Date

04-09-2011 14:06 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had/heb? vandaag een date met een jongen.

We hebben van de week afgesproken om vandaag naar bios te gaan. Hij zegt gisteren tegen mij dat hij morgenochtend even kijkt welke film en dat ik het dan wel hoor en dat hij er zin in heeft..

Nu hoor ik dus helemaal niks, ik dacht net even laat hem dan maar bellen misschien slaapt hij nog ofzo? Maar zijn telefoon staat dus uit.. Ik snap er dus niks van..
Oh verkeerd gelezen, hij heeft dus niet geupdate..
Ik heb hem als vriend op facebook, maar hij heeft niks ermee gedaan vandaag.. Ik hou ook niet van het controleren, maar in dit soort gevallen weet ik graag waar ik aan toe ben.. (ook al weet ik dat nu denk ik ook wel!!)

Ik ga vandaag sowieso niet meer met hem afspreken, ga vanavond lekker vroeg naar bed.. al druk weekend gehad en morgen weer naar school..

Haha je had nog niet gezegd dat je hem stom vind, maar het kwam al een beetje over =) !

Thanks voor het reageren trouwens!!!!
Graag gedaan hoor, word altijd zo boos van dit soort lamzakken. Waarom stel je dan een date voor denk ik dan?

Lekker links laten liggen, niet meer opnemen en vooral niet denken dat het bij jou ligt.

Fijne avond gewenst alvast, en als hij nog gaat bellen wel even laten weten he?
Als ik wat hoor laat ik het zeker weten!

En ik heb hier ook altijd zo'n hekel aan, maarjaa kan er niet meer van maken! & laat dan iniedergeval horen dat je niet kan ofzo, of dat je er toch geen zin in hebt! maar blijkbaar denkt niet iedereen zo.

Jij ook een hele fijne avond toegewenst =) !
Oooh irritant ja, zulke situaties

Ik had ook zelf gebeld hoor, snap goed dat je je niet kon inhouden.

Ben benieuwd of ie nog wat laat horen
Ik ben ook benieuwd! Ik laat het jullie weten!
Hij heeft net heel verhaal op msn tegen me getypt, ik stond offline en heb er niet op gereageerd. Hij was uitgeweest, pas volgende ochtend thuis.. naar bed gegaan en niet meer wakker geworden. Zijn telefoon was leeg.. hij belt me morgen zegt hij.
quote:123me schreef op 04 september 2011 @ 21:52:

Hij heeft net heel verhaal op msn tegen me getypt, ik stond offline en heb er niet op gereageerd. Hij was uitgeweest, pas volgende ochtend thuis.. naar bed gegaan en niet meer wakker geworden. Zijn telefoon was leeg.. hij belt me morgen zegt hij.

Ik zou er niet op wachten.

Wat een slechte beurt zou deze gozer bij mij maken zeg
Frankly my dear, I don"t give a damn
Hmm nee als de date inderdaad voor vanmiddag gepland stond dan had ik m'n dag er ook niet voor vrij gehouden als hij om 14.00 uur nog niks heeft laten horen. En ik zou er nu helemaal klaar mee zijn als hij je 2x in een week heeft laten zitten. Als hij je echt leuk zou vinden of er echt voor zou gaan dan zou hij zijn afspraken nakomen. Wel klote voor je!
Wat een loser zeg, precies zoals ik al dacht.. Niet meer mee afspreken en zeg hem ajb dar hij je morgen niet hoeft te bellen. Als hij je echt leuk vond had je al veel eerder wat van hem gehoord! Next!
Nouja zeg!

Hij heeft jullie date al eerder moeten afzeggen, dan verwacht je toch dat als hij je echt zo leuk vindt hij op zijn minst de wekker zet?

Bah, wat een laf excuus, en niet eens mans genoeg om even te bellen..

Nee meid, deze kerel is geen blijvertje. Ik zou echt niet meer opnemen als hij belt morgen. Laat hem maar lekker zich afvragen waarom je niet opneemt (als hij je nu uberhaupt nog durft te bellen, ik zou me kapot schamen als ik hem was).

Blijf me verbazen over dit soort types...
Ik blijf me soms ook verbazen!

Ik heb niet gezegd dat hij me niet hoefde te bellen, want ik heb er helemaal niet op gereageerd. en hij voelt zich zo schuldig. Als ik me echt schuldig zou voelen zou ik gelijk bellen als ik wakker zou worden en merkte dat ik me had verslapen.

Ik ben wel eigenljk benieuwd of hij nog gaat bellen,
quote:123me schreef op 05 september 2011 @ 12:53:

Ik blijf me soms ook verbazen!

Als ik me echt schuldig zou voelen zou ik gelijk bellen als ik wakker zou worden en merkte dat ik me had verslapen.

En zo is het maar net!

Goed dat je niet hebt gereageerd. Ik zou ook echt niets meer van me laten horen als ik jou was, ongeacht of hij nog gaat bellen of niet. Misschien dat het dan tot hem doordringt dat dit gedrag niet kan.
Ik was eigenlijk ook niet van plan om wat van me te laten horen. Wel jammer, want hij was wel leuk. Mannen.. snap er soms niks van!
En ojaa.. hij wilde zijn excuses persoonlijk aan mij aanbieden..
Goed dat je niet gereageerd hebt, negeren is de ergste straf
quote:123me schreef op 05 september 2011 @ 13:16:

En ojaa.. hij wilde zijn excuses persoonlijk aan mij aanbieden..Wat een kleuter. Die denkt dat hij een ontzettend playaaa is. Not.
ik zou niet bellen ,ik vind dat hij toch ruim van tevoren kan zeggen of het door gaat je wil je je ook nog wat op tutten enz

als hij niet bel zou ik mijn tel om 5uur uitzetten .
quote:luna400 schreef op 05 september 2011 @ 13:42:

ik zou niet bellen ,ik vind dat hij toch ruim van tevoren kan zeggen of het door gaat je wil je je ook nog wat op tutten enz

als hij niet bel zou ik mijn tel om 5uur uitzetten .Waar zijn de bitterballen?
haha =) gewoon vergeten!
En, heeft hij nog gebeld?
Hij voelde zich zo schuldig, dat hij NIET meer heeft gebeld..

Eigenlijk heb ik zin om hem is ff lekker alles te vertellen,

maar weet dat ik het niet moet doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven