dat je een date hebt of ben je nieuwe schoenen aan het uitzoeken terwijl de oude thuis nog onder het bed staan? :roll:
*Sikkepit* schreef:
25-11-2021 00:46
Hij heeft geen QR-code en wil er ook geen? :sarcastic:
Hij wil ook niet in de regen lopen? Tssss. :facepalm:
En de volgende afspraak kan pas in januari..??? Zegt hij dat of kan jij niet? @(

Wat is dit voor rare date? Dit rammelt toch aan alle kanten? :nope:
Bij hem rammelt het wel ja

TO waarom doe je aan die bullshit mee?
Westerpaviljoen schreef:
25-11-2021 00:57
:biggrin:
Geen QR code zou voor mij genoeg zijn. Daarna komt dan ook nog eens heel niet aantrekkelijk gedrag: brrrrrrr.
Er zijn meer mannen dan deze niet leuke.
En anders laat die huilstruik zich maar testen. Klinkt als een enge date rapist brrrrrrr. Ik zou zeker geen eten of drinken van hem aannemen.
Tictac85 schreef:
24-11-2021 23:59
Hij heeft geen QR code
Dan zou ik sowieso niet afspreken.

Je kan ook een koffiehalen bij de de to go en een rondje lopen, maar dat wil hij zeker ook niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Tictac85 schreef:
Hij heeft geen QR code
Dan is het een no-go.

Of heeft hij een medische indicatie?

Dit zou serieus voor mij een issue zijn. Iemand die niet WIL vaccineren zou voor mij geen date-material zijn.
Ik zou zelf alleen een date willen die een QR code heeft en die best met me in de regen wil lopen.

Die bestaan echt wel hoor.

Laat deze gaan als hij zo moeilijk blijft doen, want als de eerste date zo'n moeite kost, nooit een goed teken.

En sowieso als jouw gevoel zegt dat je niet bij iemand thuis wil afspreken, daarnaar luisteren. Altijd.
Heb lief, houd moed. Komt goed.
Hij kan toch testen voor toegang, dan kan hij gewoon naar de horeca.
Er bestaan mensen die niet vaccineren en niet testen, want niet bereid deel te nemen aan een QR maatschappij. Ja echt.,…ze bestaan, ik ken ze. Brrrrrrrrrrrrrrr.
Je hebt je prioriteiten niet op orde.

Een man die oprecht is, trekt een warme jas aan, doet een muts op en haalt twee chocomel bij de to-go en gaat niet lopen dwingen dat een afspraak bij hem thuis moet.

Ik zou stoppen met dat pleasen maar willen dat Jan en Alleman je aardig vindt. Dan maar geen date; hij is niet de laatste man op aarde.

Ik kan alleen maar hopen dat er geen kinderen in het spel zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Waarom kan hij hierna minimaal een maand niet afspreken? Vaag.
En waarom wil hij niet testen? Dat zou voor mij al een dealbreaker zijn. En dan ook niet buiten willen afspreken. Hij doet weinig moeite hè. Isdit de man waar je al maanden mee aan het chatten bent?
*Sikkepit* schreef:
25-11-2021 00:46
Hij heeft geen QR-code en wil er ook geen? :sarcastic:
Hij wil ook niet in de regen lopen? Tssss. :facepalm:
En de volgende afspraak kan pas in januari..??? Zegt hij dat of kan jij niet? @(

Wat is dit voor rare date? Dit rammelt toch aan alle kanten? :nope:
Nee ik kan de komende tijd zelf sowieso niet. Zal in december niet meer lukken.
Dit klinkt als smoesjes. Hij kan toch testen?
Westerpaviljoen schreef:
25-11-2021 00:57

TO waarom doe je aan die bullshit mee?

Als je maar wanhopig genoeg bent ga je ver.
Tictac85 schreef:
25-11-2021 00:07
Ja dat laatste was ook het idee. Maar het wordt slecht weer. Hij zegt dat hij niet in de regen wil lopen.
Wachten tot beter weer kan, maar dan zal het ivm afspraken sowieso januari worden denk ik.
Hij heeft geen QR code en is niet bereid om zich te testen? Hij wil niet in de regen lipen en de volgende afspraak kan pas januari zijn? Hij wil je dus nietvgraag genoeg zien anders was er wel eerder tijd om af te spreken of had hij wel meer moeite gedaan.
Jouw gevoel zegt niet thuis afspreken en dat lijkt me een heel goed gevoel. Hij kan niet naar de horeca en hij wil niet testen en wil niet in de regen lopen. Dan zou.ik geen afspraak hoeven.
Tictac85 schreef:
Ja dat laatste was ook het idee. Maar het wordt slecht weer. Hij zegt dat hij niet in de regen wil lopen.
Wachten tot beter weer kan, maar dan zal het ivm afspraken sowieso januari worden denk ik.
Nou, die heeft er echt zin in.
Niet voor een QR code zorgen, niet door de regen willen.
Wat een slappe hap, met zo iemand zou ik helemaal niet afspreken.

Of deze man zoekt alleen sex, wil je dat, dan moet je zeker gaan :P
Gewoon afzeggen.
Thank you, next!
nina210 schreef:
25-11-2021 00:13
Hij wil niet in de regen lopen
Hij wil niet in horeca afspreken

You do the math.
Hij manipuleert je nu al en probeert je zijn huis in te lokken. Als je dat wilt: prima, wil je dat niet, nokken met die gast.
Love is the meaning of life
Tictac85 schreef:
Hij heeft geen QR code
Dan kan hij testen. Als hij dat er al niet voor over heeft, zou ik niet gaan daten. En ik zou zeker niet naar zijn huis gaan.
Tictac85 schreef:
Je kan dus bij een geslaagde eerste date pas weer afspreken in januari? Dan zou ik het even uitstellen tot januari.
Met iemand die zich niet wil laten vaccineren hier sowieso geen date. Met iemand die hamert op een eerste date thuis ook niet.
Westerpaviljoen schreef:
25-11-2021 00:10
Deze man wil alleen je tictac let maar op
Idd ja, ook mijn eerste gedachte.
Dit klinkt niet goed. Bij iemand thuis afspreken voor een eerste date is wat mij betreft geen no-go. Maar ik zou er van afzien om de redenenen die hij aangeeft.
Als hij echt graag wil, dan komt hij wel met een beter alternatief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven