Date?

15-12-2019 19:42 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Whaaaaaaaaa ik heb geloof ik een date😊. Ik heb deze man in juli leren kennen in de kroeg. Heb toen een erg gezellige avond met hem gehad (nee niet gesext hoor, keurig thuis geslapen) Daarop volgde nog twee keer een kroegafspraak. Ik hield het steeds wat af, nog niet klaar voor, te druk, dan kon hij niet, dan ik niet. Bovendien heb ik kinderen en ik wil niet dat zij er wat van merken. Maar hij moet gedacht hebben de aanhouder Wint. We hebben beide niks staan voor tweede kerstdag dus die dag afgesproken. Het lijkt dus nu een echte date...best wel eng. Ik heb jaren in (verkeerde) relaties gezeten.

Ondanks dat ik het heel spannend vind, heb ik er ook wel zin in. We gaan ergens wat drinken en dan misschien bij hem ff filmpje kijken met een hapje en drankje. En dan zien we wel. Ik kan altijd weer weggaan als het toch tegenvalt. Het is echt een heel ander soort man als waar ik op val...ik werd nl altijd verliefd op foute mannen, gespierd, beetje mysterieus (lees; crimineel bleek later) houd ve borrel. Deze man lijkt anders,veel zachter in zijn doen en laten.

Nou ja, we gaan het zien🙈
We gaan ergens wat drinken en dan misschien bij hem ff filmpje kijken met een hapje en drankje.

Netflix en chill. Je weet wat dat betekent.....dat wordt voor de zekerheid de benen scheren en je speeltuin spinnenrag vrij maken. :lol:
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
15-12-2019 19:46
We gaan ergens wat drinken en dan misschien bij hem ff filmpje kijken met een hapje en drankje.

Netflix en chill. Je weet wat dat betekent.....dat wordt voor de zekerheid de benen scheren en je speeltuin spinnenrag vrij maken. :lol:
Ze is geen sloerie hoor.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
15-12-2019 19:46


Netflix en chill. Je weet wat dat betekent.....dat wordt voor de zekerheid de benen scheren en je speeltuin spinnenrag vrij maken :lol:


:HA:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
15-12-2019 19:46
We gaan ergens wat drinken en dan misschien bij hem ff filmpje kijken met een hapje en drankje.

Netflix en chill. Je weet wat dat betekent.....dat wordt voor de zekerheid de benen scheren en je speeltuin spinnenrag vrij maken. :lol:
Haha nou die zijn altijd beide wel gladjes hoor. Dat doe ik niet alleen voor een man😉. Maar zo hard wil ik nou ook weer niet van stapel lopen.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk voor je! :heart:
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Alle reacties Link kopieren
Geregeld even updates sturen he de 26e
We willen het weten!!
Wat leuk; veel plezier!
Dwarrel75 schreef:
15-12-2019 19:55
Haha nou die zijn altijd beide wel gladjes hoor. Dat doe ik niet alleen voor een man😉. Maar zo hard wil ik nou ook weer niet van stapel lopen.
Ik zeg toch voor de zekerheid 😜
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
15-12-2019 20:23
Ik zeg toch voor de zekerheid 😜
Hahaha ik zal er om denken😉
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
15-12-2019 19:46
We gaan ergens wat drinken en dan misschien bij hem ff filmpje kijken met een hapje en drankje.

Netflix en chill. Je weet wat dat betekent.....dat wordt voor de zekerheid de benen scheren en je speeltuin spinnenrag vrij maken. :lol:
:high5: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Haai ff een update, zoals beloofd. Het was best gezellig. Leuk zitten praten, wijntje erbij, ja ook wat gezoend maar daar is het wel bij gebleven. Ik merk dat ik hem wel aardig vind maar dat het toch niet echt mijn type is. Ik geloof niet dat ik verliefd op hem kan worden. Hij heeft soms een beetje nichterige trekjes (bedoel ik niet verkeerd hoor) maar ik val meer op wat stoerdere (helaas vaak ook hele foute) mannen. Daarbij geloof ik dat ik nog niet toe ben aan weer een relatie en volgens mij zoekt hij dat wel. Ik blijf voorlopig lekker nog ff alleen.
Jammer, maar je hebt het geprobeerd. Wie weet komt er een leukerd in 2020 voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
28-12-2019 21:10
Jammer, maar je hebt het geprobeerd. Wie weet komt er een leukerd in 2020 voorbij.
Ja wie weet maar ben gewoon niet op zoek. Heb het eigelijk ook gewoon leuk zonder man. Niemand die mij verteld wat ik moet doen maar gewoon lekker mijn eigen plan trekken. Hij moet van goede huize komen wil ik dat “opgeven”.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven