Date laat niks meer horen

16-09-2019 21:30 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Sinds 8 weken ben ik aan het daten met een hele leuke man. We hebben in die tijd al onwijs veel leuke dingen gedaan zoals theater, uit eten, strand en zagen elkaar ongeveer twee keer per week. Nu heb ik van de week gevraagd hoe hij er in staat, omdat hij net gescheiden is en ook kleine kindjes heeft. Ik ben al een tijdje vrijgezel en lijkt me wel onwijs leuk om iemand beter te leren kennen en te kijken waar het heen kan gaan.

Hij stuurde terug dat hij behoefte aan ruimte voor zichzelf en is nog niet klaar voor de volgende stap, wat ik ook helemaal begrijp. Ik wil hem ook alle ruimte geven, alleen hij reageert gewoon niet meer op mijn bericht.

Het liefst pak ik de telefoon en bel ik hem op, want na zoveel dates vind ik het wel een beetje laf dat hij niks meer laat horen. Wat adviseren jullie? Hem gewoon opbellen of helemaal met rust laten? Ik zit zo in twijfel....wil ook niet achter hem aan lopen.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb jij dan gestuurd nadat hij terug stuurde dat hij behoefte had aan ruimte?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon bellen, daar ken je hem goed genoeg voor na 8 dates.
Het zou heel raar zijn als hij dan nog niet reageert.
Alle reacties Link kopieren
MD24 schreef:
16-09-2019 21:30
Hij stuurde terug dat hij behoefte aan ruimte voor zichzelf en is nog niet klaar voor de volgende stap, wat ik ook helemaal begrijp. Ik wil hem ook alle ruimte geven, alleen hij reageert gewoon niet meer op mijn bericht.
Nou mooi toch, is dat ook gelijk duidelijk. Next .... .
Alle reacties Link kopieren
Judy_Hopps schreef:
16-09-2019 21:48
Wat heb jij dan gestuurd nadat hij terug stuurde dat hij behoefte had aan ruimte?
Dat ik zijn eerlijkheid waardeer en dat het belangrijk is om weer tot jezelf te komen en te wennen aan de nieuwe situatie. En of het hem nog wel leuk lijkt om elkaar te blijven zien en leuke dingen te doen.

En daar dus niks meer op gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft wel de smoezenlijst open getrokken. Hij vindt je gezelschap leuk, meer niet. Vandaar waarschijnlijk dat je vraag hem doet terugdeinzen.
Je bent een rebound?
Zou hem zeker niet bellen, het is zijn beurt.
Wanneer heb je dat laatste berichtje gestuurd eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
16-09-2019 22:02
Hij heeft wel de smoezenlijst open getrokken. Hij vindt je gezelschap leuk, meer niet. Vandaar waarschijnlijk dat je vraag hem doet terugdeinzen.
Je bent een rebound?
Nou zo voelt het nu wel. En dat is niet erg, maar zeg dat gewoon i.p.v. niet meer te reageren :)
Alle reacties Link kopieren
Decadence schreef:
16-09-2019 22:06
Zou hem zeker niet bellen, het is zijn beurt.
Wanneer heb je dat laatste berichtje gestuurd eigenlijk?
Gistermiddag....
Lekker laten varen.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk heeft hij het gezegd maar wil jij dat niet inzien. Niet reageren is ook reageren.
MD24 schreef:
16-09-2019 22:07
Gistermiddag....
Laten gaan dan, hoe pijnlijk ook. Dit zegt toch iets over een persoon, vind het bijzonder onsympathiek om niet even te reageren op zo’n berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Decadence schreef:
16-09-2019 22:14
Laten gaan dan, hoe pijnlijk ook. Dit zegt toch iets over een persoon, vind het bijzonder onsympathiek om niet even te reageren op zo’n berichtje.
Ja, dat vind ik dus ook. Het maakt me verdrietig en boos tegelijk. We hebben elkaar zo'n 15 keer gezien, dan heb je toch wel de ballen om gewoon even te zeggen dat je hier niet verder mee wilt. Nu zeg ie dat ook soort van, maar op een hele onvolwassen manier.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk hoor. Hij is een laffaard.
Wees maar boos, huil zelfs als je dat wil, dan borst vooruit, schouders recht en door.
Alle reacties Link kopieren
Bellen!!
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Jeee wat rot inderdaad. Ik vind ergens dat hij zelf wat minder voortvarend had mogen zijn met afspreken. 8 weken tijd en 15 dates zou toch mogen klinken als twee mensen die elkaar echt leuk vinden.

Voor nu kun je hem beter maar even laten. Dat is lastig omdat je duidelijkheid wil. Maar die komt wel met n week of twee max. Of hij zoekt contact of hij doet het niet. Probeer je gedachten te verzetten en wees lief voor jezelf. Je hebt niets verkeerd gedaan of gezegd.
Als je de neiging hebt om hem te bellen of appen, bel dan n vriendin om even bij haar te klagen. Het helpt echt.
MD24 schreef:
16-09-2019 22:18
Ja, dat vind ik dus ook. Het maakt me verdrietig en boos tegelijk. We hebben elkaar zo'n 15 keer gezien, dan heb je toch wel de ballen om gewoon even te zeggen dat je hier niet verder mee wilt. Nu zeg ie dat ook soort van, maar op een hele onvolwassen manier.
Helemaal met je eens, lomp en onvolwassen dit. Juist daarom echt niet meer bellen. ik zou ook boos en verdrietig zijn. Sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
"Behoefte aan ruimte" = "Jij kost me teveel persoonlijke ruimte en dat heb ik niet voor je over"
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
dansenindewind schreef:
16-09-2019 22:29
Jeee wat rot inderdaad. Ik vind ergens dat hij zelf wat minder voortvarend had mogen zijn met afspreken. 8 weken tijd en 15 dates zou toch mogen klinken als twee mensen die elkaar echt leuk vinden.

Voor nu kun je hem beter maar even laten. Dat is lastig omdat je duidelijkheid wil. Maar die komt wel met n week of twee max. Of hij zoekt contact of hij doet het niet. Probeer je gedachten te verzetten en wees lief voor jezelf. Je hebt niets verkeerd gedaan of gezegd.
Als je de neiging hebt om hem te bellen of appen, bel dan n vriendin om even bij haar te klagen. Het helpt echt.
Thanks voor je lieve tip! Ik laat hem nu ook met rust en ga gewoon veel leuke dingen doen!
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
16-09-2019 22:30
"Behoefte aan ruimte" = "Jij kost me teveel persoonlijke ruimte en dat heb ik niet voor je over"
Ja, het was meer dat hij zijn weg probeert te vinden met de kids, werk en nieuwe situatie en wel echt wat ruimte nodig heeft om weer tot zichzelf te komen. Maar je hebt wel gelijk denk ik...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij je niet meer onder ogen durfde te komen.
Uiteraard kan je hem bellen en hem dan laten zwoegen op zijn antwoorden als wraak.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Je bent niet helemaal eerlijk naar jezelf.

Je hebt hem gevraagd 'hoe hij er in staat' en je zeg zelf dat je 'hem beter wilt leren kennen om te kijken waar het heen kan gaan' .
Maar dat was je al 15 dates aan het doen en daar had je zonder speciaal bericht of vraag mee verder kunnen gaan.

Wat je denk ik bedoelt en hoe hij het waarschijnlijk ook heeft opgevat is de vraag of hij een exclusieve relatie met je wil met commitment naar de toekomst.

Hij heeft op die vraag 'Nee' gezegd.

En jouw reactie is dat je dat begrijpt en snapt maar of hij wel leuke dingen wil blijven doen???

Maar dat laatste (leuke dingen doen zonder dat er van hem uit het plan is om dat exclusief en met een serieus oog op de toekomst te doen) is nu net wat je na 15 dates niet meer wilt.

Jij wilt meer en dat is legitiem. En hij zegt Nee. Dan moet jouw antwoord ook Nee zijn en dan is het terecht als je afscheid van hem neemt.

Als jij nml gewoon door wilde zoals het ging had je nooit de vraag hoeven en moeten stellen.

Ik denk dat hij zowel jouw reactie niet helemaal begrijpt als laf is. Hij wil nml wel leuke dingen blijven doen maar dan zonder enig commitment maar hij weet dat dat voor jou niet voldoende is dus kan hij niet simpelweg Ja zeggen op jouw laatste vraag.

Verlof hem en jezelf uit het lijden, stop ermee een ga je tijd investeren in iemand die wel open staat voor commitment.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is die geschokken van zijn eigen gevoel?

Hij is recent gescheiden, 2 kleine kinderen. Dat is niet niks!

Vooral niet om dat allemaal in goede banen te leiden en ook nog "me-time" in te plannen. Heeft hij co-ouderschap?

Ik zou hem inderdaad gewoon laten, het getuigt ook niet respect hoe die handelt maar ik vermoed oprecht dat deze man door bomen het bos niet meer ziet. Ga je lekker focussen op jezelf, afleiding zoeken en laat hem.

Zodra die rust in zijn hoofd krijgt neemt hij vanzelf contact op en kan je het gesprek aangaan.
Als je als een gek gaat bellen/appen ect dan neemt die juist afstand.

Als die uiteindelijk toch niks laat horen dan weet je gewoon dat hij jou niet waard is! Hoe kut ook. Zijn verlies, niet de jouwe

Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Lieverdanlief91 schreef:
16-09-2019 22:51
Misschien is die geschokken van zijn eigen gevoel?

Hij is recent gescheiden, 2 kleine kinderen. Dat is niet niks!

Vooral niet om dat allemaal in goede banen te leiden en ook nog "me-time" in te plannen. Heeft hij co-ouderschap?

Ik zou hem inderdaad gewoon laten, het getuigt ook niet respect hoe die handelt maar ik vermoed oprecht dat deze man door bomen het bos niet meer ziet. Ga je lekker focussen op jezelf, afleiding zoeken en laat hem.

Zodra die rust in zijn hoofd krijgt neemt hij vanzelf contact op en kan je het gesprek aangaan.
Als je als een gek gaat bellen/appen ect dan neemt die juist afstand.

Als die uiteindelijk toch niks laat horen dan weet je gewoon dat hij jou niet waard is! Hoe kut ook. Zijn verlies, niet de jouwe

Sterkte!
Thanks! Hij heeft inderdaad co-ouderschap dus dat is niet niks. Er zit niks anders op dan hem uit mijn hoofd te zetten :)
Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
16-09-2019 22:41
Je bent niet helemaal eerlijk naar jezelf.

Je hebt hem gevraagd 'hoe hij er in staat' en je zeg zelf dat je 'hem beter wilt leren kennen om te kijken waar het heen kan gaan' .
Maar dat was je al 15 dates aan het doen en daar had je zonder speciaal bericht of vraag mee verder kunnen gaan.

Wat je denk ik bedoelt en hoe hij het waarschijnlijk ook heeft opgevat is de vraag of hij een exclusieve relatie met je wil met commitment naar de toekomst.

Hij heeft op die vraag 'Nee' gezegd.

En jouw reactie is dat je dat begrijpt en snapt maar of hij wel leuke dingen wil blijven doen???

Maar dat laatste (leuke dingen doen zonder dat er van hem uit het plan is om dat exclusief en met een serieus oog op de toekomst te doen) is nu net wat je na 15 dates niet meer wilt.

Jij wilt meer en dat is legitiem. En hij zegt Nee. Dan moet jouw antwoord ook Nee zijn en dan is het terecht als je afscheid van hem neemt.

Als jij nml gewoon door wilde zoals het ging had je nooit de vraag hoeven en moeten stellen.

Ik denk dat hij zowel jouw reactie niet helemaal begrijpt als laf is. Hij wil nml wel leuke dingen blijven doen maar dan zonder enig commitment maar hij weet dat dat voor jou niet voldoende is dus kan hij niet simpelweg Ja zeggen op jouw laatste vraag.

Verlof hem en jezelf uit het lijden, stop ermee een ga je tijd investeren in iemand die wel open staat voor commitment.
Je hebt helemaal gelijk! Maar ik dacht we kunnen toch gewoon leuke dingen blijven doen zonder enige commitment, maar dat is natuurlijk niet wat ik eigenlijk wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven