Date neemt afstand?

08-05-2018 18:31 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag even mijn verhaal kwijt. Sinds enkele weken ben ik aan het daten met een leuke jongen. We hebben nu een aantal dates gehad en hadden tussendoor een paar keer per dag contact, niet heel erg veel maar toch wel af en toe een berichtje. Sinds de laatste twee dates is dit contact tussendoor erg afgenomen, vaak hoor ik amper nog wat. We hebben nu wel weer een date staan voor deze week, maar ik merk dat ik onzeker wordt door het weinige contact en er veel mee bezig ben. Er is weinig interesse in wat ik in de tussentijd aan het doen ben, terwijl de dates wel erg leuk zijn. Hij geeft ook aan het erg leuk te vinden en mij ook leuk te vinden. Ik kan dan alleen helemaal niet plaatsen waarom sinds de laatste dates hij nog amper wat tussendoor laat horen. Ik hoef niet de hele dag met hem te appen maar iets meer contact, zeker nu in de beginfase mis ik toch wel erg.

Hebben jullie nog tips of adviezen?
Misschien wordt hij meer zichzelf en vindt hij het niet meer zo nodig constant te appen?
Geen idee hoor, dit gedrag van dates maakt mijzelf ook altijd onzeker.
Misschien gewoon luchtig bespreken bij de volgende date. Je behoeftes, zijn behoeftes :)
De date staat, dus relax een beetje.
Vraag het hem, misschien date hij nog met anderen en sta jij niet bovenaan zijn lijstje maar ben je eerder reserve
Misschien is hij druk ergens mee. Ik vind een paar x per dag contact ook wel erg veel.

Indien je het graag ergens over wilt hebben of je hebt iets te melden of te vragen dan doe je dat toch. Vraag anders op de app of jullie even kunnen bellen dan kun je kwijt wat je wil.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Thanks voor de reacties! Ik ga het denk ik maar de volgende date eventjes aankaarten en vragen. Ik merk dat ik het wel erg lastig vind en er onzeker van word, maar zal toch tot die tijd een beetje moeten relaxen. En accepteren dat ik waarschijnlijk verder niets hoor ;-)
Joh go with the flow. Vind dit echt geen abnormaal gedrag. Je hebt al een date staan dikke kans dat hij zich van geen kwaad bewust is.

Wat ik wel eens aangaf is dat ik het wel fijn vond in de ochtend een apje te krijgen. Van goedemorgen en veel plezier vandaag of werkze. Het gaat niet echt om de inhoud maar meer hoi ik denk aan je en wens je een fijne dag. Meeste mannen hadden er nog nooit op die manier naar gekeken. Die hadden zoiets wat heb je er nou aan om elke ochtend een zelfse soort apje te krijgen... nou dat dus 😉

Ik snap je gevoel ergens wel hoor. Ik heb het ook wel eens met mn vriend. Die is niet zo’n apper. Hij zegt altijd dat het echt een vrouwending is dat continue appen.
Op die momenten zet ik hem ook altijd wat lager op mn prio lijstje. Niet appen tijdens werk of voordat ik alles heb gedaan thuis en met de voetjes omhoog kan. Niet echt negeren dus maar hem even wat minder belangrijk maken.
Dan maak ik me er niet druk om. Vriend krijgt weer even ruimte voor zichzelf (zoe voelt het schijnbaar) en hij gaat vanzelf weer appen.
Hij is niet zo'n apper? Kan he? Die bestaan ook nog.
I wanna live my life with the volume full!
Trien30 schreef:
08-05-2018 19:16
Joh go with the flow. Vind dit echt geen abnormaal gedrag. Je hebt al een date staan dikke kans dat hij zich van geen kwaad bewust is.

Wat ik wel eens aangaf is dat ik het wel fijn vond in de ochtend een apje te krijgen. Van goedemorgen en veel plezier vandaag of werkze. Het gaat niet echt om de inhoud maar meer hoi ik denk aan je en wens je een fijne dag. Meeste mannen hadden er nog nooit op die manier naar gekeken. Die hadden zoiets wat heb je er nou aan om elke ochtend een zelfse soort apje te krijgen... nou dat dus 😉

Ik snap je gevoel ergens wel hoor. Ik heb het ook wel eens met mn vriend. Die is niet zo’n apper. Hij zegt altijd dat het echt een vrouwending is dat continue appen.
Op die momenten zet ik hem ook altijd wat lager op mn prio lijstje. Niet appen tijdens werk of voordat ik alles heb gedaan thuis en met de voetjes omhoog kan. Niet echt negeren dus maar hem even wat minder belangrijk maken.
Dan maak ik me er niet druk om. Vriend krijgt weer even ruimte voor zichzelf (zoe voelt het schijnbaar) en hij gaat vanzelf weer appen.

Niet mijn ding hoor. Van mij hoeft dat goedemorgen en welterusten geapp ook niet. Kan me er zelfs aan storen want voel me verplicht wat terug te sturen.
Zeepaardje123 schreef:
08-05-2018 18:58
Thanks voor de reacties! Ik ga het denk ik maar de volgende date eventjes aankaarten en vragen. Ik merk dat ik het wel erg lastig vind en er onzeker van word, maar zal toch tot die tijd een beetje moeten relaxen. En accepteren dat ik waarschijnlijk verder niets hoor ;-)
Als je het aankaart, denk je dat hij dan meer gaat appen?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Eslarealidad schreef:
08-05-2018 19:37
Als je het aankaart, denk je dat hij dan meer gaat appen?
Dat weet ik niet, maar dan kan ik wel vragen waardoor het komt. Juist omdat we in het begin meer contact hadden. Misschien vindt hij het toch niet meer zo leuk of zo en dan wil ik het wel graag weten!
Eidde schreef:
08-05-2018 19:23
Niet mijn ding hoor. Van mij hoeft dat goedemorgen en welterusten geapp ook niet. Kan me er zelfs aan storen want voel me verplicht wat terug te sturen.
Soms kan je ook gewoon wel eens iets doen ondat je weet dat de ander dat fijn vindt.

Zo doe ik ook dingen voor hem die van mij niet zo nodig hoeven omdat ik weet dat het voor hem wel waarde heeft.

@TO zou wel zorgen dat het niet als een verwijt overkomt als je het er met hem over hebt. 😉
Zeepaardje123 schreef:
08-05-2018 19:40
Dat weet ik niet, maar dan kan ik wel vragen waardoor het komt. Juist omdat we in het begin meer contact hadden. Misschien vindt hij het toch niet meer zo leuk of zo en dan wil ik het wel graag weten!
Oké dan zit je op een terras.
Date? Waarom app jij zo weinig? :nut:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Hebben jullie al seks gehad?
Trien30 schreef:
08-05-2018 19:58
Soms kan je ook gewoon wel eens iets doen ondat je weet dat de ander dat fijn vindt.

Zo doe ik ook dingen voor hem die van mij niet zo nodig hoeven omdat ik weet dat het voor hem wel waarde heeft.

@TO zou wel zorgen dat het niet als een verwijt overkomt als je het er met hem over hebt. 😉

Je kan ook dingen laten omdat de ander zich eraan stoort. Dat kan ook.
Persoonlijk zou ik het al heel erg benauwd gaan krijgen van iemand die gaat zeggen dat ik te weinig app. Ik ben overigens een vrouw, dus dat het een vrouwending is klopt volgens mij niet.

En moet hij dan vaker appen terwijl dat niet vanuit hemzelf komt? Ik vind dat net zoiets als bloemen meenemen, of zeggen dat je van iemand houdt, dat je daar dan om gaat vragen, want 'je doet dat zo weinig'. Ik krijg daar echt de kriebels van, waarom heb jij zoveel bevestiging nodig in de vorm van (veel) appjes? Het komt wat onzeker over, wellicht kun je daar ook aan werken i.p.v. het bij hem gaan neerleggen?
beetjegek schreef:
08-05-2018 20:38
Hebben jullie al seks gehad?
Ja dat hebben we gehad..
Sommige mensen ( meestal mannen ) zijn nu eenmaal wat korter in hun communicatie. Ik vroeg tijdens de date fase: je leest het maar appt zo laat terug..

Zijn reactie was eigenlijk super lief: dan lees ik het snel op mijn werk en ik wil je wel een fatsoenlijk bericht terug sturen dus daar moet ik er even over nadenken.
ikhouvankaas wijzigde dit bericht op 13-05-2018 23:22
4.79% gewijzigd
Misschien ben je gewoon n lekker tussendoortje voor hem
Zeepaardje123 schreef:
08-05-2018 22:21
Ja dat hebben we gehad..
Misschien is zijn doel bereikt
beetjegek schreef:
09-05-2018 06:44
Misschien is zijn doel bereikt

Flauwekul. Als de seks lekker is laat een man een volgende kans niet lopen hoor.

Ik neem aan dat hij gewoon niet zo'n apper is. Ik zou ook niet de hele dag willen appen. Dat blijf je niet volhouden toch, na de eerste paar dagen?
Marana-- schreef:
09-05-2018 07:19
Flauwekul. Als de seks lekker is laat een man een volgende kans niet lopen hoor.

Ik neem aan dat hij gewoon niet zo'n apper is. Ik zou ook niet de hele dag willen appen. Dat blijf je niet volhouden toch, na de eerste paar dagen?
Misschien vond hij het niet lekker.
beetjegek schreef:
09-05-2018 07:27
Misschien vond hij het niet lekker.

Ook flauwekul. De volgende date is al gepland he.
We zullen zien.
Zo herkenbaar, zou bijna denken dat je nu toevallig met 'mijn' laatste fling aan het daten bent.

Eerste twee weken super leuk, hij was heel enthousiast, veel en regelmatig appen... ik ben toen een weekend naar hem toe gegaan. Daarna werd het contact gelijk stukken minder, ook weinig interesse naar mij toe. Nog een paar dates gehad en die waren heel leuk, hij vond mij ook leuk (zei hij) maar tussen de dates door was het tien keer niks. Werd daar ook heel onzeker van, hij zei dan dat hij geen apper was en het gewoon steeds vergat :bonk:

Na een paar weken was het voorbij. Het werkte gewoon niet op deze manier, zeker in het begin van een relatie of tijdens dates is het belangrijk om interesse te tonen en moeite te doen. Tenzij je dat allebei niet zo hebt en het prima vind zonder contact in de tussentijd. Maar dat vond ik zelf wel fijn en niet persé via appen maar af en toe even bellen of whatever is wel net zo leuk.

Wacht gewoon die date af en geef het gewoon aan. Anders kunnen er rare situaties ontstaan. Gewoon eerlijk zijn en op de man af vragen. Succes (ben benieuwd)
Hoe staat het er nu voor TO? Werd in mijn vrijgezellenperiode ook altijd onzeker van zulke situaties. Negen van de tien keer klopte dan wel mijn gevoel over de persoon in kwestie. Bij mijn huidige man had ik dit niet, daar bleef de spanning aanhouden zeg maar.. Benieuwd hoe je laatste date was!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven