Date heeft ervaring met swingen,mannen,tranny's,wat moet ik?

04-09-2008 13:24 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat kunnen jullie mij voor advies/feedback meegeven, ook hoor ik graag jullie mening!!! Ik weet het even niet meer........

Ik ben nu 1,5 maand met een jongen aan het daten, hij vertelde al snel dat hij al een paar jaar aan swingen doet. Ik vond dat niet echt leuk om te horen, de gedachte dat hij 'het' met zoooveeel meisjes heeft gedaan, nee ik hoor liever andere dingen, ik ben niet bekend met dat wereldje en heb er ook niet echt interesse naar.

Later vertelde hij dat hij ook weleens een jongen oraal heeft bevredigt enzo, weliswaar met drugs op, maar goed....Toen moest ik wel even achter me oren krabben en nadenken: vond het vreemd om te horen, heb dat nog nooit gehoord van een jongen met wie ik date en had dat niet verwacht van hem.

Ik ging nadenken over alles wat ik had gehoord en was er niet echt blij mee, wist niet goed wat ik ermee aan moest. Merkte toch aan mezelf dat ik moeite had met zijn swing-verleden, maar ik beloofde hem eens mee te gaan naar zo'n feest en dan pas mijn oordeel te vormen.

We leerden elkaar wat beter kennen en hij maakte mij duidelijk me erg leuk te vinden en een relatie met mij wel te zien zitten. En hij zei: als ik een relatie heb, laat ik dat hele wereldje naast me, het is geen must, de liefde op nr1 voor mij.

Nu komt het! Afgelopen weekend vertelde hij me het volgende (wat ik als laatst ook echt nog moest weten): hij heeft het ook gedaan met transseksuelen, nou toen ik dat hoorde schrok ik me rot!!!!! Ik vind dat persoonlijk een afschuwelijk idee!!! Hij liet hele mooie omgebouwde mannen zien, maar toch:$ Ik kan hier dus echt niet bij met mijn hoofd. Ik ben best openminded (ben beetje mijn bi-zijn aan het ontdekken), vind niet snel iets schokkend of afschuwelijk, maar dit....... Tja dat een man het met een man doet, tja ik vind dat niet opwindend maar kan het zeker begrijpen, maar sex met een tranny, dat is weer zo anders in mijn ogen:$

Hij vertelde het dus en ik bekeek hem gelijk even wat anders weer, ik kan dat niet begrijpen gewoon....Ik was ervan geschrokken, we hadden nog een hele discussie erover maar had er daarna ff geen zin meer in en vroeg of hij naar huis kon gaan...Dus hij vroeg: misschien veroordeel je me dus erop en wil je niet meer met me daten en evt. later een relatie??????

En daar gaat het nu dus om, ik weet het echt niet meer met hem. Ik vind het een erg leuke slimme grappige gezellige jongen, maar dit gaat wel erg ver voor mij. Ok hij wil dat leventje dus voor mij laten, maar dan nog moet ik kunnen leven met het idee dat hij mannen/transseksuelen opwindend vind en dat die behoefte er wel altijd zal zijn:$ Soms ben je het niet eens samen over iets, maar dit verschilt alles van elkaar, hij vind tranny's opwindend en ik vind het totaal niks....
Tjonge, en dat heb je allemaal al te verduren na een relatie van 6 weken? Ik zou even een deurtje verder gaan kijken denk ik. Ook ik ben best openminded hoor, maar dit is wel heel veel als je er zelf niet zo veel mee te maken hebt gehad. Hoe oud is je lieve vriend eigenlijk, is het geen grootspraak?

(Je valt wel van het ene uiterste in het andere uiterste qua vriend, heb jij dat! )
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het lijkt wel of er een refrein zit in je posting. Je date vertelt je iets, je vindt dat moeilijk, moet wennen aan het idee en wanneer je dat dan enigzins gedaan hebt, vertelt hij je iets, dat vind je moeilijk, en je moet wennen aan het idee...

Volgens mij gaat hij steeds een stapje verder over de grenzen van waar jij je nog prettig bij voelt. Daar moet je heel erg mee oppassen.
pfff ik denk niet dat deze relatie een kans van slagen heeft. Je geeft het ook al zelf aan.

Swingen? Okay, niet echt leuk, maar kan je mee leven

Mannen? Tja ook niet jouw cup of tea

Maar met tranny's? Pfffff dat ga je niet trekken.
quote:Nicky40 schreef op 04 september 2008 @ 13:39:

pfff ik denk niet dat deze relatie een kans van slagen heeft. Je geeft het ook al zelf aan.

Swingen? Okay, niet echt leuk, maar kan je mee leven

Mannen? Tja ook niet jouw cup of tea

Maar met tranny's? Pfffff dat ga je niet trekken.Sluit ik me bij aan!
euh....

tja...

Het zal een hele leuke slimme grappige gezellige jongen zijn.

Swingen, Mannen, Tranny's, als dat dit gevoel bij je oproept is hij misschien toch niet leuk genoeg voor een relatie met jou..

Wel heel jammer dat je het tijdens het daten dat ontdekt dat hij niet helemaal jou cup of tea is maar beter nu dan als je heel je hart al weggevenen hebt
Dat hij zegt voor jou dit wereldje uit te zullen stappen vind ik wel héle grote woorden voor iemand die je nog maar zo kort kent, en dan bedoel ik niet omdat je het niet waard zou zijn.

Hij brengt dit stapje voor stapje naar je toe, en als hij ziet dat het je te ver gaat, zegt hij het voor jou los te willen laten.

Het zou anders zijn als hij zou zeggen, ok, nu ben ik met jou, en ik heb voor mezelf besloten daar niet meer mee door te gaan, het trekt me helemaal niet meer.

Nu legt hij de beslissing bij jou.

En bedenk dan dat als je een relatie met hem zou krijgen, hij je altijd onder je neus kan blijven wrijven wat een opoffering hij voor jou deed.

Volgens mij als hij dit soort dingen interessant vind, blijft het toch altijd trekken.

Waarschijnlijk heeft hij deze aanpak ontwikkeld doordat het met andere dates misschien daarom fout is gelopen.

Kijk uit en blijf vooral bij jezelf.
ik ben t wel eens met de andere reacties maar wat ik wel heel apart vind is dat jij aangeeft open minded te zijn want jij bent je bi kant aan t ontdekken, maar zijn bi kant; dat gaat te ver....

(tenminste ik heb vooral de indruk dat je valt over de tranny's)
Openminded + openminded = 2
Bedankt voor de reacties tot nu toe!

En ja klopt! Ik val vooral over de tranny's idd, dat gaat me te ver...En tja dat is mijn mening: ik vind twee mannen (en helemaal als een van de twee mijn vriend zou zijn) die samen sex hebben totaal niet erotisch en opwindend! Maar dat betekent niet dat ik het in het algemeen afkeur, iedereen moet dat lekker zelf weten, ik respecteer de ander daarin en vind het juist mooi en interessant dat mensen zo verschillend zijn. Alleen dat nou net mijn date iets met mannen/ tranny's heeft, tja dat vind ik dus een ander verhaal........Dat staat voor mij dus los van mijn bi-kant. Het is puur hoe ik naar mannen kijk.....
Ik zou er direct op afknappen omdat het mijn ding niet is.
Het lijkt mij heeeelemaal niets! Ik zou hard wegrennen. En als jij het ook niets vind, moet je je niet laten overhalen om stapje voor stapje meer toe te staan dan je in je leven kunt hebben en wilt hebben. Ook al is het zijn verleden, dan nog... Het is een jonge knul, toch? Er mag wel een wonder gebeuren wanneer hij dit helemaal achter zich kan laten.
Dat het je niet aanstaat is 1 ding, maar het lijkt wel alsof je tranny's een rare diersoort vindt of zo. Het zijn ook gewoon mensen.
Ik was aan het lezen en zelf zou ik nooit op dat soort type vallen.

Maar aan de andere kant hij geeft je aan dat die alles voorjou zou laten wie ben jij dan om over zijn verleden te oordelen.

Dat vormt hem uiteindelijk tot de man dat hij nu is.

Dus hij zal altijd tranny's aantrekkelijk vinden omdat hij eenmaal openminded is hij zal altijd hetzelfde blijven ongeacht hij met jou is.

Waar jij naar moet kijken is kan jij het achter je laten en hem accepteren zoals hij is.

Als je nu al teveel zorgen hebt dan denk ik niet dat jij hem wilt.

Ik kan me ook voorstellen dat jij schrikt van zijn verleden niet iedereen is immers hetzelfde op denkniveau.

Aan al deze reacties zul je niks hebben je moet naar jezelf luisteren.

Wat wil jij???

Niet wat wij hier vinden.

Je kan het een kans wagen en als het echt niet gaat gaat het niet.

Kan je nooit zeggen ik heb het geen kans gegeven.

Greets XXX :-)
Sja, je trekt het of je trekt het niet.

De manier waarop je praat over transseksuelen vind ik trouwens echt storend...
Tuurlijk zijn tranny's gewoon mensen, geen kwaad woord over hun hoor:D Echt niet...Ik kan soms direct in mijn woorden zijn en dat is nu denk ik, omdat ik wat geschrokken ben. Zeker niet om het onderwerp tranny's, maar tranny's t.o.v. mijn date, een jongen die ik leuk vind...Dat wil ik wel even duidelijk hebben.
Ik vind het allemaal best hoor, als iemand zich daar lekker bij voelt moet hij(of zij) dat vooral doen. En als je daar geen problemen mee hebt is er niets aan de hand. Maar je hebt er wel problemen mee. En ik geloof er eerlijk gezegd niet veel van dat hij dat voor jou allemaal gaat opgeven, hij roept dat wel erg makkelijk na een aantal dates.
Sorry, maar dan ben je toch een stuk minder ruimdenkend dan dat je zegt. Bovendien is je vriend eerlijk naar jou toe over zijn voorkeuren. Je zal de mannen de kost geven die alles in het geniep doen en van alles proberen te verbergen voor vrouwlief omdat er thuis niet over te praten valt.
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 04 september 2008 @ 16:29:

Sorry, maar dan ben je toch een stuk minder ruimdenkend dan dat je zegt. Bovendien is je vriend eerlijk naar jou toe over zijn voorkeuren. Je zal de mannen de kost geven die alles in het geniep doen en van alles proberen te verbergen voor vrouwlief omdat er thuis niet over te praten valt.Nou, nou..Je kunt ruimdenkend zijn, en je kunt dingen in je eigen relatie niet willen. Mijn vriend mag van mij van alles gedaan hebben voor mij, maar als ik met hem ben, dan wil ik toch met hem zijn? Ik ben zelf ook bi, maar als ik met iemand ben, ben ik met diegene. Dus ruimdenkend heeft ook zijn grenzen
Dat is waar, maar ik vond het vooral erg irritant zoals ze het opschreef. Ik verkeer zelf af en toe in de fetishwereld en zie allerlei mensen met diverse voorkeuren voorbij trekken. Dat het je cup of tea niet is, is 1 ding. Maar als je een voorkeur als afschuwelijk ziet, dan vind ik TO gewoon niet zo ruimdenkend als ze zich voordoet. Ik vind het echt heel wat dat die man al zo vlug in de relatie zo open is. Maar als ze er echt niet tegen kan, dan denk ik overigens niet dat deze relatie kans van slagen heeft. Dat heb ik in mijn omgeving al heel vaak gezien. En voor TO: Zeker nooit dingen tegen je zin in doen, om een ander maar te pleasen. Dat gaat aan je vreten. Zoek dan iemand die gelijkgestemd is.
@ Rosalita, ik vind die hele fetish wereld echt ontzettend interessant maar als mijn nieuwe lief mijn dit soort dingen allemaal zou vertellen zou ik me ook wezenloos schrikken.

Voor mij is het toch een compleet andere wereld waar ik niet in thuis hoor...

Voor jou mag het dan de normaalste zaak van de wereld zijn ik begrijp TO wel.

Ik denk dan ook niet dat dit een goeie match zal zijn hoe leuk ze elkaar dan ook vinden...

Het siert de vriend dat hij er inderdaad zo open over is, maar mag TO dan niet net zo eerlijk zijn door te zeggen dat ze dat eigenlijk niets vind?

Ieder heeft recht op zijn eigen voorkeuren toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Sja, maakt dat hem een totaal ander persoon ofzo? Jullie vinden elkaar toch leuk om wie jullie zijn, niet om wat hij heeft uitgespookt? 't Is niet strafbaar ofzo, kom zeg.
Nee het maakt hem helemaal niet tot een ander persoon

Het maakt dat TO zich ongemakkelijk voelt bij zijn verleden en eventuele heden...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik vind het onzin dat het heden erbij betrokken wordt. Waarom zou iemand die een bewogen verleden heeft, niet gewoon monogaam kunnen zijn? Ik heb ook een bewogen verleden maar geef veelneukerij zo op voor de liefde hoor.
ik zou wel een date met m willen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven