Date wil exclusiviteit maar blijft rondkijken

28-05-2015 23:33 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,



Ik ben benieuwd naar jullie kijk op het volgende: Ik date al iets meer dan twee maanden met een jongen die ik online heb leren kennen. Sinds de eerste dag mega veel contact, bij het belachelijke af. Ik woon in Zeeland en hij in Groningen dus elkaar zien moet echt gepland worden en kost dus veel moeite. Na twee maanden hebben we afgesproken en hebben we een lang weekend samen doorgebracht. Het was heel bijzonder en vertrouwd. Voor hem ook. Wel samen in bed geslapen, zonder seks. Al wilde we beide wel meer. Na dat weekend hebben we nog even veel contact zowel via de app, sms, facebook en skype. En de gesprekken zijn ook erg intiem. Nu blijkt dat hij toch nog met meerdere vrouwen aan het kletsen is en zelfs nog dates op stapel heeft staan. Ik vind dit uiteraard niet leuk. Zeker niet gezien de afstand. Maar vooral omdat we zo close zijn en hij "girlfriend" verwachtingen heeft. Ik vind hem super leuk en alles en zou graag willen weten waar het echt toe kan leiden.



Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 29 mei 2015 @ 14:52:

Ik betwijfel ten zeerste of mannen of vrouwen seks van gevoelens kunnen scheiden.Eens. Ik geloof zeker niet in een zwart-wit mannen kunnen dit wel en vrouwen niet.
ANDERE MOGEN MIJ BERICHTEN STUREN
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 29 mei 2015 @ 14:52:

Ik betwijfel ten zeerste of mannen of vrouwen seks van gevoelens kunnen scheiden.Sommigen kunnen dat
Alle reacties Link kopieren
Een paar jaar geleden ontdekte ik dat ik dat prima kan. Ik had dat van mezelf eigenlijk nooit verwacht, maar blijkbaar is het wel mogelijk. Het ligt denk ik meer aan je karakter dan aan je geslacht.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 29 mei 2015 @ 20:00:

Een paar jaar geleden ontdekte ik dat ik dat prima kan. Ik had dat van mezelf eigenlijk nooit verwacht, maar blijkbaar is het wel mogelijk. Het ligt denk ik meer aan je karakter dan aan je geslacht.



Of misschien ook aan je ontwikkeling ?

De manier waarop je in het leven staat?

Tegen relaties aan kijkt?
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 29 mei 2015 @ 20:00:

Een paar jaar geleden ontdekte ik dat ik dat prima kan. Ik had dat van mezelf eigenlijk nooit verwacht, maar blijkbaar is het wel mogelijk. Het ligt denk ik meer aan je karakter dan aan je geslacht.

Ik kan/kon het ook prima hoor

Er is een hele lange periode geweest dat ik pertinent geen relatie wilde.

Maar ik wilde wel graag seks

En dat ging eigenlijk heel prima
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 29 mei 2015 @ 11:21:

[...]



Een dikke plus een, en dat geld voor heel veel vrouwen!.....een vrouw bind zich aan een man na de sex, dat doen mannen niet, mannen kunnen die gevoelens veel beter scheiden, ze kunnen sex veel beter scheiden dan liefde, ...en voor hun loopt het ook niet doorelkaar heen.Elle, het valt mij op, ook in andere topics, dat jij best een sterke mening hebt over de verschillen tussen man en vrouw. Ik vraag me af waar je dat in hemelsnaam op baseert. 'Alle mannen dit en alle vrouwen dat', echt, hoezo?!
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 29 mei 2015 @ 20:12:

[...]





Elle, het valt mij op, ook in andere topics, dat jij best een sterke mening hebt over de verschillen tussen man en vrouw. Ik vraag me af waar je dat in hemelsnaam op baseert. 'Alle mannen dit en alle vrouwen dat', echt, hoezo?!Elle heeft soms haar eigen waarnemingen
Alle reacties Link kopieren
quote:liebeskind schreef op 29 mei 2015 @ 20:28:

[...]





Elle heeft soms haar eigen waarnemingenIn haar hele kleine wereld
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 29 mei 2015 @ 20:04:

[...]



Ik kan/kon het ook prima hoor

Er is een hele lange periode geweest dat ik pertinent geen relatie wilde.

Maar ik wilde wel graag seks

En dat ging eigenlijk heel prima



Ik denk dat als je er zo in staat het ook prima gaat



Probleem is vaak dat sommigen vrouwen na een paar keer daten met seks toch teleurgesteld zijn als manlief heeft bedacht dat je niet de ware bent

Andersom komt het overigens ook voor heb ik gemerkt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven