Date is 2 weken op vakantie: contact

17-07-2017 08:13 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht nu eens een normale manier te daten. Hij stuurt normaal gesproken bijna iedere dag wat naar me, dus dacht dat hij ook echt wel interesse had. Paar keer afgesproken, was ook heel leuk. Nu is hij 2 weken met z'n 2 kinderen op vakantie in Europa. Ik had al verwacht dat hij minder zou appen, maar hij heeft al een week niks gestuurd! Ik heb hem op de dag van vertrek zelf een fijne vlucht gewenst en hij reageerde toen hij daar was aangekomen. Maar uit zichzelf daarna dus helemaal niks noppes nada.
En ik merk dat ik dat best jammer vind. Je hebt tegenwoordig overal WiFi en zelfs overal gewoon internetgebruiker op telefoon gratis. Ik vind het onattent en denk nu oh zo leuk vind't hij me toch niet.

We hebben dus elkaar 4 keer gezien hier in Nederland. Stel ik me aan dat ik geen berichtje krijg? Zouden jullie als je in mijn schoenen stond het totaal niks uit maken? Ik snap dat je minder met je telefoon bezig bent daar, maar ik heb het gevoel dat ie mij dus allang vergeten is en zodra het in Nederland weer saaier is, dat ik dan wel leuk ben.
Alle reacties Link kopieren
Hij zal er vast wel tijd voor hebben, maar heb je wel bedacht dat niet iedereen op vakantie behoefte heeft aan contact in welke vorm dan ook met Nederland/thuis? Ik ben zo iemand die op vakantie bewust alle berichten op whatsapp negeert (open ze niet eens), Facebook en instagram niet opent en zelfs het nieuws bewust niet volgt. Ik wil die 1,5 week per jaar gewoon een echt vrij zijn van alles en met mijn aandacht volledig op mijn vakantiebestemming zijn. Dus als ik aan het daten ben, stuur ik op vakantie ook geen enkel bericht. Je trekt nu de conclusie dat zijn interesse in jou blijkbaar niet genoeg is, maar kijk uit dat je daarmee niet invult en er naast zit...
Overigens benoem ik het wel naar mijn omgeving en naar een eventuele date als ik op vakantie ga en dat ik dus nergens op zal reageren, dus die weten dan wel wat ze kunnen verwachten. Maar ik betwijfel of mannen er ook van te voren aan denken om dat te melden... (In het algemeen, ik weet natuurlijk ook niet of 'jouw' man om dezelfde reden als ikzelf niets laat horen).
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
ananassje schreef:
17-07-2017 09:10
Zijn kinderen zijn 12 en 10. Dus al redelijk zelfstandig. Ik denk ook inderdaad wanneer ze op bed liggen, hij toch makkelijk iets kan sturen. En ik heb al als eerste iets gestuurd; dat van fijne vlucht en hoe het daar is.
En nu is er een soort 'regel' dat je niks meer mag sturen? Je kan toch gewoon weer wat sturen.
Waarschijnlijk is hij gewoon lekker op vakantie, beetje ontspannen met zijn kinderen en is hij als ze naar bed zijn (waarschijnlijk nu wat later dan normaal) blij dat hij even een biertje kan drinken op het balkon van zijn hotelkamer (oid). Ik zou het niet zo groot maken...
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Hij wil natuurlijk niet dat zijn vrouw hem ziet appen!
Alle reacties Link kopieren
Misschien wil hij gewoon even van zijn vakantie genieten met zijn kinderen. Ik heb ook nooit zin om te appen/bellen als ik op vakantie ben
Jullie hebben 4 keer gedate.
Kom op zeg, even met de voetjes op de grond hoor.
En wat dan nog als hij nu niet appt en straks in Nederland wel weer?

4 dates is nog helemaal niets, behalve een leuk contact.
Alle reacties Link kopieren
dan stuur je toch zelf even iets?
"hoi, hoe is het daar?, ben je al verbrand? hebben jullie mooi weer?, dat fijne boek al uit?, vermaken de kinderen zich? " oid
Misschien is zijn telefoon kapot, of heeft hij geen zin om te appen, of is hij druk met zijn kinderen bezig. Volgens mij zegt dit niks over zijn interesse in jou. En over een week is hij al weer terug!
Alle reacties Link kopieren
dat geapp ook en al die analyses..go with the flow! als je behoefte hebt aan contact neem dan initiatief, je liet het toen hij in NL was ook al aan hem over om steeds contact te zoeken.

Hij heeft nu veel afleiding en daarbij ben je nog maar kort in contact, niet zo miepen! je gooit je eigen glazen in door dit weer als een bevestiging te zien dat het niks wordt.

ontspan, zoek de komende week wat afleiding (dan heb je hem ook wat te vertellen straks) en als je zin hebt app dan wat luchtigs wat Lalinda voorstelt.

Wel even laten weten hoe het af is gelopen hoor, meestal gebeurt dat niet bij dit soort topics.
ananassje schreef:
17-07-2017 09:56
Ik dacht dit in eerste instantie ook, van joh ik moet me niet aan stellen en dergelijke. Maar toch klopt het gewoon naar mijn idee niet. Als hij hier in NL zijn kinderen heeft, krijg ik ook een appje. En nu opeens helemaal niks meer uit zichzelf. Vaak is dat een slecht teken. Ik heb best veel gedate en het loopt vaak op deze manier. Maar we zullen het binnenkort zien als hij terug is. Ik kan begrijpen dat je je aandacht volledig op je kinderen wilt richten, maar wat als die kinderen op bed liggen? Dan heb je toch gewoon tijd om de vrouw die je leuk vindt (althans dacht ik) een berichtje te sturen? Ik weet ook dat hij zijn favoriete serie daar aan het volgens is op zijn ipad. Dus dat kan dan wel..

Maar jullie reacties vind ik heel fijn om te lezen hoor! Dan weet ik enigszins of ik me aan stel of niet :P Alhoewel de een het waarschijnlijk ook een slecht teken zal vinden en een ander weer niet haha
Waarom zul je het zien als hij terug is? Jij vindt hem duidelijk niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Oke, dan ga ik vanaf nu stoppen met negatief te denken. Ik haal gewoon van alles in mijn hoofd, komt waarschijnlijk door voorgaande date-ervaringen als ik iemand leuk vond (dan had hij opeens geen interesse meer namelijk).

Ik laat jullie zeker weten hoe het af is gelopen!
Alle reacties Link kopieren
zimi schreef:
17-07-2017 13:36
Waarom zul je het zien als hij terug is? Jij vindt hem duidelijk niet leuk.
Hoezo vind ik hem duidelijk niet leuk?
Je wil iemand die meer aandacht aan je geeft dan dat je krijgt. Je verwijt hem dat hij een serie kijkt in plaats van met jou bezig is. Hij zou 's avonds contact met je kunnen opnemen terwijl zijn kinderen op bed liggen. Op mij komt het over dat je hem niet goed genoeg vindt anders zou je niet zo ontevreden zijn of wel?

Of die eisen redelijk zijn of niet, voor jou is het niet fijn op deze manier.
Alle reacties Link kopieren
zimi schreef:
17-07-2017 14:47
Je wil iemand die meer aandacht aan je geeft dan dat je krijgt. Je verwijt hem dat hij een serie kijkt in plaats van met jou bezig is. Hij zou 's avonds contact met je kunnen opnemen terwijl zijn kinderen op bed liggen. Op mij komt het over dat je hem niet goed genoeg vindt anders zou je niet zo ontevreden zijn of wel?

Of die eisen redelijk zijn of niet, voor jou is het niet fijn op deze manier.
Op dit moment ja. Normaal gesproken appt hij iedere dag waarvan ik dan weer denk dat is ook weer niet nodig. Dus het is vooral de verandering opeens.
Alle reacties Link kopieren
ananassje schreef:
17-07-2017 15:16
Op dit moment ja. Normaal gesproken appt hij iedere dag waarvan ik dan weer denk dat is ook weer niet nodig. Dus het is vooral de verandering opeens.
appt hij dan overdag of ´s avonds?
of de hele dag?
denk dat zn vrouw het niet zo leuk vind :rofl:
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
17-07-2017 15:16
appt hij dan overdag of ´s avonds?
of de hele dag?
Vaak in de ochtend een bericht en dan wat berichtjes heen en weer op de dag. Niet teveel. Als hij zijn kinderen heeft dan is het appen wel heel wat minder hoor. Maar dan laat ik hem ook meestal gewoon.
Alle reacties Link kopieren
en je weet echt 100% zeker, dat zijn vrouw niet mee is??
of een andere vrouw??
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoelde mijn reactie niet bot. Ik zou hem gewoon een kort berichtje sturen. Daar is echt niets mis mee.
Alle reacties Link kopieren
Heb wat gestuurd en hij reageerde snel. Hij gaf zelf nu toevallig aan dat hij tijdens zijn vakantie niet veel met Nederland wil appen enzo dus denk toch dat er niks aan de hand is!
Alle reacties Link kopieren
sassa_82 schreef:
17-07-2017 12:13
Twee tellen niet te letterlijk nemen.

Om moeten schakelen terwijl de kinderen waarschijnlijk aan hem trekken. In de juiste stemming zien te komen. Anderen trekken waarschijnlijk ook aan hem: vakantievrienden, dingetjes die geregeld moeten worden, etc. Dat is echt wel meer dan éven een berichtje sturen.
En hij wil dus in de vakantie op vakantie zijn zonder te moeten app'en. Gelijk heeft hij.
sueann schreef:
17-07-2017 19:07
Om moeten schakelen terwijl de kinderen waarschijnlijk aan hem trekken. In de juiste stemming zien te komen. Anderen trekken waarschijnlijk ook aan hem: vakantievrienden, dingetjes die geregeld moeten worden, etc. Dat is echt wel meer dan éven een berichtje sturen.
En hij wil dus in de vakantie op vakantie zijn zonder te moeten app'en. Gelijk heeft hij.
Laatste zin ben ik met je eens, maar om moeten schakelen? In de juiste stemming moeten komen? Kom nou hij hoeft de koningin geen berichtje te sturen!
anoniem_63e225f517484 wijzigde dit bericht op 17-07-2017 20:47
0.52% gewijzigd
Eerste vliegtuig nemen en hem gaan opzoeken?
Alle reacties Link kopieren
Aangezien hij op vakantie is en dan nog is met z'n twee kinderen heeft hij wellicht een drukke agenda. Maak je zelf niet te gek met wat hij wel of niet van je denkt en voor je voelt. Probeer je hoofd helder te houden en gewoon zelf je leven te leiden! Laat hij iets weten, super! Laat hij niets weten, dan is dat jammer voor hem...
ananassje schreef:
17-07-2017 19:04
Heb wat gestuurd en hij reageerde snel. Hij gaf zelf nu toevallig aan dat hij tijdens zijn vakantie niet veel met Nederland wil appen enzo dus denk toch dat er niks aan de hand is!

Goede les om voortaan niet zo idioot onzeker te doen om zoiets basaals als een appje, en om in het vervolg niet vanalles voor iemand anders in te vullen.
Ik snap het wel hoor. Het kan er bij mij niet in dat als je helemaal gek bent van een vrouw en haar écht leuk vindt, je niks laat horen.

Iedereen doet alsof die kinderen zoveel aandacht vragen, komop zeg, die kids kleden zichzelf aan en hoeven echt niet 24/7 vermaakt te worden, bovendien liggen ze eerder op bed dan pa lijkt me.

Nee hoor, als hij haar echt leuk vond, zou hij het vuurtje wel warm houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven