Date gehad, hij heeft nog niet gesmst. Conclusie??

30-07-2008 18:54 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoor heel graag jullie mening over het volgende. 4 dagen geleden heb ik een erg leuke date gehad met een jongen die ik heb leren kennen in een club. Hij heeft daar m'n telefoonnummer gevraagd, me toen na 4 dagen gesmst en we hebben toen afgesproken.

De date was heel leuk, we hebben wat gedronken, hebben daarna iets gegeten en toen een afzakkertje gehaald.

Dit alles in een flirterige sfeer. We hebben ook even gesproken over een vervolgdate, we zouden een keer wijn gaan proeven in een cafeetje bij mij in de buurt. (geen concrete afspraak over gemaakt)

Daarna naar het station gelopen, hij had een afspraak met een vriend om uit te gaan, en hij moest de trein halen dus moest rennen. Ik had rotschoenen aan dus wilde niet meerennen dus zei: ga maar. Toen gaf ie een kus op de mond en weg was ie....

Toen heb ik met mijn dronken hoofd in de trein nog een (luchtig, niet pusherig) smsje gestuurd.

Maar daar heb ik niets op gehoord. Aaaarrrgghh, wat betekent dit? Is ie gewoon traag met smsen? Vindt ie me niet leuk? En moet me inhouden om zelf niet nog iets te smsen maar ik weet dat dat absoluut ' not done' is omdat ik al een keer gesmst hebt.

Wat denken jullie? Kansloos dat dit nog iets kan worden? Waarom breng je op een 1e date dan wel bijna een hele werkdag qua tijd met iemand door?
Misschien telefoon nr verkeerd genoteerd ? Mij is het wel eens overkomen! Wellicht kan je dit ook als "smoes" gebruiken .. dus gewoon bellen en zeggen dat je niks hoorde en dat je dacht dat dat misschien wel daardoor komt !
Dank voor jullie reacties. Heb een half uur geleden gesmst met de vraag of mijn interpretatie van de radiostilte klopt. Ja, noem me een muts, maar bellen durfde ik niet.

Bij zo'n direct vraag kan er geen miscommunicatie plaatsvinden denk ik :-).

Nu maar hopen dat ik het niet alsnog verkloot door te pushy te zijn, maar ach, 4 dgn is gewoon lang dat moet hij maar begrijpen. En als ie het niet begrijpt, dan zijn we sowieso geen ' match'. (maar stiekem hoop ik nog van wel...)

Dank voor jullie reacties. En no worries, van vervelende opmerkingen trek ik me weinig aan, het beeldscherm bijt niet :-).
Klinkt alsof de date voor hem een teleurstelling was, maar je niet wilde kwetsen.

Niet gezegd dat dit zo is, de kans zit er wel in. Shit happens. Andersom zal je dat ook wel eens gehad hebben.

Als ie meer van je wil dan laat ie wel wat horen. Intussen.. een wereld vol andere leuke mannen.
Hoi domnaiefmutsje,

Dat zou natuurlijk kunnen.
Vind wel goed dat je nog een keer geSMSt hebt.

Zelf zou ik alleen niet voor negatieve benadering kiezen (of je interpretatie van radiostilte klopt) maar das voor iedereen anders natuurlijk.

Hoop dat ie nog reageert.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ik denk dat ipv die sms een half uur terug bellen de beste optie was geweest. Maar ik snap dat dat miss wat te eng was voor je, consequentie is wel dat je nu nog in onzekerheid zit, helaas. Keuzes keuzes
Laten weten als hij reageert hé !
Nou hier my two cents.

Als hij helemaal hotel van je is had hij gelijk terug gesmst of iig nog de zelfde dag of nacht. Dat heeft hij niet gedaan en moet jij dus afwachten. Misschien heeft hij even tijd nodig en weet hij nog niet zo goed hoe of wat.

Als ik die jongen was geweest en ik kreeg een smsje van je en ik moest gaan uitleggen of verantwoording af leggen over mijn ´radiostilte´dan zou ik klaar met je zijn, iemand die zó claimerig is... Ténzij ik al helemaal verblind ben door jou geweldige zijn en mijn vorige smsje blijkbaar niet was aangekomen en dan zou ik als een gek terug smsen of liever nog bellen. Maar dát heeftt hij nog niet gedaan.

Mijn conclusie is dan ook, behou je waardigheid en wacht af.
Ik denk dat als hij echt in je geínteresseerd was wel sneller gereageerd zou hebben.

Maar waarom nu weer een smsje nu zit je nog steeds in onzekerheid. Je had beter kunnen bellen.

Je schreef toen heb ik met mijn dronken hoofd nog een smsje gestuurd. Ik weet niet of je echt dronken was of alleen een beetje aangeschoten maar mannen houden over het algemeen niet van echt dronken vrouwen. Volgende keer bij een date dus toch een beetje uitkijken met de drank.
[quote]Repelsteeltje_amst schreef op 30 juli 2008 @ 20:34:

Dank voor jullie reacties. Heb een half uur geleden gesmst met de vraag of mijn interpretatie van de radiostilte klopt. Ja, noem me een muts, maar bellen durfde ik niet.

Bij zo'n direct vraag kan er geen miscommunicatie plaatsvinden denk ik :-).

Quote]

En heeft hij gereageerd? Ben eerlijk gezegd bang dat hij nu helemaal niet meer reageert; het is niet zo aantrekkelijk om je zo onzeker op te stellen. Maarja, als je nu niets meer hoort, dan is het jammer, maar dan weet je genoeg toch? Op naar de volgende dan maar....
'je interpretatie van de radiostilte'....sorry hoor TO echt niet lullig bedoeld maar het kan goed zijn dat niet eens de date maar dit sms'je 'hem' heeft afgeschrikt. Stel je voor: je gaat uit met iemand die je wel OK vind maar daarna heb je het gewoon te druk om even te reageren of misschien zie je er niet zo veel in. Dan krijg je ineens een verwijtend bericht over interpretaties na radiostiltes...niet eens na een maand maar na 4 dagen....BLECH. Dat kun je maar beter nooit meer doen denk ik....bel dan gewoon op en zeg dat je aan jullie date zat te denken, dat je zin hebt in een vervolg. Als hij niet direct enthousiast reageert weet je hoe het zit...maar claimerig gedoe is echt zo;n TURNOFF. Dat je zelf niet ziet dat dat echt totaal ongepast is voor iemand die je net kent....unbelievable...
Hoi repelsteeltje,

Ik snap dat je niet gebeld hebt; krampachtig "luchtig" doen, casual tussendoor frommelen of hij je sms nog gehad heeft, tussen neus-en-lippen-door vragen of hij dit weekend nog wat leuks gaat doen...Bloednerveus word je ervan terwijl je eigenlijk gewoon duidelijkheid wilt.

Die duidelijkheid heb je nu via een sms gevraagd, waarschijnlijk krijg je geen antwoord (in mijn ervaring worden de meeste mannen nog liever vertrapt door een kudde brandende olifanten dan dat ze aangeven dat ze eigenlijk geen interesse (meer) hebben) maar geen antwoord is ook een antwoord.

En ik strijk hier misschien een heleboel mensen tegen de haren in die redenen bedenken over hij is "druk", "voorzichtig" etc maar als je iemand leuk vindt, als je echt een leuke dag hebt gehad samen, dan wacht je geen vier dagen met antwoord geven. Écht niet!
Volgens mij is dit een duidelijk verhaal, hij ziet je niet zitten.

Enueh, te drúk om een sms te versturen....?? Wat een kul!
The time is now
Duidelijk inderdaad. Als hij je echt zag zitten dan had hij wel dezelfde dag of de dag daarna iets laten horen.

Vergeet hem, dit wordt niks.
Hoi allen,

Sugarmiss: ik was niet echt dronken hoor, beetje aangeschoten, dus dan doe je bepaalde dingen zoals smsjes sturen sneller dan normaal.

Enne, for the non believers: hij heeft gesmst, hij had het wel druk en zie hem volgende week weer :-). Ben wel blij, so far so good... Nu nog maar even kijken of een slome sms-harry wel bij mij past :-). Want ik vind zelf 'druk' ook een beetje raar excuus, maar goed we zullen zien...

Groet en bedankt voor het meedenken!
In mijn ervaring betekent 'druk': 'ik vind je niet leuk genoeg voor een relatie, maar wel leuk genoeg om af en toe tegenaan te schurken. Maar let wel: alleen als het mij uitkomt.'

Sterkte Repelsteeltje, ik zou er niet teveel op hopen.
tja ook ik heb het idee dat hij het niet helemaal zag zitten. te druk voor een smsje heb je het niet gauw, voor mijn part ga je smsen terwijl je op de pot zit, whatever, tijd daarvoor kun je echt wel ergens vinden als je iemand leuk vindt. Maar goed, een tweede date, leuk voor je, maar heb het er gewoon met hem over. Van joh, ik wilde niet zitten pushen ofzo, maar ik vond het erg gezellig op onze date, was benieuwd of jij ook zin had in een volgende. Het ergste wat je kan gebeuren is dat ie het toch niet zit zitten met je, tja, NEXT. En wanneer weer je dat het wel goed zit? Als ie na je eerste afspraakje de dag erna aan je deur staat met een enorme bos bloemen, je opendoet in je minst charmante ik-moet-vandaag-poetsen- joggingbroek, en dat je dan anderhalf jaar later met hem voor het altaar staat. DAT was een goeie date.
Even uppen!!!

Hoe is het afgelopen met de tweede date????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven