date plannen
donderdag 17 maart 2011 om 18:20
Dag allemaal
een week geleden een man leren kennen tijdens het uitgaan, ik sprak hem net voordat ik wegging.
Het punt is een beetje dat hij me wil zien, maar het afspreken niet echt lukt.
Hij stelde die dag erna al voor om elkaar in de avond te zien (23.00 uur) en nu wil hij morgenavond 22.00 uur afspreken.
Vorige week was ik doodop, maar op zou ik hem morgen wel willen zien maar in de MIDDAG.
Sowieso zie ik mij niet naar de grote stad rijden in de avond (hij denkt dat ik IN die stad woon) en ik wil zeker niet in het begin in de avond afspreken. Maar hij heeft het s'middags druk.
Maar hij kan toch ook in de middag even tijd vrijmaken?
Op mijn laatste sms kreeg ik net terug dat het voor hem overdag morgen niet mogelijk is en hij wel naar een nieuwe datum kijkt.
Ik heb er een beetje een raar gevoel bij dat het perse in de avond moet.
Dan heb ik nog iets geks; ik heb hem maar heel even gezien en kan het met ook niet supergoed herinneren. Maar weet ook niet of ik hem wel "leuk genoeg" vindt.
Overigens komt hij uit het Buitenland en spreek ik Engels met hem. Terwijl hij hier een baantje heeft.
Vind het allemaal raar, maar misschien zoek ik er ook teveel achter.
een week geleden een man leren kennen tijdens het uitgaan, ik sprak hem net voordat ik wegging.
Het punt is een beetje dat hij me wil zien, maar het afspreken niet echt lukt.
Hij stelde die dag erna al voor om elkaar in de avond te zien (23.00 uur) en nu wil hij morgenavond 22.00 uur afspreken.
Vorige week was ik doodop, maar op zou ik hem morgen wel willen zien maar in de MIDDAG.
Sowieso zie ik mij niet naar de grote stad rijden in de avond (hij denkt dat ik IN die stad woon) en ik wil zeker niet in het begin in de avond afspreken. Maar hij heeft het s'middags druk.
Maar hij kan toch ook in de middag even tijd vrijmaken?
Op mijn laatste sms kreeg ik net terug dat het voor hem overdag morgen niet mogelijk is en hij wel naar een nieuwe datum kijkt.
Ik heb er een beetje een raar gevoel bij dat het perse in de avond moet.
Dan heb ik nog iets geks; ik heb hem maar heel even gezien en kan het met ook niet supergoed herinneren. Maar weet ook niet of ik hem wel "leuk genoeg" vindt.
Overigens komt hij uit het Buitenland en spreek ik Engels met hem. Terwijl hij hier een baantje heeft.
Vind het allemaal raar, maar misschien zoek ik er ook teveel achter.
donderdag 17 maart 2011 om 19:20
donderdag 17 maart 2011 om 19:38
donderdag 17 maart 2011 om 19:44
donderdag 17 maart 2011 om 19:53
Mijn eerste date met vriend was om 23.30.
We waren beide overdag druk met onze sport en dit was echt hel aller vroegst dat we konden afspreken.
De insteek was zeker geen seks, maar ik was zo benieuwd of ik hem nog leuk zou vinden, hij had hetzelfde.
Hij is na zijn wedstrijd nog naar me toe komen rijden.
En ja, de seks was fantastisch
Maar ook na bijna een half jaar nog steeds ontzettend verliefd!
We waren beide overdag druk met onze sport en dit was echt hel aller vroegst dat we konden afspreken.
De insteek was zeker geen seks, maar ik was zo benieuwd of ik hem nog leuk zou vinden, hij had hetzelfde.
Hij is na zijn wedstrijd nog naar me toe komen rijden.
En ja, de seks was fantastisch
Maar ook na bijna een half jaar nog steeds ontzettend verliefd!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 17 maart 2011 om 19:58
donderdag 17 maart 2011 om 19:59
donderdag 17 maart 2011 om 20:02
op een eerste date al beginnen met testen???
Ik geloof sowieso al niet zo in het fenomeen testen.
Je hebt er zin in en je gaat er alle twee voor, zonder gedoe
Als het gedoe wordt ging ik zelf niet eens op date
Daten moet toch juist iets leuks zijn?
Iets spannends, iets waar je naar uitkijkt?
Niet iets waar je een topic over moet openen, en je je hoofd moet breken over zijn eventuele intenties..
Je hebt er zin in en je gaat er alle twee voor, zonder gedoe
Als het gedoe wordt ging ik zelf niet eens op date
Daten moet toch juist iets leuks zijn?
Iets spannends, iets waar je naar uitkijkt?
Niet iets waar je een topic over moet openen, en je je hoofd moet breken over zijn eventuele intenties..
donderdag 17 maart 2011 om 20:09
quote:Summerdance schreef op 17 maart 2011 @ 20:02:
.Ik ook niet hoor en ik ook niet in regels als "nooit binnen 24 uur terugbellen" etc. Je vindt elkaar leuk of niet. Maar als TO al twijfelt (terecht lijkt mij), dan is gewoon even een kleine eis stellen, geen gek idee
.Ik ook niet hoor en ik ook niet in regels als "nooit binnen 24 uur terugbellen" etc. Je vindt elkaar leuk of niet. Maar als TO al twijfelt (terecht lijkt mij), dan is gewoon even een kleine eis stellen, geen gek idee
donderdag 17 maart 2011 om 20:11
quote:lilalinda schreef op 17 maart 2011 @ 20:09:
[...]
Ik ook niet hoor en ik ook niet in regels als "nooit binnen 24 uur terugbellen" etc. Je vindt elkaar leuk of niet. Maar als TO al twijfelt (terecht lijkt mij), dan is gewoon even een kleine eis stellen, geen gek idee
Bij twijfel niet inhalen zei mijn vader vroeger altijd
En die regel gaat vrijwel altijd op
Heb ik verder geen eisen en testjes voor nodig hoor
[...]
Ik ook niet hoor en ik ook niet in regels als "nooit binnen 24 uur terugbellen" etc. Je vindt elkaar leuk of niet. Maar als TO al twijfelt (terecht lijkt mij), dan is gewoon even een kleine eis stellen, geen gek idee
Bij twijfel niet inhalen zei mijn vader vroeger altijd
En die regel gaat vrijwel altijd op
Heb ik verder geen eisen en testjes voor nodig hoor