Date-leed
maandag 18 augustus 2008 om 03:01
quote:Rubina schreef op 18 augustus 2008 @ 02:54:Mijn vraag is nu: is dit de normale gang van zaken?
Hoe bedoel je? Elk persoon is anders en elke date is anders.
Hij heeft in ieder geval het fatsoen gehad om je te bellen en zijn verhaal te doen.
Hij vond je leuk maar hij vindt zijn ex leuker, shit happens.
Hoe bedoel je? Elk persoon is anders en elke date is anders.
Hij heeft in ieder geval het fatsoen gehad om je te bellen en zijn verhaal te doen.
Hij vond je leuk maar hij vindt zijn ex leuker, shit happens.
maandag 18 augustus 2008 om 05:17
Dat mensen nog niet over hun ex heen zijn kan gebeuren. En sommigen komen daar pas na daten achter. Of omdat ze inmiddels weer wat contact hebben gehad met hun ex. Net wat Martijn zegt: hij vond je wel leuk, maar ex was net even iets leuker.
Ligt niet aan jou dus maar aan je date. Kan gebeuren hoor. Wil overigens niet zeggen dat dit je elke keer overkomt/ gaat overkomen. Het is jammer voor je maar laat je daardoor niet ontmoedigen.
Ligt niet aan jou dus maar aan je date. Kan gebeuren hoor. Wil overigens niet zeggen dat dit je elke keer overkomt/ gaat overkomen. Het is jammer voor je maar laat je daardoor niet ontmoedigen.
maandag 18 augustus 2008 om 08:10
Rubina,
Dat voelt als een flinke tegenvaller, voor dit moment.
Wie weet is hij wel een erg wispelturig typ, en zijn je nog meer verrassingen bespaard gebleven.
Misschien heeft hij zijn ex niet genoemd, omdat je dan al eerder het idee had gekregen dat hij nog niet helemaal los van haar was.
En het pleit wel weer voor hem, dat hij je dit snel heeft laten weten.
Perel.
Dat voelt als een flinke tegenvaller, voor dit moment.
Wie weet is hij wel een erg wispelturig typ, en zijn je nog meer verrassingen bespaard gebleven.
Misschien heeft hij zijn ex niet genoemd, omdat je dan al eerder het idee had gekregen dat hij nog niet helemaal los van haar was.
En het pleit wel weer voor hem, dat hij je dit snel heeft laten weten.
Perel.

maandag 18 augustus 2008 om 08:54
Tsja, ik denk dat hij het netjes heeft afgehandeld. Zoiets kan gebeuren.
Het verschil met internet-dates is dat je met iemand uitgaat die je niet kent. Je gaat juist kijken of die klik er is. Bij een gewone date heb je een klik met iemand, en daarom spreek je er mee af. De kans na een internetdate te horen te krijgen: 'Ja leuk, maar toch maar niet.' is vele malen groter.
Dus ja, een beetje eelt op je ziel heb je er wel voor nodig.
Het verschil met internet-dates is dat je met iemand uitgaat die je niet kent. Je gaat juist kijken of die klik er is. Bij een gewone date heb je een klik met iemand, en daarom spreek je er mee af. De kans na een internetdate te horen te krijgen: 'Ja leuk, maar toch maar niet.' is vele malen groter.
Dus ja, een beetje eelt op je ziel heb je er wel voor nodig.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
maandag 18 augustus 2008 om 09:37
Eigenlijk is dit helemaal geen "normale" gang van zaken
Meestal duurt het nog veel langer voor de date komt met een nog niet verwerkte ex.
Ik vind dat je date keurig gehandeld heeft
Hij heeft het heel netjes afgehandeld.
Tis niet leuk voor jou maar er zijn nog meer dates toch?
Inderdaad gewoon herrinneren als een leuke avond...
Liefs,Summer
Meestal duurt het nog veel langer voor de date komt met een nog niet verwerkte ex.
Ik vind dat je date keurig gehandeld heeft
Hij heeft het heel netjes afgehandeld.
Tis niet leuk voor jou maar er zijn nog meer dates toch?
Inderdaad gewoon herrinneren als een leuke avond...
Liefs,Summer
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 18 augustus 2008 om 09:45
Ik denk niet dat jet acteer talent was Rubina
Ik denk echt dathij dacht over zijn ex heen te zijn
En dat hijnu anders denkt
Ik heb het ook wel eens gehad hoor
Ex vriendje maanden niet gezien of gesproken weer lekker aan het daten en hup weer een teken van leven van ex...
En ook ik ben wel eens terug gegaan naar ex en heb toen een date moeten teleurstellen (en echt ik had best kriebeltjes voor die man...maar ex was toch leuker)
Niet te veel achter zoeken...
Ik denk echt dathij dacht over zijn ex heen te zijn
En dat hijnu anders denkt
Ik heb het ook wel eens gehad hoor
Ex vriendje maanden niet gezien of gesproken weer lekker aan het daten en hup weer een teken van leven van ex...
En ook ik ben wel eens terug gegaan naar ex en heb toen een date moeten teleurstellen (en echt ik had best kriebeltjes voor die man...maar ex was toch leuker)
Niet te veel achter zoeken...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 18 augustus 2008 om 09:49
Rubina, hij meende het echt goed met je. Dat is geen acteertalent geweest.
Hier duiken ook regelmatig topics op met als titel 'het is pas 2 weken uit en hij heeft nu al een ander!'
Zijn manier om met het uit elkaar gaan om te gaan was toch om een nieuwe vriendin te zoeken.
Dit heeft niet alleen te maken met het date gebeuren op het internet, het is gewoon onlosmakelijk verbonden met daten.
Maar er zijn nog veel meer redenen waarom het mis kan gaan met het daten.
Hier duiken ook regelmatig topics op met als titel 'het is pas 2 weken uit en hij heeft nu al een ander!'
Zijn manier om met het uit elkaar gaan om te gaan was toch om een nieuwe vriendin te zoeken.
Dit heeft niet alleen te maken met het date gebeuren op het internet, het is gewoon onlosmakelijk verbonden met daten.
Maar er zijn nog veel meer redenen waarom het mis kan gaan met het daten.
maandag 18 augustus 2008 om 10:53
ja joh Rubina, ik begrijp mannen ook niet altijd.
Pas geleden een paar keer gedate met een man die me constant vertelde hoe mooi en zo ik wel niet was en hoeveel hij wel niet van me hield. Maar nu laat ie het gewoon afweten.
Zelfs als je hem in een berichtje vraagt wat er is, krijg je geen antwoord.
ppff
Pas geleden een paar keer gedate met een man die me constant vertelde hoe mooi en zo ik wel niet was en hoeveel hij wel niet van me hield. Maar nu laat ie het gewoon afweten.
Zelfs als je hem in een berichtje vraagt wat er is, krijg je geen antwoord.
ppff
maandag 18 augustus 2008 om 13:28
maandag 18 augustus 2008 om 14:01
Het is ook nooit goed hè met die takkemannen allemaal.
Smsen ze niet binnen 2.21 minuten terug is het tuig, haken ze na 1 date af zonder ook nog maar iets van zich te laten horen is het schorem, willen ze alleen maar seksen en ben je daarna afgeschreven is het asociaal, maar het toppunt is;
Je belt na een leuke date vriendelijk de dame in kwestie op om uit te leggen, dat je in de tussentijd je ex weer hebt gezien en gesproken en het nogmaals met haar wil proberen, dan ben je een hork hoor heej. Niet te geloven.
En zeker als betreffende date dan ook niet kan bedenken, dat je met een ex al een stuk geschiedenis hebt, die je met een nieuwe dame weer opnieuw op moet bouwen. Dat ex meer heftige/vertrouwde gevoelens oplevert dan een date.
Zucht...
Smsen ze niet binnen 2.21 minuten terug is het tuig, haken ze na 1 date af zonder ook nog maar iets van zich te laten horen is het schorem, willen ze alleen maar seksen en ben je daarna afgeschreven is het asociaal, maar het toppunt is;
Je belt na een leuke date vriendelijk de dame in kwestie op om uit te leggen, dat je in de tussentijd je ex weer hebt gezien en gesproken en het nogmaals met haar wil proberen, dan ben je een hork hoor heej. Niet te geloven.
En zeker als betreffende date dan ook niet kan bedenken, dat je met een ex al een stuk geschiedenis hebt, die je met een nieuwe dame weer opnieuw op moet bouwen. Dat ex meer heftige/vertrouwde gevoelens oplevert dan een date.
Zucht...
maandag 18 augustus 2008 om 15:52
Rubina, ik begrijp je helemaal. Heb jaren geleden in precies dezelfde situatie gezeten. Het gaat niet om het wel of niet terug gaan naar ex maar om de oprechtheid (of gespeelde oprechtheid) van zo iemand. Hij palmde me in en liet steeds blijken mij echt leuk te vinden en net als jij hield ik een slag om de arm. Pas nadat ik verliefd om hem werd bleek er een 'onverwerkte ex' rond te huppelen waar hij nog niet helemaal los van was. Tja...dan vraag ik me ook af waar die ex dan toch al die tijd dat hij mij het hof maakte was gebleven.
Dus niet gek dat je je achteraf gaat afvragen hoe gemeend iets of iemand was. Lesson learned .... altijd slag om de arm houden
Dus niet gek dat je je achteraf gaat afvragen hoe gemeend iets of iemand was. Lesson learned .... altijd slag om de arm houden
maandag 18 augustus 2008 om 15:52
Rubina, ik begrijp je helemaal. Heb jaren geleden in precies dezelfde situatie gezeten. Het gaat niet om het wel of niet terug gaan naar ex maar om de oprechtheid (of gespeelde oprechtheid) van zo iemand. Hij palmde me in en liet steeds blijken mij echt leuk te vinden en net als jij hield ik een slag om de arm. Pas nadat ik verliefd om hem werd bleek er een 'onverwerkte ex' rond te huppelen waar hij nog niet helemaal los van was. Tja...dan vraag ik me ook af waar die ex dan toch al die tijd dat hij mij het hof maakte was gebleven.
maandag 18 augustus 2008 om 19:12
Mijn vraag is nu: is dit de normale gang van zaken? Ik rolde bijna van mijn stoel van verbazing. Wist niet eens dat er een ex in beeld was. Hij gaf me alleen maar signalen dat hij een vervolg op deze date wel zag zitten. Het is maar goed dat ik niet halfsoverkop verliefd ben geworden/ en gelukkig een slag om de arm hield...
want ik heb niet zo heel veel eelt op mijn ziel. Maar na deze ervaring denk ik dat je dat wel moet hebben in het date-gebeuren.
Hoe denken jullie daarover?
Ik zie hier niet alleen maar frustratie uiten. Dan maak je zinnen waaruit blijkt, dat je slechts baalt. Jij begrijpt hem niet en vraagt of het normaal is. Daarnaast vraag je om meningen. Dit is de mijne. Ik vind het zwaar overtrokken om hier een topic over te openen.
(Dat betekent niet, dat het niet zou mogen of zo hoor. Dit is míjn mening.)
want ik heb niet zo heel veel eelt op mijn ziel. Maar na deze ervaring denk ik dat je dat wel moet hebben in het date-gebeuren.
Hoe denken jullie daarover?
Ik zie hier niet alleen maar frustratie uiten. Dan maak je zinnen waaruit blijkt, dat je slechts baalt. Jij begrijpt hem niet en vraagt of het normaal is. Daarnaast vraag je om meningen. Dit is de mijne. Ik vind het zwaar overtrokken om hier een topic over te openen.
(Dat betekent niet, dat het niet zou mogen of zo hoor. Dit is míjn mening.)
maandag 18 augustus 2008 om 20:17
Natuurlijk uit je je ongenoegen in een topic Rubina. Maar ik begrijp goed wat CL2 zegt. Ik zou het zelf wel prettig vinden als een man waarmee ik gedate heb mij zou vertellen dat hij toch weer wat wil gaan beginnen met zijn ex. Liever zo iemand die niets meer van zich laat horen. Dat vind ik wat minder, maar ook dit soort type man kun je tegen het lijf aan lopen. En jij Rubina treft toevallig net een man die nog niet over zijn ex heen was (en zijn ex ook niet over hem) Kan gebeuren!
Het is wel fijn als je wat eelt op je ziel kweekt. Want als dit je al erg raakt (terwijl de beste man alleen maar open en eerlijk is naar je) dan vraag ik me af wat er gebeurd als er iemand is die je echt raakt op een vervelende manier. Daten via een datingsite is en blijft een gok. Maar dat is het met gewoon daten ook. Het kan klikken of niet, beiden mensen zijn vrij om daarna nog door te gaan met een date of niet.
Het is wel fijn als je wat eelt op je ziel kweekt. Want als dit je al erg raakt (terwijl de beste man alleen maar open en eerlijk is naar je) dan vraag ik me af wat er gebeurd als er iemand is die je echt raakt op een vervelende manier. Daten via een datingsite is en blijft een gok. Maar dat is het met gewoon daten ook. Het kan klikken of niet, beiden mensen zijn vrij om daarna nog door te gaan met een date of niet.
maandag 18 augustus 2008 om 21:27
Inschattingsfouten kunnen de beste overkomen Rubina. Het gaat erom hoe je er daarna mee omgaat. Leer ervan maar wees niet te hard voor jezelf. En bij daten hoort nu eenmaal een hele stellige houding: het klikt of het klikt niet. Zwart-wit dus. Alles wat grijs is, betekent toch geen relatiemateriaal, niet leuk genoeg om verder mee te daten of leuk als gewone vriend of vriendin maar meer niet.