Date tips

05-04-2021 08:40 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu ruim 2 jaar alleen na een 15 jarige relatie.
Die 2 jaar had ik totaal geen behoefte aan een relatie.
Nu mijn zoon steeds meer zijn eigen gang gaat en ik dus meer tijd en ruimte heb gaat het toch wel kriebelen.
Dus een account op een dating site aangemaakt en meteen leuk contact met een man.
Afgesproken om samen met onze honden een lekker stuk te gaan lopen.
Zoals jullie hebben gelezen in mijn andere topic vervolgens niets meer van die man gehoord.
Is dat het daten tegenwoordig?
Waarom niet gewoon eerlijk zeggen dat je het toch niet ziet zitten?

Ik heb natuurlijk 0 ervaring met een dating site en mijn ervaring met real life dsten is van bijna 18 jaar geleden.

Hoe pak je het daten tegenwoordig aan?
Ik ben niet meteen op zoek naar iemand om mee samen te wonen, ben aan mijn vrijheid gehecht.
Toen ik dat in mijn profieltekst had staan kreeg ik alleen bericht van mannen die dachten dat ik alleen maar seks wil dus dat heb ik snel veranderd.

Dus..... het online daten is voor mij nieuw, wie heeft tips voor mij?
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
05-04-2021 12:20
Ik had eens een eerste wandeldatemethond met een man die zei een hondenliefhebber te zijn maar toen bleek al snel dat hij er een hekel aan had en drong hij er op aan om naar mijn huis te gaan. Zal niet geweest zijn om mijn petunia’s te bewonderen ;-)
@(

Alsof je dat dan ook niet door hebt, wat denkt zo’n persoon :roll:
babbeleo schreef:
05-04-2021 11:57
Komkom, niet zo snel afhaken.
Je krijgt ook nagenoeg onverbloemd aangeboden seksavonturen als dat meer je ding is.
Misschien ga ik dat ook maar doen, ook al ligt me dat niet helemaal. En dan tijdens het nakroelen -net voor het verstrijken van de avondklok- nog even snel vragen wat de plaats van haar auto nou in haar leven is.

Nee joh! Er zitten ook leuke mensen m/v tussen hoor. Gewoon een beetje opletten en in de tussentijd je vermaken.


Het is meer dat de manier van omgaan met een ander er één is waar ik niets mee heb, ik ben in dat opzicht wel serieus. Het is ook niet dat ik denk er niet tegen opgewassen te zijn, ik denk dat ik eerder moet oppassen om er niet goed in te zijn omdat ik het ook wel in perspectief kan plaatsen en als het dan zo werkt enz. Het is gewoon dat ik daar geen zin in heb omdat je er toch mee bezig bent. Het is eerder dat het me allemaal de moeite niet waard is. Zeker nu niet nou je weinig kan doen.

Voor de seks die je af en toe tegenkomt zou ik ook niet op een datingsite blijven. Daar heb je aparte sites voor en dan is het voor iedereen duidelijk. Vroeger wel gedaan en de mensen zijn over het algemeen wel aardig. Alleen dat werkt voor mij ook niet om allerlei redenen.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
05-04-2021 12:34
Het is meer dat de manier van omgaan met een ander er één is waar ik niets mee heb, ik ben in dat opzicht wel serieus. Het is ook niet dat ik denk er niet tegen opgewassen te zijn, ik denk dat ik eerder moet oppassen om er niet goed in te zijn omdat ik het ook wel in perspectief kan plaatsen en als het dan zo werkt enz. Het is gewoon dat ik daar geen zin in heb omdat je er toch mee bezig bent. Het is eerder dat het me allemaal de moeite niet waard is. Zeker nu niet nou je weinig kan doen.
Het aanbod is door die sites erg groot, maar het aandeel kaf is ook wel heel erg groot moet ik toegeven. Toch, er zitten ook leuke mensen tussen (m/v) is mijn ervaring.
Als er al een advies is, dan een milde. Als je nu happy bent met hoe het nu is is het ook ok. Of tot de lockdown eraf gaat.
Alle reacties Link kopieren
babbeleo schreef:
05-04-2021 12:12
Iedereen is anders, misschien is het wel Tena's ding. Of heb ik iets gemist dat hij dat al uitsloot?
Het ging niet over Tenebris, maar over jou. Je schreef: "Misschien ga ik dat ook maar doen, ook al ligt me dat niet helemaal."
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
05-04-2021 13:55
Het ging niet over Tenebris, maar over jou. Je schreef: "Misschien ga ik dat ook maar doen, ook al ligt me dat niet helemaal."
Je bent niet zo opmerkzaam.
Alle reacties Link kopieren
babbeleo schreef:
05-04-2021 14:07
Je bent niet zo opmerkzaam.
Jij ook niet.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
06-04-2021 11:31
Jij ook niet.

Lekker puh
Alle reacties Link kopieren
Nuttig topic dit!

Hier ook aan het daten na jaren. Al wel een paar leuke dates gehad maar ook weer afgekapt. Ik heb nog veel te leren merk ik op dat vlak. :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook voorzichtig aan het rondkijken, zondag een date! Lastig hoor om weinig verwachtingen te hebben 😅
Eerder ook al eens gedate, maar toch geen klik, of date blijkt eigelijk helemaal geen tijd te hebben.
Van de winter een date die niet veel tijd had, toch blijven appen, maar uiteindelijk toch op afgeknapt.
Dat hij corona niet zo serieus nam was wel een ding. Oh, en maar foto's vragen... Wat is dat toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven