Date neemt afstand ?

08-06-2021 20:44 368 berichten
Hoi,

Ik heb nu een tijdje contact met een man ( ongeveer 2 weken ). We hebben app contact, 2 keer elkaar telefonisch gesproken en elkaar afgelopen vrijdag maar liefst xx uur gesproken via face time ( videobellen ). We hebben xx uur lang gebabbeld over van alles en nog wat, en het was een super leuk gesprek en leuke klik van mijn kant in ieder geval.

Nu had ik teveel gedronken ( was eerder op de avond uit met vriendinnen ) en flink aangeschoten.

De volgende ochtend appte hij mij met goedemorgen sms’je enz en daarna had ik het gevoel dat hij afstand nam.

Heb hem gister uit mezelf geappt hoe z’n dag was. Aan het eind appte hij slaap lekker, ik lig nu in bed helemaal naakt. Waarop ik reageerde of het kan kloppen dat hij een verkeerd beeld van mij heeft.

Vanochtend reactie : vorige week hebben wij nog gevideobeld en toen vroeg je mij dingen te laten zien, dus grapje was wel op zijn plaats. Jammer dan , fijne dag nog.

Ik reageerde met : oké als je er zo in staat duidelijk dan. En heb niks meer gehoord tot nu

We hadden volgende week afgesproken en wil wel weten hoe hij er nu in staat. Of het contact niet meer hoeft of wat.

Wat denken jullie? Laten gaan of nog even duidelijkheid vragen
anoniem_648481e1deb69 wijzigde dit bericht op 09-06-2021 10:12
Reden: Herkenbaarheid
4.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
08-06-2021 21:01
Oh zo. Dat begreep ik even verkeerd.
Niet zo handige communicatie allemaal. Ik zou het toch vragen, alleen al om te voorkomen dat het aan je gaat knagen, maar ik geef het niet veel kans meer eerlijk gezegd.
Nou, dat las ik ook niet in de OP. Het staat er alsof TO dat zei.
Jufjoke schreef:
08-06-2021 21:03
Dronken, aangeschoten of niet, het spijt me zeer, maar dat vind ik best wel hypocriet.
Precies.
Jufjoke schreef:
08-06-2021 20:58
En dit inderdaad ook.
We zijn het vaak eens, Minni.
:yes:
Ik heb hem geappt en wacht wel af of er nog een reactie komt.
Communicatiekind, je kunt niet zo goed communiceren.
En je appt niet, je moet gewoon bellen. Dan hoor je ook hoe iemand klinkt.
ik geef mn bek ook maar een douw
Huh? Is dit dezelfde date die van de week ook al minder interesse had?
Dan is het wel duidelijk hoor
Maar wat heeft hij nou laten zien ? Zijn jongeheer ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Madeliefjees schreef:
08-06-2021 21:23
Communicatiekind, je kunt niet zo goed communiceren.
En je appt niet, je moet gewoon bellen. Dan hoor je ook hoe iemand klinkt.
Ik heb hem nog nooit ontmoet, dus wil niet gelijk gaan bellen.
lilalinda schreef:
08-06-2021 21:24
Huh? Is dit dezelfde date die van de week ook al minder interesse had?
Dan is het wel duidelijk hoor
Dit is dezelfde. Hij had toch weer van zich laten horen. En vrijdag dus 4 uur lang dat videobellen
blijfgewoonbianca schreef:
08-06-2021 21:25
Maar wat heeft hij nou laten zien ? Zijn jongeheer ?
Haha ja. Schaam me echt want heel kinderachtig Maja kan niet zo tegen drank
Ik geef je date groot gelijk, kinderachtig en vermoeiend gedoe.
communicatiekind schreef:
08-06-2021 21:26
Haha ja. Schaam me echt want heel kinderachtig Maja kan niet zo tegen drank
Je doet wel je uiterste best om het zelf te verkloten zeg
08-06-2021 20:57
De focus zou in dit stadium niet op sexuele moeten liggen, en uiteraard ben ik begonnen maar daar is niks meer aan te doen.
Waarom niet eigenlijk? Je zoekt toch een relatie en geen vriendschap? Seks is een belangrijk deel daarvan lijkt me zo, je moet elkaar wel een beetje leuk, lekker & opwindend vinden wil er iets meer gaan ontstaan toch?
lilalinda schreef:
08-06-2021 21:31
Je doet wel je uiterste best om het zelf te verkloten zeg
Hij wilde bellen, ik liet al weten drankje op te hebben, maar dat was niet erg want hij ook.
ClumsyNinja schreef:
08-06-2021 21:32
Waarom niet eigenlijk? Je zoekt toch een relatie en geen vriendschap? Seks is een belangrijk deel daarvan lijkt me zo, je moet elkaar wel een beetje leuk, lekker & opwindend vinden wil er iets meer gaan ontstaan toch?
Zeker weten , maar alles op z’n tijd.
Ik vind ook niet echt dat je leuk communiceert.

Met drank op durf je, maar zonder ben je bangig, kortaf en snel op je teentjes getrapt.

Je had er zelf ook een grapjes over kunnen maken: zoiets als, leuk dat je naakt in bed ligt, ik hoop dat je vrijdag op de date wel gekleed bent want anders trekken we zoveel bekijks.

Nu schiet je in de onzekerheid/verdediging vanwege een grapje en dat komt onaantrekkelijk over. Hij heeft niets gedaan, behalve terug flirten en daar kun je niet mee omgaan.

Ik zou echt niet gaan vragen hoe hij er nou in staat. Jullie hebben elkaar nog nooit in het echt gezien en je gedraagt je wanhopig. Hij hoeft zich niet te verklaren. Hoe was je dag vandaag? Liefs, ...

Ik zou eerder zoiets appen als: ik had mijn dag niet zo, ik was een beetje kortaf. Het lijkt mij leuk je vrijdag te zien met kleren aan, anders trekken we zo een bekijks.
viva-amber wijzigde dit bericht op 08-06-2021 21:37
27.35% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Tjeee...hoe moeilijk kan je het voor jezelf maken. Vind je hem leuk of niet? wat heb je hem ge-appt?
viva-amber schreef:
08-06-2021 21:33
Ik vind ook niet echt dat je leuk communiceert.

Met drank op durf je, maar zonder ben je bangig, kortaf en snel op je teentjes getrapt.

Je had er zelf ook een grapjes over kunnen maken: zoiets als, leuk dat je naakt in bed ligt, ik hoop dat je vrijdag op de date wel gekleed bent want anders trekken we zoveel bekijks.

Nu schiet je in de onzekerheid/verdediging vanwege een grapje en dat komt onaantrekkelijk over. Hij heeft niets gedaan, behalve terug flirten en daar kun je niet mee omgaan.
Ja, daar kan je gelijk in hebben. Het schoot gewoon in het verkeerde keelgat.
staples399 schreef:
08-06-2021 21:34
Tjeee...hoe moeilijk kan je het voor jezelf maken. Vind je hem leuk of niet? wat heb je hem ge-appt?
Ik vind hem zeker leuk, ik heb geappt hoe hij in het contact staat en of hij vrijdag nog wil afspreken
08-06-2021 21:36
Ik vind hem zeker leuk, ik heb geappt hoe hij in het contact staat en of hij vrijdag nog wil afspreken
Ik denk niet dat hij nog gaat (h)appen en ik denk ook niet dat die date er van komt.
Waarom moet hij zich verdedigen? Dat gaat hij echt niet doen.

Je doet moeilijk om niets.
Waarom mag jij wel flirten en hij niet?
viva-amber wijzigde dit bericht op 08-06-2021 21:39
9.50% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
08-06-2021 21:32
Hij wilde bellen, ik liet al weten drankje op te hebben, maar dat was niet erg want hij ook.
En dan gaat hij mee in jouw geilheid geeft zich bloot
En dan is het een geintje.
Ik zou klaar met je zijn
Hij heeft een heel eerlijk beeld van je.
08-06-2021 20:44
afgelopen vrijdag maar liefst 4 uur gesproken via face time ( videobellen ).

Nu had ik teveel gedronken ( was eerder op de avond uit met vriendinnen ) en flink aangeschoten.

Ik snap er niks van. Je was alleen met je zoon op vakantie, bent daar toen uitgegaan met vriendinnen en hebt toen teveel gedronken en nadat je weer terug kwam in de accommodatie heb je in flink beschonken toestand vier uur zitten facetimen met je date?

Ik vind je communicatie in elk geval heel onduidelijk, ook hier in je OP weer. Communiceer je naar je date ook zo vaag? Ik denk dat het hem niet gaat worden.
S-Groot schreef:
08-06-2021 21:39
Ik snap er niks van. Je was alleen met je zoon op vakantie, bent daar toen uitgegaan met vriendinnen en hebt toen teveel gedronken en nadat je weer terug kwam in de accommodatie heb je in flink beschonken toestand vier uur zitten facetimen met je date?

Ik vind je communicatie in elk geval heel onduidelijk, ook hier in je OP weer. Communiceer je naar je date ook zo vaag? Ik denk dat het hem niet gaat worden.
Off topic.

We zijn allang weer in Nederland en zoon is bij z’n vader.
08-06-2021 21:36

Heb je zelf nu niet door dat je mixed signals afgeeft? Drank is natuurlijk een erg slap excuus als je het mij vraagt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven