Date tips

05-04-2021 08:40 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu ruim 2 jaar alleen na een 15 jarige relatie.
Die 2 jaar had ik totaal geen behoefte aan een relatie.
Nu mijn zoon steeds meer zijn eigen gang gaat en ik dus meer tijd en ruimte heb gaat het toch wel kriebelen.
Dus een account op een dating site aangemaakt en meteen leuk contact met een man.
Afgesproken om samen met onze honden een lekker stuk te gaan lopen.
Zoals jullie hebben gelezen in mijn andere topic vervolgens niets meer van die man gehoord.
Is dat het daten tegenwoordig?
Waarom niet gewoon eerlijk zeggen dat je het toch niet ziet zitten?

Ik heb natuurlijk 0 ervaring met een dating site en mijn ervaring met real life dsten is van bijna 18 jaar geleden.

Hoe pak je het daten tegenwoordig aan?
Ik ben niet meteen op zoek naar iemand om mee samen te wonen, ben aan mijn vrijheid gehecht.
Toen ik dat in mijn profieltekst had staan kreeg ik alleen bericht van mannen die dachten dat ik alleen maar seks wil dus dat heb ik snel veranderd.

Dus..... het online daten is voor mij nieuw, wie heeft tips voor mij?
babbeleo schreef:
05-04-2021 10:17
Overigens zie ik massa's foto's van honden, katten en paarden op datingsites staan. Dat kan natuurlijk gelijkgestemden moeten aantrekken, maar toch zou ik zeggen dat ik daarvoor niet op zo een site kom.
Prins(es)-op-het-witte-paard? Misschien is dat de impliciete, subliminale boodschap?
Ik snap wel waarom sommige hier nog steeds alleen zijn. Djeez. :roll:


TO, lekker je paard plaatsen als je dat wil en inderdaad vraag snel naar een coronaproofdate als je een klik hebt. Weet je meteen hun standpunt daarin.
Alle reacties Link kopieren
babbeleo schreef:
05-04-2021 10:17
Ik lees even mee hiero.

Overigens zie ik massa's foto's van honden, katten en paarden op datingsites staan. Dat kan natuurlijk gelijkgestemden moeten aantrekken, maar toch zou ik zeggen dat ik daarvoor niet op zo een site kom. Gewoon pro tip voor wat het waard is.
Het werkt dus, jij weet dan dat je die profielen niet moet liken. Wie niet van honden houdt moet mijn tijd niet verspillen dus duidelijk te zien in mijn profiel dat ik een hond heb en die ook een belangrijke plaats heeft in mijn leven. Niet akkoord? Swipe left ;-)
Alle reacties Link kopieren
Probeer de eerste date kort te houden. Een geslaagde date kun je altijd verlengen, maar het afkappen van een lange date is een stuk lastiger. Ik ging ooit als datinggroentje meteen een dag naar Antwerpen. Had niet de ballen om al op het perron ‘sorry, maar ik vind je verre van aantrekkelijk’ te zeggen en rechtsomkeert te maken dus daar zit je dan....

Verwachtingen kun je al prima tijdens het chatten bespreken. Je hoeft het niet te hebben over trouwen, maar er is niets mis met duidelijk zijn. Hier komen wekelijks topics voorbij over verwachtingen na de eerste keer seks. Tja, dat had je voor kunnen zijn.

Daten is als een lopend buffet. Iedereen probeert van alles en neemt meer van wat smaakt. Er komt vanzelf wel iemand die smaakt naar meer... Probeer het tot die tijd allemaal niet te persoonlijk op te vatten.

Datingregels zijn irritant en achterhaald, zeker als je de 30 gepasseerd bent. Ga niet zitten wachten tot hij appt of iets voorstelt en er is geen minimum aan dates voor je seks mag hebben.

Bellen voor je afspreekt. Iemand kan heel vlot chatten, maar alsnog een onaangename stem hebben, weinig gevoel hebben voor intonatie of gewoon geen gesprek op gang kunnen houden.

Als mensen alleen na 23uur of tijdens kantoortijden kunnen appen hebben ze vaak een relatie.
Attraverso schreef:
05-04-2021 11:27
Het werkt dus, jij weet dan dat je die profielen niet moet liken. Wie niet van honden houdt moet mijn tijd niet verspillen dus duidelijk te zien in mijn profiel dat ik een hond heb en die ook een belangrijke plaats heeft in mijn leven. Niet akkoord? Swipe left ;-)


En als je hond iemand niet mag? Of is dat uitgesloten als jij die persoon wel leuk vindt?
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
05-04-2021 11:02
En mannen met hun motor/boot/auto foto’s. Dat hebben ze bijna allemaal en slaat nergens op.
Toch wel, als je niets met motoren/boten/auto's hebt laat je die mensen gewoon links liggen.
Tenzij je enkel seks zoekt, dan slaat het idd nergens op.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
05-04-2021 11:30
En als je hond iemand niet mag? Of is dat uitgesloten als jij die persoon wel leuk vindt?
Mijn hond mag iedereen die goed met haar omgaat.
Alle reacties Link kopieren
Butterfly schreef:
05-04-2021 08:40
Ik ben nu ruim 2 jaar alleen na een 15 jarige relatie.
Die 2 jaar had ik totaal geen behoefte aan een relatie.
Nu mijn zoon steeds meer zijn eigen gang gaat en ik dus meer tijd en ruimte heb gaat het toch wel kriebelen.
Dus een account op een dating site aangemaakt en meteen leuk contact met een man.
Afgesproken om samen met onze honden een lekker stuk te gaan lopen.
Zoals jullie hebben gelezen in mijn andere topic vervolgens niets meer van die man gehoord.
Is dat het daten tegenwoordig?
Waarom niet gewoon eerlijk zeggen dat je het toch niet ziet zitten?

Ik heb natuurlijk 0 ervaring met een dating site en mijn ervaring met real life dsten is van bijna 18 jaar geleden.

Hoe pak je het daten tegenwoordig aan?
Ik ben niet meteen op zoek naar iemand om mee samen te wonen, ben aan mijn vrijheid gehecht.
Toen ik dat in mijn profieltekst had staan kreeg ik alleen bericht van mannen die dachten dat ik alleen maar seks wil dus dat heb ik snel veranderd.

Dus..... het online daten is voor mij nieuw, wie heeft tips voor mij?
Welkom in de modderpoel, heksenketel, emotioneel uitputtende wereld die online daten heet. Wees maar bereid tot het hebben van een lange adem en neem het maar niet al te zwaar of te serieus. Het moet je ding zijn. Persoonlijk zelf zou ik nog even geduld hebben en straks zodra het weer kan weer wat meer gaan ondernemen en zo wellicht die man tegen het lijf lopen.

Maar goed met dat gezegd hebbende het “nog even geduld hebben” of “nog even volhouden” kan natuurlijk nog wel even duren en ik weet niet hoe lang jou adem nog is dit vol te houden 😁
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
05-04-2021 11:27
Ik snap wel waarom sommige hier nog steeds alleen zijn. Djeez. :roll:

Mocht je vier foto's plaatsen met je hond op de voorgrond - jij er half achter. Foto 2 en 3 staat de hond alleen op en foto vier de hei.
Dan blijf je alleen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Integrale schreef:
05-04-2021 11:35
Welkom in de modderpoel, heksenketel, emotioneel uitputtende wereld die online daten heet. Wees maar bereid tot het hebben van een lange adem en neem het maar niet al te zwaar of te serieus. Het moet je ding zijn. Persoonlijk zelf zou ik nog even geduld hebben en straks zodra het weer kan weer wat meer gaan ondernemen en zo wellicht die man tegen het lijf lopen.

Maar goed met dat gezegd hebbende het “nog even geduld hebben” of “nog even volhouden” kan natuurlijk nog wel even duren en ik weet niet hoe lang jou adem nog is dit vol te houden 😁
Ik zou je OP quote even weghalen
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
05-04-2021 11:30
En als je hond iemand niet mag? Of is dat uitgesloten als jij die persoon wel leuk vindt?
Rechtsomkeert en wegwezen. Intuïtie zit over het algemeen beter bij honden dan mensen.

Dat gezegd hebbende, heb ik dat nog niet meegemaakt. Wel zogenaamde honden vrienden die dan toch terugdeinzen als hond in de buurt komt. Daarom zijn die wandel dates zo handig ;-D
Integrale schreef:
05-04-2021 11:35
Welkom in de modderpoel, heksenketel, emotioneel uitputtende wereld die online daten heet. Wees maar bereid tot het hebben van een lange adem en neem het maar niet al te zwaar of te serieus. Het moet je ding zijn. Persoonlijk zelf zou ik nog even geduld hebben en straks zodra het weer kan weer wat meer gaan ondernemen en zo wellicht die man tegen het lijf lopen.

Maar goed met dat gezegd hebbende het “nog even geduld hebben” of “nog even volhouden” kan natuurlijk nog wel even duren en ik weet niet hoe lang jou adem nog is dit vol te houden 😁


Je mag niet de hele OP quoten dus dat kun je beter weghalen.
Orbifolia schreef:
05-04-2021 11:38
Rechtsomkeert en wegwezen. Intuïtie zit over het algemeen beter bij honden dan mensen.

Dat gezegd hebbende, heb ik dat nog niet meegemaakt. Wel zogenaamde honden vrienden die dan toch terugdeinzen als hond in de buurt komt. Daarom zijn die wandel dates zo handig ;-D


Het was ook een serieuze vraag. Als mijn hond raar zou reageren op iemand zou ik ook denken dat dat niet voor niets is en dat een hond dingen scherper waarneemt. Mensen die zeggen dat ze gek zijn op honden en dan bang zijn begrijp ik niet, dat klinkt wanhopig. Volgens mij begrijp ik van dat hele daten niets of juist wel, ik moet er niet aan denken. Als ik zie waar je allemaal mee te maken krijgt hoeft het van mij al niet meer.
Alle reacties Link kopieren
* is al voor gewaarschuwd
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
05-04-2021 11:46
Het was ook een serieuze vraag. Als mijn hond raar zou reageren op iemand zou ik ook denken dat dat niet voor niets is en dat een hond dingen scherper waarneemt. Mensen die zeggen dat ze gek zijn op honden en dan bang zijn begrijp ik niet, dat klinkt wanhopig. Volgens mij begrijp ik van dat hele daten niets of juist wel, ik moet er niet aan denken. Als ik zie waar je allemaal mee te maken krijgt hoeft het van mij al niet meer.

Komkom, niet zo snel afhaken.
Je krijgt ook nagenoeg onverbloemd aangeboden seksavonturen als dat meer je ding is.
Misschien ga ik dat ook maar doen, ook al ligt me dat niet helemaal. En dan tijdens het nakroelen -net voor het verstrijken van de avondklok- nog even snel vragen wat de plaats van haar auto nou in haar leven is.

Nee joh! Er zitten ook leuke mensen m/v tussen hoor. Gewoon een beetje opletten en in de tussentijd je vermaken.
Alle reacties Link kopieren
babbeleo schreef:
05-04-2021 11:57

Misschien ga ik dat ook maar doen, ook al ligt me dat niet helemaal.
En dit is misschien nog wel het stomste wat je kunt doen: je als seksspeeltje laten gebruiken omdat je niks beters aangeboden krijgt.

Als het je niet helemaal ligt, moet je het niet doen.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 05-04-2021 12:04
9.69% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
05-04-2021 12:02
En dit is misschien nog wel het stomste wat je kunt doen: je als seksspeeltje laten gebruiken omdat je niks beters aangeboden krijgt.
Want? Kan toch ook leuk zijn
Alle reacties Link kopieren
Tadderak30 schreef:
05-04-2021 12:04
Want? Kan toch ook leuk zijn
Omdat het niet helemaal zijn ding is.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
05-04-2021 12:05
Omdat het niet helemaal zijn ding is.
Iedereen is anders, misschien is het wel Tena's ding. Of heb ik iets gemist dat hij dat al uitsloot?
Attraverso schreef:
05-04-2021 11:31
Toch wel, als je niets met motoren/boten/auto's hebt laat je die mensen gewoon links liggen.
Tenzij je enkel seks zoekt, dan slaat het idd nergens op.
Mijn ervaring is dat juist mannen met dit soort foto’s alleen seks zoeken en niet serieus zijn.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
05-04-2021 11:46
Het was ook een serieuze vraag. Als mijn hond raar zou reageren op iemand zou ik ook denken dat dat niet voor niets is en dat een hond dingen scherper waarneemt. Mensen die zeggen dat ze gek zijn op honden en dan bang zijn begrijp ik niet, dat klinkt wanhopig. Volgens mij begrijp ik van dat hele daten niets of juist wel, ik moet er niet aan denken. Als ik zie waar je allemaal mee te maken krijgt hoeft het van mij al niet meer.
Same! Het is al ingewikkeld voordat je er aan begint en je moet over van alles nadenken omdat er blijkbaar overal een verborgen boodschap achter zit.

Gewoon oprecht, vanzelf en leuk. Voor de rest pas ik en vermaak ik me prima zelf. Zou ook niet willen dat iemand zich aanpast aan mij. Maar veel mensen doen zich toch anders voor.

Qua hond schijnt de mijne redelijk imposant over te komen, voor mensen die weinig van honden begrijpen. Ik zeg perfect! :-D
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
05-04-2021 11:46
Het was ook een serieuze vraag. Als mijn hond raar zou reageren op iemand zou ik ook denken dat dat niet voor niets is en dat een hond dingen scherper waarneemt. Mensen die zeggen dat ze gek zijn op honden en dan bang zijn begrijp ik niet, dat klinkt wanhopig. Volgens mij begrijp ik van dat hele daten niets of juist wel, ik moet er niet aan denken. Als ik zie waar je allemaal mee te maken krijgt hoeft het van mij al niet meer.
Ik had eens een eerste wandeldatemethond met een man die zei een hondenliefhebber te zijn maar toen bleek al snel dat hij er een hekel aan had en drong hij er op aan om naar mijn huis te gaan. Zal niet geweest zijn om mijn petunia’s te bewonderen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Geen tips, sorry. TVP voor als ik me er zelf binnenkort ook eindelijk eens aan durf te wagen.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel relevante informatie die je geeft als je zegt dat je een zware kattenallergie hebt. Dat kan ik goed begrijpen.

Maar zelf zou ik niet mijn hond en kat op de kiek erbij gooien. Of hooguit 1 fotootje op de achtergrond.
En mijn kinderen laat ik echt niet zien hoor, nog niet een haarlok. Wel in tekst.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
05-04-2021 12:20
Ik had eens een eerste wandeldatemethond met een man die zei een hondenliefhebber te zijn maar toen bleek al snel dat hij er een hekel aan had en drong hij er op aan om naar mijn huis te gaan. Zal niet geweest zijn om mijn petunia’s te bewonderen ;-)

Bah wat een klootzak zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven