Date neemt afstand ?

08-06-2021 20:44 368 berichten
Hoi,

Ik heb nu een tijdje contact met een man ( ongeveer 2 weken ). We hebben app contact, 2 keer elkaar telefonisch gesproken en elkaar afgelopen vrijdag maar liefst xx uur gesproken via face time ( videobellen ). We hebben xx uur lang gebabbeld over van alles en nog wat, en het was een super leuk gesprek en leuke klik van mijn kant in ieder geval.

Nu had ik teveel gedronken ( was eerder op de avond uit met vriendinnen ) en flink aangeschoten.

De volgende ochtend appte hij mij met goedemorgen sms’je enz en daarna had ik het gevoel dat hij afstand nam.

Heb hem gister uit mezelf geappt hoe z’n dag was. Aan het eind appte hij slaap lekker, ik lig nu in bed helemaal naakt. Waarop ik reageerde of het kan kloppen dat hij een verkeerd beeld van mij heeft.

Vanochtend reactie : vorige week hebben wij nog gevideobeld en toen vroeg je mij dingen te laten zien, dus grapje was wel op zijn plaats. Jammer dan , fijne dag nog.

Ik reageerde met : oké als je er zo in staat duidelijk dan. En heb niks meer gehoord tot nu

We hadden volgende week afgesproken en wil wel weten hoe hij er nu in staat. Of het contact niet meer hoeft of wat.

Wat denken jullie? Laten gaan of nog even duidelijkheid vragen
anoniem_648481e1deb69 wijzigde dit bericht op 09-06-2021 10:12
Reden: Herkenbaarheid
4.83% gewijzigd
Ik denk dat ze bang is voor een beetje lust trap hem idd maar terug ze hok in. Dat beest kan je niet aan..
Maar goed als je je niet aangetrokken moet je het niet doen
Zou wel vriendelijk afkappen hij is duidelijk wel in jou geïnteresseerd,,. Dat lijkt me gepast
Goed advies Jasper
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
09-06-2021 23:33
Dat trollen zal best iets zijn waar je beter in wordt naarmate je het vaker doet. Of misschien was dit topic van de beste troll in het vriendinnengroepje.
Morgen is er vast weer een nieuw topic. Ze hebben allemaal nog nul postings (telkens een nieuwe nick) en het thema is altijd hetzelfde. Over dates.
Maar het zijn de standaard datetopics die iedere single die date kan schrijven.
Ik denk wel dat deze troll iets van waarheid laat zien. Haar verhaal komt (al jaren) steeds in vele variaties terug en de omstandigheden zijn in grote lijnen hetzelfde. Daarin is ze ook herkenbaar.
Alleen denk ik dat haar leven er in werkelijkheid nogal anders uitziet dan ze uitdraagt. Ik zie vooral een dodelijk onzeker en sociaal beperkt mens die wel wil maar niet kan/durft en dmv trolltopics er genoegen in schept om zo toch aandacht te krijgen. En ze weet: hoe meer reuring, hoe meer aandacht dus het schiet altijd alle kanten op...tot de volgende ban. :whistle:
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Bulbul schreef:
09-06-2021 23:15
Oooh jammer!
Nou jammer?
Het is echt zo slecht geschreven allemaal. Of het nu 100% getrol is, of deels waar (wat nog erger is, want dan is TO echt koekkoek )
Maar slecht is het wel. Al weet TO door de opmerkingen en zinnen goed uit te kienen, toch serieuze reacties op te wekken.
Maar dat inmiddels moeten we die date van TO toch wel kunnen traceren. Zoveel mensen zullen er niet meerdere wasstraten hebben in Friesland.
Ik stem voor de wasbeer :popcorn:
*Sikkepit* schreef:
10-06-2021 02:09
Ik denk wel dat deze troll iets van waarheid laat zien. Haar verhaal komt (al jaren) steeds in vele variaties terug en de omstandigheden zijn in grote lijnen hetzelfde. Daarin is ze ook herkenbaar.
Alleen denk ik dat haar leven er in werkelijkheid nogal anders uitziet dan ze uitdraagt. Ik zie vooral een dodelijk onzeker en sociaal beperkt mens die wel wil maar niet kan/durft en dmv trolltopics er genoegen in schept om zo toch aandacht te krijgen. En ze weet: hoe meer reuring, hoe meer aandacht dus het schiet altijd alle kanten op...tot de volgende ban. :whistle:
Ja eens. Ik herkende de schrijfstijl ook van andere topics. Of zij/hij trolt steeds met hetzelfde typetje
“Een single vrouw met ernstig wantrouwen richting mannen en een dikke plaat voor de kop”
Of er zit toch een kern waarheid in.
To, kan ook een man zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
communicatiekind schreef:
08-06-2021 20:52
Ja, dat kwam omdat ik aangeschoten was. Had ik nuchter echt nooit gedaan...heb ik hem ook verteld.
Daar zou ik ook op afknappen dus begrijp dat hij afstand neemt. Je bent dus twee verschillende mensen dronken en nuchter.
Oh lord, spuit 11 is ook wakker.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Inmiddels is er alweer een nieuwe nick en topic. Same old.
*Sikkepit* schreef:
10-06-2021 02:09
Dat deze persoon in werkelijkheid een ander leven heeft denk ik ook. Maar of deze persoon in werkelijkheid onzeker is vraag ik mij af. Ik denk juist het tegenovergestelde. Het vraagt een soort van lef om telkens na een ban weer terug te komen en om al die reacties te incasseren. Het duidt op arrogantie om te denken dat iedereen hier op zit te wachten. Ik geloof dat het ook niet 1 persoon is.
Of een favoriet fantasie scenario die door input van anderen echter wordt gemaakt en zo verslavend wordt.
Een alter ego waar je geen afscheid van wil nemen
Jammere en gemene is alleen dat mensen die wel met serieuze intenties een topic openen met een achterdocht bekeken worden. En daardoor goedbedoelde tips en steun mislopen.

Deze TO komt daardoor op mij eerder als sadomasochistisch en antisociaal over dan onzeker :)
PaarsRoodGroen schreef:
10-06-2021 13:01
Jammere en gemene is alleen dat mensen die wel met serieuze intenties een topic openen met een achterdocht bekeken worden. En daardoor goedbedoelde tips en steun mislopen.
Eens.
Deze TO komt daardoor op mij eerder als sadomasochistisch en antisociaal over dan onzeker :)
Het een kan voortkomen uit het ander. ;-)
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
To heeft een permaman vanwege terugkeren onder permaban. Dus. Dikke vette trollollolol, zoals we al wisten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven