Date wil te snel gaan
zondag 24 februari 2019 om 13:20
Wat zouden jullie doen.
Ik heb 2 dates gehad met iemand. De 1e date viel goed mee dus heb ik toegezegd op een 2e date. Die nu vrijdag was. Het was wel gezellig en bij het afscheid nemen hebben we gekust. Hij nam het initiatief. Daarna stuurde hij meteen bij thuiskomst al wanneer hij me nog eens kon zien. Ik raak daarvan in paniek zulk gehaast gedoe. Dus heb ik hem gezegd dat mijn weekend druk is dus pas volgende week zal gaan. Gisteren wist hij dat ik iets met een vriendin gaan doen was en stuurde hij al weer 's avonds om naar de bioscoop te gaan. Ik heb dan maar gezegd van niet omdat ik moe was. De rest van de avond bleef hij sturen en aan mijn korte antwoorden had hij plots wel door dat het mij niet allemaal lekker zat. Ik heb dan eerlijk gezegd dat ik rust nodig had. Nu sinds dien heb ik hem niet meer gehoord en ik vind het ook niet zo erg. Zou ik het nog een kans geven of zou ik gewoon eerlijk sturen dit gaat het niet worden? Ik heb aan een vorige relatie een paniekstoornis overgehouden dus ik kan nooit inschatten of wat ik aanvoel echt angst is of enkel in mijn hoofd. Mijn grootste reden er niet mee door te gaan is omdat hij nog maar 3 weken single is en ik het gevoel heb dat hij een vervanging voor die leegte zoekt...
Ik heb 2 dates gehad met iemand. De 1e date viel goed mee dus heb ik toegezegd op een 2e date. Die nu vrijdag was. Het was wel gezellig en bij het afscheid nemen hebben we gekust. Hij nam het initiatief. Daarna stuurde hij meteen bij thuiskomst al wanneer hij me nog eens kon zien. Ik raak daarvan in paniek zulk gehaast gedoe. Dus heb ik hem gezegd dat mijn weekend druk is dus pas volgende week zal gaan. Gisteren wist hij dat ik iets met een vriendin gaan doen was en stuurde hij al weer 's avonds om naar de bioscoop te gaan. Ik heb dan maar gezegd van niet omdat ik moe was. De rest van de avond bleef hij sturen en aan mijn korte antwoorden had hij plots wel door dat het mij niet allemaal lekker zat. Ik heb dan eerlijk gezegd dat ik rust nodig had. Nu sinds dien heb ik hem niet meer gehoord en ik vind het ook niet zo erg. Zou ik het nog een kans geven of zou ik gewoon eerlijk sturen dit gaat het niet worden? Ik heb aan een vorige relatie een paniekstoornis overgehouden dus ik kan nooit inschatten of wat ik aanvoel echt angst is of enkel in mijn hoofd. Mijn grootste reden er niet mee door te gaan is omdat hij nog maar 3 weken single is en ik het gevoel heb dat hij een vervanging voor die leegte zoekt...
zondag 24 februari 2019 om 13:26
Je vond hem wel leuk, zegt een 2e date toe en als hij dan later vraagt of je mee naar de film gaat en je appt wat over en weer, dan gaat het ineens niks meer worden omdat je hem te snel vindt gaan?
Beetje vreemd.
Uiteraard kun je gewoon zeggen dat je het rustig aan wil doen. En een relatie beginnen met iemand die 3 weken single is zou ik ook niet doen.
Beetje vreemd.
Uiteraard kun je gewoon zeggen dat je het rustig aan wil doen. En een relatie beginnen met iemand die 3 weken single is zou ik ook niet doen.
zondag 24 februari 2019 om 13:28
Ja het is eigenlijk na de tweede date dat ik beginnen twijfelen ben en hem toch niet meer zo leuk vind. Ik wil hem misschien nog beter leren kennen om geen fout oordeel te vellen maat op dit moment denk ik gewoon. Laat ook maar en zoek iemand anders.minnimouse schreef: ↑24-02-2019 13:26Je vond hem wel leuk, zegt een 2e date toe en als hij dan later vraagt of je mee naar de film gaat en je appt wat over en weer, dan gaat het ineens niks meer worden omdat je hem te snel vindt gaan?
Beetje vreemd.
zondag 24 februari 2019 om 13:30
zondag 24 februari 2019 om 13:31
Dit. Je kunt toch wel gewoon met elkaar praten over wensen en verwachtingen? Nu ga je zelf heel vaag doen. Zeg gewoon dat hij te snel gaat.
En als je letterlijk in paniek raakt als hij een nieuwe date voorstelt, is er voor jou misschien ook nog eerst wat te verwerken. Of bedoelde je dat figuurlijk?
zondag 24 februari 2019 om 13:37
Maar waarom vindt je hem nu dan ineens niet meer leuk, terwijl je hem niet meer gezien hebt?
Omdat 'ie een appje teveel stuurde?
zondag 24 februari 2019 om 13:44
minnimouse schreef: ↑24-02-2019 13:37Maar waarom vindt je hem nu dan ineens niet meer leuk, terwijl je hem niet meer gezien hebt?
Omdat 'ie een appje teveel stuurde?
Dat kan toch? Zou ik ook op afknappen.
I wanna live my life with the volume full!
zondag 24 februari 2019 om 13:51
zondag 24 februari 2019 om 14:15
Ik vind het echt sneu voor die man TO, jij twijfelt nog of je verder met je ex wilt of niet en wist ook niet of je nog wel met deze man van de date af moest spreken.. Die man krijgt geen eerlijke kans maar vind jou wel leuk, dat is niet eerlijk! Wees eerlijk tegen je date maar vooral tegen jezelf.. Jou angsten zoals je omschrijft is misschien wel jou geweten wat knaagt omdat je zelf ook heus wel weet dat dit niet klopt weer je mee bezig bent..
zondag 24 februari 2019 om 14:23
Dat!Hadewychh schreef: ↑24-02-2019 13:45Ik vind het ook vreemd. Ofwel zijn ze niet enthousiast genoeg en is er dan iemand dat wel is het ook weer niet goed.
Denk dat jij gewoon niet zo enthousiast bent als hij, vraag me dan wel af waarom jij je laat kussen door iemand waar jij je maar lauwtjes bij voelt.
Wanneer dit al te snel voor je gaat vind je hem gewoon niet leuk.. klaar.
zondag 24 februari 2019 om 15:10
Ik twijfel helemaal niet of ik verder moet mijn ex. Integendeel. Die relatie was dikke shit waardoor ik een paniekstoornis ontwikkeld heb. Hij is degene die nog maar 3 weken single is en daardoor vind ik het gedacht ook niet fijn.Someonenew schreef: ↑24-02-2019 14:15Ik vind het echt sneu voor die man TO, jij twijfelt nog of je verder met je ex wilt of niet en wist ook niet of je nog wel met deze man van de date af moest spreken.. Die man krijgt geen eerlijke kans maar vind jou wel leuk, dat is niet eerlijk! Wees eerlijk tegen je date maar vooral tegen jezelf.. Jou angsten zoals je omschrijft is misschien wel jou geweten wat knaagt omdat je zelf ook heus wel weet dat dit niet klopt weer je mee bezig bent..
zondag 24 februari 2019 om 15:12
Ben jij wel klaar voor een relatie? Want je vraagt je wel af of hij dat is, maar ben jij dat wel? Want paniekstoornis en normale interesse die je benauwt, klinkt alsof jij ook nog niet klaar bent met je vorige relatie.
zondag 24 februari 2019 om 15:46
Dit zit toch echt ook in je jezelf en het is goed om gewoon duidelijk te zijn over je grenzen. Veel mensen willen juist wel het gevoel hebben dat de ander ze graag ziet en dat appen hoort daar bij. Ik vind het ook infantiel maar wellicht had hij goede bedoelingen.
App volgende keer gewoon: Ja ik wil graag nog eens afspreken alleen ik wil het dit weekend even rustig aan doen. Zullen we volgende week afspreken?
Ook wanneer hij appt niet blijven antwoorden en kort af worden maar wel duidelijk zijn. Hoi, lief dat je appt. Helaas heb ik dit weekend echt even wat rust nodig dus ik app je maandag weer. Veel liefs en fijn weekend.
Een ander kan niet raden wat jij nodig hebt daarom moet je daar zelf duidelijk in zijn.
App volgende keer gewoon: Ja ik wil graag nog eens afspreken alleen ik wil het dit weekend even rustig aan doen. Zullen we volgende week afspreken?
Ook wanneer hij appt niet blijven antwoorden en kort af worden maar wel duidelijk zijn. Hoi, lief dat je appt. Helaas heb ik dit weekend echt even wat rust nodig dus ik app je maandag weer. Veel liefs en fijn weekend.
Een ander kan niet raden wat jij nodig hebt daarom moet je daar zelf duidelijk in zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 24 februari 2019 om 15:56
Ik zou mijn zoon adviseren geen seconde meer te verspillen aan iemand die aangeeft een paniekstoornis te hebben, die in paniek raakt van een Whatsappje teveel en die eerst leuk doet om vervolgens te gaan lopen analyseren, lees fantaseren en projecteren, over zijn motieven. Want er zijn ook gewoon normale, leuke meiden te vinden. Vrij veel zelfs.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
zondag 24 februari 2019 om 16:24
Leuke schoonmoeder zal jij zin die geen fuck heeft om mentale gezondheid... byeJollyRider schreef: ↑24-02-2019 15:56Ik zou mijn zoon adviseren geen seconde meer te verspillen aan iemand die aangeeft een paniekstoornis te hebben, die in paniek raakt van een Whatsappje teveel en die eerst leuk doet om vervolgens te gaan lopen analyseren, lees fantaseren en projecteren, over zijn motieven. Want er zijn ook gewoon normale, leuke meiden te vinden. Vrij veel zelfs.