Date, wanneer thuis afspreken

15-07-2018 08:23 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een moeizame relatie, nu 3 jaar gescheiden en heb ik via Tinder een leuke man ontmoet.
We hebben elkaar nu 3 maal gezien, wat gedronken, gewandeld en uit eten geweest. Ik vind het best spannend na mijn vorige relatie en heb aangegeven het rustig aan te willen doen, wat hij accepteert. Maar ik vind hem toch wel erg leuk worden en hij vindt mij ook leuk.
Volgende date gaan we naar de film, alleen, er draait zo weinig leuks. En aangezien ik net Netflix heb, zou ik hem wel thuis willen uitnodigen.
Feit is wel dat 2 meisjes boven liggen te slapen, maar die worden zelden wakker en komen zeker hun bed niet uit.
Wat is wijsheid? Lijkt mij heerlijk om naast elkaar op de bank te zitten, maar ga ik niet te snel? Moet ik mij zorgen maken om mn dochtertjes?
Ik weet het even niet meer....
Alle reacties Link kopieren
je gaat t echt nooit leren he. dit is nummer??? al in paar weken. werk is aan jezelf n vindt jezelf terug. :worship:
Alle reacties Link kopieren
blondjeinlove schreef:
16-07-2018 04:54
je gaat t echt nooit leren he. dit is nummer??? al in paar weken. werk is aan jezelf n vindt jezelf terug. :worship:
Je hebt de verkeerde voor je hoor.
Appeltaartmetrozijn schreef:
16-07-2018 06:42
Je hebt de verkeerde voor je hoor.
Let maar niet op haar, ze is de nieuwe forumkoekkoek. Inhoudelijk erg vaag en haalt topics uit een vorig millennium naar boven.
Heb je al besloten wat te doen?
Alle reacties Link kopieren
Je kan t wel niet willen die sex

maar als jij thuis bent met iemand en jullie vinden elkaar lekker dan wordt de verleiding wel erg groot

Ik als man zou niet zo snel daten als er boven twee kinderen liggen te slapen.
Alle reacties Link kopieren
met kinderen thuis geen kerels mee naar huis slepen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet doen, je kunt best nog wel even doorzoeken naar een leuke film. Filmhuis is inderdaad een goede optie. Of in een andere stad als je wel bij elkaar in de auto durft te stappen :hihi: of Theater of Musicals kan ook toch?

maar inderdaad, niet je dochters blootstellen aan een bijna-vreemde als het niet hoeft... alleen maar vanwege die kriebel in je buik
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
16-07-2018 13:03
Imaar inderdaad, niet je dochters blootstellen aan een bijna-vreemde als het niet hoeft... alleen maar vanwege die kriebel in je buik
Zou je ook zo schrijven als de to de nieuwe buurvrouw zou uitnodigen voor een avondje bij haar thuis?

Lijkt mij van niet.

Het is een man. Geen monster of beest.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed je kan je ook afvragen of je dat al moet willen zo snel thuis samen op de bank zitten en in een sleur belanden alsof je al jaren getrouwd bent.
Derde date = seks is toch wel een vrij gangbare norm, zeker bij Tinder dates. Als het al niet sneller is.

Ik zou wel een oppas regelen, zeker als die kerel van plan is jou stevig te nemen (en je daar zelf ook wel voor in bent natuurlijk)

Ik (man) heb ook wel es gedate bij een vrouw thuis terwijl haar kind boven sliep. Vond ik ongemakkelijk, zeker omdat haar bank enorm kraakte. Toen hebben we het uiteindelijk op een berevel op de grond gedaan. Maar wel raar.
Alle reacties Link kopieren
nou als ik de nieuwe buurvrouw op Tinder zou hebben gezien dan niet haha, daar zitten echt wel beesten op

goed nu even serieus; ik zeg niet dat een man sneller iets verkeerds zou doen wanneer hij zich in een huis bevind met een vrouw en 2 kinderen (al denk ik dat de kans statistisch wel iets hoger is misschien o.a. door de uitleg hierna) maar ik zeg wel dat de mogelijkheid dat je een man tegenhoudt wanneer hij iets verkeerds in de zin heeft kleiner is puur doordat je in fysieke kracht waarschijnlijk beter tegen een vrouw bent opgewassen als vrouw zijnde. Het is natuurlijk van een heleboel zaken afhankelijk nog los van je lengte en gewicht en conditie maar goed... ik nodig eigenlijk ook niet zomaar buren uit trouwens.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb besloten wat ik ga doen :-)

Ik heb hem het voorgelegd, met de opmerking dat ik het nog steeds rustig aan wil doen.
Vond hij een goed plan :-)

Het is maar gewoon een man he. Ik heb wel een beetje mensenkennis en we hebben al sinds mei contact, mannen met minder goede bedoelingen kiezen een sneller slachtoffer. Dan had hij me tijdens het wandelen al iets aangedaan of toen ik bij hem in de auto stapte.

Kinderen komen nooit beneden, ook niet als ze wakker worden. En seks wil ik echt niet, ik wil me niet verliezen in deze relatie en dat gaat beter als we niet gelijk seks hebben. Hij weet dat ik het rustig aan wil doen en accepteert dat.

Kortom dank voor jullie advies. Gezien jullie reacties klopte mijn wereldbeeld redelijk.
Alle reacties Link kopieren
Goede keuze, al zou ik toch iemand ervan op de hoogte brengen dat er die avond mannelijk gezelschap langskomt en diegene een klein beetje op de hoogte houden of alles oké gaat. Gewoon voor de zekerheid, omdat je kostbaarste bezit boven ligt te slapen. :)
Alle reacties Link kopieren
@verenna vrees dat ik toch al mijn moeder moet inlichten voordat ze even op de koffie komt :-)
Alle reacties Link kopieren
Varenna schreef:
16-07-2018 23:43
Goede keuze, al zou ik toch iemand ervan op de hoogte brengen dat er die avond mannelijk gezelschap langskomt en diegene een klein beetje op de hoogte houden of alles oké gaat. Gewoon voor de zekerheid, omdat je kostbaarste bezit boven ligt te slapen. :)
Vanwege de verwaarloosbare kans dat die man haar of haar slapende kinderen iets wil aandoen? Hoe profileer je jezelf dan?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
alongwiththesunshine schreef:
15-07-2018 12:04
Vrijen (zoenen, aanraken op bepaalde plekken) valt ook onder seks, nietwaar?
Daarbij zie ik het als een voorzorgsmaatregel. Misschien laat je jezelf toch wel verleiden als hij opeens zo dicht bij je op de bank zit. Dan is het veiliger om je in een omgeving te bevinden zonder kinderen. En ook als jullie enkel gaan knuffelen, zou ik dat in dit stadium zonder kinderen doen. Puur vanwege je reden om de kinderen er nog niet bij te betrekken.
TO heeft t er nergens over dat ze wil "vrijen" dus je lult uit je nek, niet waar?
Alle reacties Link kopieren
Appeltaart,

Als het voor jou goed voelt, kan je het gewoon doen, bij je thuis uitnodigen.
Niet alle mannen hebben verkeerde bedoelingen en dat kan je best een beetje aanvoelen.

Zelf laatst een 1e date gehad, zij nodigde mij uit om 23:30 (ongeveer). Beetje redelijk spontane actie. Toen heb ik (man) haar toch even van tevoren gebeld om te horen wat voor vlees je in de kuip hebt. (Dus de andere kant op wordt er ook 'gecheckt') Geen kinderen overigens die lagen te slapen.
En de date was leuk!

Veel plezier dus!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Waarom spreek je je niet bij hem af?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven