Date lijkt van de aardbodem verdwenen

31-07-2020 17:32 2146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 1,5 week heb ik ontzettend leuk contact met een man. Afgelopen maandag hebben we elkaar voor het eerst gezien; superleuke date gehad! Hij vroeg me meteen wanneer ik weer wat wilde doen en we hebben daarop voor vrijdag, vanavond dus, afgesproken. Afgelopen week heeft hij deze date nog een aantal keer bevestigd. We hebben ontzettend veel en leuk contact, hij appt me de hele dag door! Tot... vandaag. Mijn berichten komen niet aan, blijven op 1 vinkje staan. Als ik hem bel krijg ik een automatische stem die zegt dat het nummer niet bereikbaar is. Ik ben niet geblokkeerd want ik zie zijn profielfoto nog.

Ik snap er niks van! Ik ken hem natuurlijk niet erg goed maar hij lijkt me niet het type om ineens niks te laten horen. Mijn eerste gedachte was dat zijn telefoon kapot is, hij heeft geen social media. Inmiddels denk ik dat ik, bij wijze van spreke, dat hij in het ziekenhuis ligt (hij voelde zich gisteren niet zo fit).

Ik heb veel meegemaakt met daten, maar dit... wat nu?
Alle reacties Link kopieren
missmeisje schreef:
30-08-2020 08:42
De derde date was leuk! Hebben vanmiddag onze, inmiddels, 5e date! Ik heb er enorm veel zin in, krijg echt kriebels als ik er aan denk dat ik ‘m straks weer zie, zo fijn.:)

Ben hier toch anders ingestapt dan bij de originele date uit dit topic; veel fijner dit (en veel relaxter voor mij ook). Hij geeft me ook wel steeds bevestiging dat hij het leuk vindt met me, hoef ik dus niet aan te twijfelen ofzo. En dat is; wat al vaker is gezegd; met daden, niet alleen met woorden. Ik vind ‘m echt leuk.:)
Leuk! En wat toevallig dat je zo snel na die andere date een andere leuke man ontmoette. Heb je ooit nog wat van hem gehoord? Of van die andere date die ineens ziek was?
Soms heb je geluk en kan het snel gaan.
Alle reacties Link kopieren
Lief van jullie, dankjewel!

Ik ben eigenlijk maar gewoon weer gaan swipen, toen kwam ik deze leukerd tegen. Hij bleek ook echt bij mij in de buurt te wonen en we hebben ook wat connecties her en der, te grappig!

Van die man uit dit topic heb ik nooit meer iets vernomen. Geeft mij toch het idee dat zijn verhaal niet helemaal klopte. Ik kan nu trouwens wel vertellen wat zijn ‘reden’ was, ik denk dat jullie je rot lachen! Hij vertelde op de eerste date al dat hij last heeft van een stalker (niet ik dus!); een meisje met wie hij een tijdje gedate had maar wat niks was geworden (zij kon dat klaarblijkelijk niet accepteren). Dat stalkerverhaal liep gedurende ons contact steeds meer uit de hand. Zij zou hem steeds bellen en die dag dat hij het dus met mij afkapte was zij blijkbaar zijn huis binnengedrongen. Het is een bizar verhaal en... hoe ironisch?
Hij vertelde me dat hij dit eerst wilde ‘afhandelen’ voordat hij weer ging daten.
Alle reacties Link kopieren
missmeisje schreef:
30-08-2020 12:54
Lief van jullie, dankjewel!

Ik ben eigenlijk maar gewoon weer gaan swipen, toen kwam ik deze leukerd tegen. Hij bleek ook echt bij mij in de buurt te wonen en we hebben ook wat connecties her en der, te grappig!

Van die man uit dit topic heb ik nooit meer iets vernomen. Geeft mij toch het idee dat zijn verhaal niet helemaal klopte. Ik kan nu trouwens wel vertellen wat zijn ‘reden’ was, ik denk dat jullie je rot lachen! Hij vertelde op de eerste date al dat hij last heeft van een stalker (niet ik dus!); een meisje met wie hij een tijdje gedate had maar wat niks was geworden (zij kon dat klaarblijkelijk niet accepteren). Dat stalkerverhaal liep gedurende ons contact steeds meer uit de hand. Zij zou hem steeds bellen en die dag dat hij het dus met mij afkapte was zij blijkbaar zijn huis binnengedrongen. Het is een bizar verhaal en... hoe ironisch?
Hij vertelde me dat hij dit eerst wilde ‘afhandelen’ voordat hij weer ging daten.
Wauw, dit is echt extreem! Excuses dat ik jou voor stalker heb uitgemaakt...
Alle reacties Link kopieren
Wat een ongelooflijk bizar verhaal. Je mag blij zijn dat de dates met hem niet verder van de grond zijn gekomen, dat was nog een groter drama geworden dan het toen al was. Geniet van je dates nu, dat klinkt al een stuk leuker!
Ik ben stiekem wel een beetje benieuwd naar die man nu, hij maakt een hoop los in vrouwen
Alle reacties Link kopieren
missmeisje schreef:
30-08-2020 12:54
Lief van jullie, dankjewel!

Ik ben eigenlijk maar gewoon weer gaan swipen, toen kwam ik deze leukerd tegen. Hij bleek ook echt bij mij in de buurt te wonen en we hebben ook wat connecties her en der, te grappig!

Van die man uit dit topic heb ik nooit meer iets vernomen. Geeft mij toch het idee dat zijn verhaal niet helemaal klopte. Ik kan nu trouwens wel vertellen wat zijn ‘reden’ was, ik denk dat jullie je rot lachen! Hij vertelde op de eerste date al dat hij last heeft van een stalker (niet ik dus!); een meisje met wie hij een tijdje gedate had maar wat niks was geworden (zij kon dat klaarblijkelijk niet accepteren). Dat stalkerverhaal liep gedurende ons contact steeds meer uit de hand. Zij zou hem steeds bellen en die dag dat hij het dus met mij afkapte was zij blijkbaar zijn huis binnengedrongen. Het is een bizar verhaal en... hoe ironisch?
Hij vertelde me dat hij dit eerst wilde ‘afhandelen’ voordat hij weer ging daten.
Het zal allemaal wel

Jij hebt nu een leuke vent. :)
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat 't zo klikt met deze man!! Klinkt goed, veel plezier! 😍
Alle reacties Link kopieren
missmeisje schreef:
30-08-2020 12:54
Lief van jullie, dankjewel!

Ik ben eigenlijk maar gewoon weer gaan swipen, toen kwam ik deze leukerd tegen. Hij bleek ook echt bij mij in de buurt te wonen en we hebben ook wat connecties her en der, te grappig!

Van die man uit dit topic heb ik nooit meer iets vernomen. Geeft mij toch het idee dat zijn verhaal niet helemaal klopte. Ik kan nu trouwens wel vertellen wat zijn ‘reden’ was, ik denk dat jullie je rot lachen! Hij vertelde op de eerste date al dat hij last heeft van een stalker (niet ik dus!); een meisje met wie hij een tijdje gedate had maar wat niks was geworden (zij kon dat klaarblijkelijk niet accepteren). Dat stalkerverhaal liep gedurende ons contact steeds meer uit de hand. Zij zou hem steeds bellen en die dag dat hij het dus met mij afkapte was zij blijkbaar zijn huis binnengedrongen. Het is een bizar verhaal en... hoe ironisch?
Hij vertelde me dat hij dit eerst wilde ‘afhandelen’ voordat hij weer ging daten.
Denk dat hij gewoon getrouwd is.
Let’s go Brandon!
Leuk om te lezen dat het zo lekker gaat met je date, of is het inmiddels al je vriend?

Wat je vertelt van die andere man is best bizar. Hoe gek denk je dat een ander is om dat soort verhalen te vertellen en te denken dat een ander dat geloofd? Dacht zeker dat het wel interessant klonk.
Alle reacties Link kopieren
Bizar verhaal inderdaad toch? Maar waarom zou je zo’n stalker verzinnen, daar een enorm drama om maken ook nog. Lijkt me enorm ingewikkeld!

De date gisteren was weer heel leuk! @in-tenebris; als het aan hem lag hadden we al dikke verkering! Maar dat gaat mij iets te snel... Wil ‘m gewoon rustig leren kennen, leuke dingen doen, zien waar het naartoe groeit.:)
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
30-08-2020 14:06
Ik ben stiekem wel een beetje benieuwd naar die man nu, hij maakt een hoop los in vrouwen
Ik zou willen zeggen; wil je z’n nummer? Maar die heb ik niet meer. 😂
missmeisje schreef:
31-08-2020 11:06
Ik zou willen zeggen; wil je z’n nummer? Maar die heb ik niet meer. 😂
Het zou mij niets verbazen als hij je over een maand of wat opeens een berichtje stuurt. Ik voor je dat je dan kunt zeggen dat je inmiddels al erg gelukkig bent met je huidige date (niet dat je anders natuurlijk weer wel met hem zou moeten gaan daten natuurlijk).

Fijn dat jullie het zo leuk hebben. Je klinkt erg gelukkig! Fijn om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn om te lezen dat het zo leuk is met hem, missmeisje! Ik ben heel benieuwd waar het schip strandt :flirting:
Nee heb je, ja kun je krijgen.
sunshineandblueskies schreef:
02-09-2020 19:35
Wat fijn om te lezen dat het zo leuk is met hem, missmeisje! Ik ben heel benieuwd waar het schip strandt :flirting:
Je weet maar nooit, misschien strandt het schip wel helemaal niet en blijven ze de rest van hun leven bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
sneeuwwitje80 schreef:
31-08-2020 11:23
Het zou mij niets verbazen als hij je over een maand of wat opeens een berichtje stuurt. Ik voor je dat je dan kunt zeggen dat je inmiddels al erg gelukkig bent met je huidige date (niet dat je anders natuurlijk weer wel met hem zou moeten gaan daten natuurlijk).

Fijn dat jullie het zo leuk hebben. Je klinkt erg gelukkig! Fijn om te lezen.

Je bedoelt aan plee-date dan laten weten dat ze een leukere date aan de haak geslagen heeft? Neehoor, niet doen. Al zou je geen leukere date ondertussen zijn tegengekomen, geen enkele noodzaak om dat te laten weten.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Beetje late reactie, maar superleuk voor je TO! Veel plezier in deze fase van iemand leren kennen!!
Nog een update TO?
Alle reacties Link kopieren
Haha, legendarisch topic.

En leuk dat je ons een update hebt gegeven. Hoop het beste voor je!
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
Charlotte717 schreef:
21-12-2020 11:58
Haha, legendarisch topic.

En leuk dat je ons een update hebt gegeven. Hoop het beste voor je!
Ik zie geen update?
Alle reacties Link kopieren
Ow TO, update update, please!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven