Date gehad, hij heeft nog niet gesmst. Conclusie??

30-07-2008 18:54 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoor heel graag jullie mening over het volgende. 4 dagen geleden heb ik een erg leuke date gehad met een jongen die ik heb leren kennen in een club. Hij heeft daar m'n telefoonnummer gevraagd, me toen na 4 dagen gesmst en we hebben toen afgesproken.

De date was heel leuk, we hebben wat gedronken, hebben daarna iets gegeten en toen een afzakkertje gehaald.

Dit alles in een flirterige sfeer. We hebben ook even gesproken over een vervolgdate, we zouden een keer wijn gaan proeven in een cafeetje bij mij in de buurt. (geen concrete afspraak over gemaakt)

Daarna naar het station gelopen, hij had een afspraak met een vriend om uit te gaan, en hij moest de trein halen dus moest rennen. Ik had rotschoenen aan dus wilde niet meerennen dus zei: ga maar. Toen gaf ie een kus op de mond en weg was ie....

Toen heb ik met mijn dronken hoofd in de trein nog een (luchtig, niet pusherig) smsje gestuurd.

Maar daar heb ik niets op gehoord. Aaaarrrgghh, wat betekent dit? Is ie gewoon traag met smsen? Vindt ie me niet leuk? En moet me inhouden om zelf niet nog iets te smsen maar ik weet dat dat absoluut ' not done' is omdat ik al een keer gesmst hebt.

Wat denken jullie? Kansloos dat dit nog iets kan worden? Waarom breng je op een 1e date dan wel bijna een hele werkdag qua tijd met iemand door?
Hij wilt sex... duh
A. Het is een man

B. Het is een man

C. Het is een man

D. Als hij jouw nummer heeft en niets meer laat horen, dan is hij

'just not that into you'.... Vervelend maar waar.

Sommige mensen (mannen) hebben nu eenmaal niet de ballen om dit gewoon te zeggen.

E. Conclusie? -> NEXT!!
HIj smste de eerste keer ook pas na 4 dagen begrijp ik. Het kan nog komen. Maar als ik dit zo lees is hij gewoon not that into you.,...
Ik ken de beste jongen niet. Ergo, ik zou het niet weten.

Nu iets minder flauw; misschien heeft hij geen tijd? Druk? Wil hij niet te opdringerig zijn? Of misschien heeft hij wel iets gestuurd maar is het niet aangekomen? Misschien wil hij inderdaad niets met je? Kortom: we kunnen hier allemaal gaan speculeren, maar dat heeft niet zoveel zin denk ik. Ik kan me overigens wel goed voorstellen dat je het vervelend vindt. Ik zou het anders gewoon nog even afwachten en dan nog een luchtig sms'je sturen met de vraag of hij nog een keertje af wil spreken. Of nog beter: bel hem eventjes! Hoef je je ook geen zorgen te maken of het sms'je wel is aangekomen. Hoop voor je dat het wat wordt!
quote:Quinty schreef op 30 juli 2008 @ 19:09:

A. Het is een man

B. Het is een man

C. Het is een man

D. Als hij jouw nummer heeft en niets meer laat horen, dan is hij

'just not that into you'.... Vervelend maar waar.

Sommige mensen (mannen) hebben nu eenmaal niet de ballen om dit gewoon te zeggen.

E. Conclusie? -> NEXT!!

D

duidelijk
-zucht-

Je kan hem toch ook bellen? Waarom moet hij perse bellen of smsen? Als je niet tegen die onzekerheid kan dat hij niet dezelfde dag of de dag erna belt moet je gewoon geen sms sturen maar bellen of hij goed is thuis gekomen en of hij het ook net zo gezellig vond.

Dus bel hem op, of wacht nog even op zijn antwoord. Hij zou zomaar een goede reden kunnen hebben dat hij nog geen contact heeft opgenomen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Vrouwen hebben eerder geen 'ballen' om te zeggen waar het op staat in zo'n geval.

Het is vaak: "je bent een leuke jongen, maar ..........."

kap eens
Bel hem even, hij kan je beter antwoord geven dan de forummers hier lijkt me.
Gewoon bellen... klaar!

!!!!!!!1
Ik heb zomaar het idee dat Mylenevalerie al vaker op zo'n soort topic heeft gereageerd.
Ach ja, wie niet..
quote:adriane schreef op 30 juli 2008 @ 19:26:

Ik heb zomaar het idee dat Mylenevalerie al vaker op zo'n soort topic heeft gereageerd.

Veel van jullie reageren ook onder een pseudoniem wanneer het een 'probleem' is onder jullie ogen.

Stel je voor wat ze anders over jullie zouden moeten denken...
quote:RaptorJesus schreef op 30 juli 2008 @ 19:44:

[...]

Veel van jullie reageren ook onder een pseudoniem wanneer het een 'probleem' is onder jullie ogen.

Stel je voor wat ze anders over jullie zouden moeten denken...Heet jij echt RaptorJesus in het dagelijks leven dan?
quote:adriane schreef op 30 juli 2008 @ 19:26:

, Als ik de relatie-pijler mag geloven komen veel problemen en onzekerheden en miscommunicatie voort uit het feit dat er zoveel gesmsed wordt, en niet even de telefoon gepakt wordt zodat je direct hoort wat de ander echt bedoelt.

Bel en je weet of hij het leuk vond en of hij nog vaker wil afspreken. Ja ik ben weer niet van de oude doos dat ik geen mobiel heb en kan smsen maar in mijn ogen brengt het veel problemen met zich mee als ik alle topics zie met problemen die voortkomen omdat er niet snel genoeg wordt terug gesmsed.

Is toch en persoonlijker en je weet meteen waar je aan toe bent. En om het even door te trekken naar relaties, intonatie of wat iemand zegt, kan je meer uithalen dan een paar woorden via sms. En daarna lekker jezelf gek maken wat hij ermee zou bedoelen. Of wat het betekent dat je nog niets gehoord hebt.

Wij kunnen net als TO alleen maar gokken.

- laatste zucht-
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 30 juli 2008 @ 19:55:

[...]

Heet jij echt RaptorJesus in het dagelijks leven dan?

dubbelaccount... ffs

GOD!!!
Beste (nieuwe?) TO,

Leuk dat je besloten hebt een topic op Viva te openen. Voel je welkom hier. Om je niet een verkeerde indruk van dit forum te laten ontwikkelen, geef ik je even wat uitleg met betrekking tot wat scherpe, op het eerste oog minder vriendelijke reacties.

Het is nooit de bedoeling om welke forummer dan ook te kwetsen, dus voel je ook niet aangesproken door deze scherpere reacties. Bij sommige vragen reageren sommige forummers niet zo prettig. Dit heeft niets met jou te maken.

Er wordt hier op Viva bij bepaalde vragen geacht, dat je het antwoord op een vraag het beste kunt verwachten van de persoon in kwestie. Dit omdat 'wij' als forummers niet kunnen weten wat de persoon, in dit geval jouw date, denkt. Dat is dus te allen tijde giswerk. Zolang jij je date niet belt, smst of mailt om te vragen wat de stand van zaken is, kunnen 'wij' je deze ook niet voorspellen.

Ik zou dus zeggen, benader hem en vraag ernaar. Dat ben je op de hoogte. Na vier dagen is het simpelweg al helemaal niet te voorspellen. Soms zijn mannen namelijk net mensen en mensen kunnen druk zijn, waardoor een reactie naar jou even moet wachten. Heb je een maand niets meer gehoord, kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat hij je niet ziet zitten voor vervolgdates.

Succes!
Misschien weet ie niet wat ie moet doen? Als een man direct reageert dan zeggen veel vrouwen dat hij hopeloos is, dus wacht hij mss iets langer..

En btw, bellen is zoveel leuker. SMS'en (en MSN'en) is zo soft.
quote:CL2 schreef op 30 juli 2008 @ 20:00:

Beste (nieuwe?) TO,

Leuk dat je besloten hebt een topic op Viva te openen. Voel je welkom hier. Om je niet een verkeerde indruk van dit forum te laten ontwikkelen, geef ik je even wat uitleg met betrekking tot wat scherpe, op het eerste oog minder vriendelijke reacties.

Het is nooit de bedoeling om welke forummer dan ook te kwetsen, dus voel je ook niet aangesproken door deze scherpere reacties. Bij sommige vragen reageren sommige forummers niet zo prettig. Dit heeft niets met jou te maken.

Er wordt hier op Viva bij bepaalde vragen geacht, dat je het antwoord op een vraag het beste kunt verwachten van de persoon in kwestie. Dit omdat 'wij' als forummers niet kunnen weten wat de persoon, in dit geval jouw date, denkt. Dat is dus te allen tijde giswerk. Zolang jij je date niet belt, smst of mailt om te vragen wat de stand van zaken is, kunnen 'wij' je deze ook niet voorspellen.

Ik zou dus zeggen, benader hem en vraag ernaar. Dat ben je op de hoogte. Na vier dagen is het simpelweg al helemaal niet te voorspellen. Soms zijn mannen namelijk net mensen en mensen kunnen druk zijn, waardoor een reactie naar jou even moet wachten. Heb je een maand niets meer gehoord, kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat hij je niet ziet zitten voor vervolgdates.

Succes!
CL2:

--Disclaimer--

TO: ik lach natuurlijk jou niet uit, maar kon een grinnik om de reactie van CL2 niet onderdrukken. Nu denk je natuurlijk: "was dan op je vingers gaan zitten". Daarin heb je op zich gelijk, ware het niet dat ik tussen het forummen door nog probeer te werken en daarbij mijn vingers nodig heb.

Ik wens je oprecht veel succes met je onbekende niet-smsende man en je integratie op het VF

--Einde disclaimer---
Dat zeg ik....
- disclaimer van mij nog-

Ik heb ook vaak gedate, maar ik denk oprecht dat sms zeker in het begin geen goed communicatiemiddel is.
Ook al kunnen wij inderdaad niet in het hoofd van date van TO kijken, toch kan ze denk ik wel wat met de antwoorden hoor!! Enige date-ervaring is hier toch wel op dit forum...

Al was het maar om te lezen dat het nog zo kan zijn dat hij alsnog reageert, is ze weer even rustiger. En het helpt om de onzekerheid wat van je af te schrijven en bovendien om hem er dan niet lastig mee te vallen

Mijn mening: 4 dagen is wel een beetje lang. Ik vind de man in kwestie dan niet zo heel erg happig. Iemand die erover nadenkt, zo komt het op mij over. Tuurlijk, iedereen is verschillend, maar zelfs als hij straks nog dolverliefd belt om een tweede date, dan is het een trage reageerder op z'n minst

Ik heb ook wat dateervaring en met zo'n reageerder zal je je vaker storen aan zijn mindere spontaniteit... als dat het dan is he, het kan dus ook gewoon zijn dat ie teveel twijfelt of geen tweede keer wil.
quote:RaptorJesus schreef op 30 juli 2008 @ 19:19:

Vrouwen hebben eerder geen 'ballen' om te zeggen waar het op staat in zo'n geval.

Het is vaak: "je bent een leuke jongen, maar ..........."

kap eensEcht wèl! Had vrijdag een date en al redelijk snel door dat 't wat mij betreft irl niet klikte. Naar binnen gegaan (toilet) en direct de rekening betaald. Vervolgens terug op terras gezegd dat ik al betaald had en langer blijven of vervolg date niet zag zitten. We hebben onze drankjes opgedronken en hij ging weg. En ik ben nog ff lekker blijven terrassen
Ik ben een man. Gewoon bellen! Doen!
als ie na een week nog niets heeft laten horen is ie niet geintereseert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven