Daten.. Ik vind het niks
maandag 19 november 2018 om 22:21
Hallo allemaal,
Ben ik weer, vindt het een fijn forum!
Ik ben weer lekker aan het daten met een hele leuke man! Ken hem al een tijdje, en sinds kort hebben we weer contact.
We hebben het samen erg leuk, zien elkaar minimaal 1 x per week, maar afgelopen weekend bijna het hele weekend.
We kijken samen series, brengen avondjes door, gaan samen op stap in onze stad ( met onze vrienden erbij).
Het is duidelijk dat we bij elkaar horen voor de buitenwereld, we kussen en knuffelen elkaar, maar geen Facebook official oid. Er staat zoiezo nog geen label op.
Afgesproken dat we in principe exclusief zijn, en dat we helemaal eerlijk zijn als er toch iets met een ander gebeurd.
Zijn exen en ex scharrels hebben ons ook gezien, en die zijn het er allemaal niet mee eens, dus het is regelmatig hommeles op stap, maar daar hou ik mij volledig buiten.
Nu zit ik toch met iets, en ik word daar toch gek van.. Ik word tijdens daten altijd onzeker.
Het klinkt allemaal goed, maar hij is niet zoveel mijn zijn telefoon, hij vindt het maar vervelend dat er tegenwoordig verwacht wordt altijd maar bereikbaar te kunnen zijn.
Hij wil me snel weer zien, gisteren super leuk app gesprek gehad, en vandaag krijg ik amper wat, en mijn laatste berichtje was zelfs van uurtje of 5..
Ik laat het daarbij natuurlijk, ik ga hem niet stalken met berichtjes, maar ik word er wel wat onzeker over, wil die me niet spreken? Is die het toch zat? Of toch een ander? Er gaat dan zoveel door mijn hoofd..
Waarschijnlijk heb ik gewoon een schop onder mijn hol nodig
maar schijnbaar hadden wij contact toen hij nog met iemand scharrelde... dus vandaar mijn angst een beetje
Ben ik weer, vindt het een fijn forum!
Ik ben weer lekker aan het daten met een hele leuke man! Ken hem al een tijdje, en sinds kort hebben we weer contact.
We hebben het samen erg leuk, zien elkaar minimaal 1 x per week, maar afgelopen weekend bijna het hele weekend.
We kijken samen series, brengen avondjes door, gaan samen op stap in onze stad ( met onze vrienden erbij).
Het is duidelijk dat we bij elkaar horen voor de buitenwereld, we kussen en knuffelen elkaar, maar geen Facebook official oid. Er staat zoiezo nog geen label op.
Afgesproken dat we in principe exclusief zijn, en dat we helemaal eerlijk zijn als er toch iets met een ander gebeurd.
Zijn exen en ex scharrels hebben ons ook gezien, en die zijn het er allemaal niet mee eens, dus het is regelmatig hommeles op stap, maar daar hou ik mij volledig buiten.
Nu zit ik toch met iets, en ik word daar toch gek van.. Ik word tijdens daten altijd onzeker.
Het klinkt allemaal goed, maar hij is niet zoveel mijn zijn telefoon, hij vindt het maar vervelend dat er tegenwoordig verwacht wordt altijd maar bereikbaar te kunnen zijn.
Hij wil me snel weer zien, gisteren super leuk app gesprek gehad, en vandaag krijg ik amper wat, en mijn laatste berichtje was zelfs van uurtje of 5..
Ik laat het daarbij natuurlijk, ik ga hem niet stalken met berichtjes, maar ik word er wel wat onzeker over, wil die me niet spreken? Is die het toch zat? Of toch een ander? Er gaat dan zoveel door mijn hoofd..
Waarschijnlijk heb ik gewoon een schop onder mijn hol nodig
maandag 19 november 2018 om 22:49
Hij paalt ze ook.
maandag 19 november 2018 om 22:51
Jullie kennen elkaar 3 weken , zien elkaar gemiddeld 1x per week en dan gaan jullie op stap met vrienden erbij ...
Elke week is het raak met exen en ex scharrels en hebben jullie daar woorden over .
Hoeveel exen heeft hij in vredesnaam dat je er elke week tig tegenkomt ??
En na 3 wkn geen Facebook official lijkt me logisch aangezien jullie maar erg weinig tijd samen doorbrengen want het is of met vrienden, ordinaire exen en woorden over die exen ....
Geen contact voor een paar uurtjes , jeetje denk dat je echt even chill moet doen, sommigen mensen douchen, sporten , poepen, gamen , netflixen enzzz.
Je maakt jezelf gek denk ik hiermee.
Anders app je hem zelf ....
Of is dar tegenwoordig ook weer een ingeschreven regel voor in daten
Elke week is het raak met exen en ex scharrels en hebben jullie daar woorden over .
Hoeveel exen heeft hij in vredesnaam dat je er elke week tig tegenkomt ??
En na 3 wkn geen Facebook official lijkt me logisch aangezien jullie maar erg weinig tijd samen doorbrengen want het is of met vrienden, ordinaire exen en woorden over die exen ....
Geen contact voor een paar uurtjes , jeetje denk dat je echt even chill moet doen, sommigen mensen douchen, sporten , poepen, gamen , netflixen enzzz.
Je maakt jezelf gek denk ik hiermee.
Anders app je hem zelf ....
Of is dar tegenwoordig ook weer een ingeschreven regel voor in daten
maandag 19 november 2018 om 22:55
Hij "scharrelde" (wat betekent dat eigenlijk precies? Neuken, verkering?) schijnbaar nog met iemand toen hij al contact met jou had......
Je weet dus waar je aan begint.
Daarbij eindigt hij de scharrels op zo'n manier dat ze nogal bozig zijn.
Denk niet dat dit een Facebook official wordt?
(Is dat echt een gangbare term?)
Denk er nog maar eens goed over na!
Je weet dus waar je aan begint.
Daarbij eindigt hij de scharrels op zo'n manier dat ze nogal bozig zijn.
Denk niet dat dit een Facebook official wordt?
(Is dat echt een gangbare term?)
Denk er nog maar eens goed over na!
maandag 19 november 2018 om 22:57
Heb jij hem al gedaan?
maandag 19 november 2018 om 22:59
Werkelijk? En jij gelooft hem? Echt, luister naar je gevoel, je alarmbellen gaan niet voor niets af.Fitmommymk schreef: ↑19-11-2018 22:49Inmiddels een berichtje ontvangen wel, ik ben soms echt een stresskip..
Hij was in slaap gevallen op de bank, en verder hebben we nu dus weer een leuk gesprekje hoe de dag was etc..
Maar sommige van jullie bevestigen wel beetje de angst die ik heb, dat ik snel weer wordt ingeruild
maandag 19 november 2018 om 22:59
Hij heeft ook gewoon een trouw relatie van 2 jaar erop zitten die begin dit jaar over is gegaan.
Ja Ik stress hem soms ook wel omdat ik dus ook zomaar 1 van de scharrels kan zijn, maar vrienden van hem zeggen nu al wel dat dit anders is, omdat hij er dan normaal niet zo openbaar mee is.
Scharrels waren echt neukertjes, zijn echte ex heb ik nog nooit gezien en die spreken elkaar ook niet meer.
Ik ken hem al 4 jaar, maar 2 maanden geleden kwam ik hem tegen, zijn we aan de praat geraakt en hebben we wat contact gehouden, wat steeds intensiever werd.
Ja Ik stress hem soms ook wel omdat ik dus ook zomaar 1 van de scharrels kan zijn, maar vrienden van hem zeggen nu al wel dat dit anders is, omdat hij er dan normaal niet zo openbaar mee is.
Scharrels waren echt neukertjes, zijn echte ex heb ik nog nooit gezien en die spreken elkaar ook niet meer.
Ik ken hem al 4 jaar, maar 2 maanden geleden kwam ik hem tegen, zijn we aan de praat geraakt en hebben we wat contact gehouden, wat steeds intensiever werd.
maandag 19 november 2018 om 23:02
Nu nu?valentinamaria schreef: ↑19-11-2018 23:01volgens mij niet.
mijn grens ligt echt bij 30, en zo te lezen is hij jonger.
of hij heeft tegen mij gelogen over zijn leeftijd en ik doe hem nu!!!
dinsdag 20 november 2018 om 09:07
Maak je niet te druk. Tegenwoordig wordt er verwacht dat iedereen maar binnen no time wat terugstuurt.Fitmommymk schreef: ↑19-11-2018 22:49Inmiddels een berichtje ontvangen wel, ik ben soms echt een stresskip..
Hij was in slaap gevallen op de bank, en verder hebben we nu dus weer een leuk gesprekje hoe de dag was etc..
Maar sommige van jullie bevestigen wel beetje de angst die ik heb, dat ik snel weer wordt ingeruild
Mensen zijn vaak aan het werk of zitten in de auto.
Ik herken jouw stukje onrust wel hoor. Mijn vrouw komt (beter gezegd kwam) uit het buitenland. Als ik even niks hoorde werd ik daar stiekem best wel onrustig van. Maar ik wil je meegeven :maak je niet gek. Als hij echt voor jou gaat zal hij je heus niet laten vallen.
Ook ik, als man zijnde heb mij aardig op zitten vreten op momenten dat het stil was. Al die stress is voor niks geweest want inmiddels zijn we al meer dan 7 jaar samen.
Mocht hij je toch niet zien zitten besef dan goed dat jouw prins op het witte paard echt nog wel gaat komen.
Sterkte, en laat even weten hoe het afloopt. Wens je 't beste.
dinsdag 20 november 2018 om 09:24
Je gaat hem aankomend weekend wel stalken toch in de plaatselijke kroeg?valentinamaria schreef: ↑19-11-2018 23:06meer op tegenwoordige momenten.
dus als TO hem vanmiddag kwijt was kan het kloppen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
dinsdag 20 november 2018 om 10:11
Ja zo'n man blijft niet geboeid door je, die wil toch eens wat anders neukenvalentinamaria schreef: ↑19-11-2018 22:42ik denk dat hij na 3 dates wel weer toe is aan vers vlees.
dinsdag 20 november 2018 om 10:37
absoluut!Rosabella1 schreef: ↑20-11-2018 09:24Je gaat hem aankomend weekend wel stalken toch in de plaatselijke kroeg?
en als ik hem dan met een ander zie wordt het hommeles!
wij slapen nooit.
dinsdag 20 november 2018 om 11:02
dinsdag 20 november 2018 om 14:12
We hebben ook gewoon afspraakjes samen gehad hoor, en hebben dan ook gewoon leuke dingen gedaan.
Maar zowel in zijn vriendengroep, als in mijn vriendengroep zijn er net 2 vrijgezel die nu dus graag op stap willen, dus de afgelopen weken hebben we het weekend vooral ook aan vrienden besteed, en kwam we elkaar tegen in de kroeg en zijn we samen naar huis gegaan.
Komend weekend gaan we inderdaad niet op stap en brengen we samen door.
Ik vind het drama ook niks, maarja ik sta erbij en zie dat deze 2 dames het echt zelf steeds starten, hij blijft uit hun buurt.. dus ik wil hem wel een kans geven, hij kan daar ook niet zoveel meer aan doen.
Maar zowel in zijn vriendengroep, als in mijn vriendengroep zijn er net 2 vrijgezel die nu dus graag op stap willen, dus de afgelopen weken hebben we het weekend vooral ook aan vrienden besteed, en kwam we elkaar tegen in de kroeg en zijn we samen naar huis gegaan.
Komend weekend gaan we inderdaad niet op stap en brengen we samen door.
Ik vind het drama ook niks, maarja ik sta erbij en zie dat deze 2 dames het echt zelf steeds starten, hij blijft uit hun buurt.. dus ik wil hem wel een kans geven, hij kan daar ook niet zoveel meer aan doen.
woensdag 21 november 2018 om 08:09
Ik vind dat je absoluut niet trouw bent aan jezelf. Je zegt dat je heel onzeker wordt van dat halfslachtige gedoe. Dat je zenuwachtig wordt van het niet-weten: Is het nu wel of niet echt “officieel”? Waarom date je een vent die bewezen onbetrouwbaar, empathieloos en horkerig is ? En je schikt je ook veel te veel naar hem. Waarom maak je een principe afspraak met hem (exclusief maar met escape mogelijkheid) als jij daar zelf ongelukkig van wordt ?
Zo te lezen ben je gewoon de zoveelste scharrel. Vandaag of morgen valt zijn oog op een andere vrouw die interesse toont en húp dan gaat hij daar weer werk van maken. Hij heeft een gigantisch egoprobleem en/of hij loopt zijn lul achterna. Net een loopse hond. Heel onaantrekkelijk, zulke mannen.
Hou de eer aan jezelf en schop hem terug in de hoek waar hij vandaan kwam voordat je ook een boze, schreeuwende ex wordt. (Nog even en ze kunnen een clubje oprichten) Zoek een fijne, respectvolle en integere vent. Zo te lezen zou je dat graag willen. Jij bent de enige persoon op de wereld die jou gelukkig kan maken. Je hebt een verplichting naar jezelf daarin.
Zo te lezen ben je gewoon de zoveelste scharrel. Vandaag of morgen valt zijn oog op een andere vrouw die interesse toont en húp dan gaat hij daar weer werk van maken. Hij heeft een gigantisch egoprobleem en/of hij loopt zijn lul achterna. Net een loopse hond. Heel onaantrekkelijk, zulke mannen.
Hou de eer aan jezelf en schop hem terug in de hoek waar hij vandaan kwam voordat je ook een boze, schreeuwende ex wordt. (Nog even en ze kunnen een clubje oprichten) Zoek een fijne, respectvolle en integere vent. Zo te lezen zou je dat graag willen. Jij bent de enige persoon op de wereld die jou gelukkig kan maken. Je hebt een verplichting naar jezelf daarin.
anoniem_370937 wijzigde dit bericht op 21-11-2018 11:28
6.54% gewijzigd
woensdag 21 november 2018 om 08:42
Jullie zijn in principe exclusief. Hoor je wel goed wat deze man zegt tegen je? Als er wat beters langskomt, dan ben je het zoveelste scharreltje geworden.
En dan is het ook nog hommeles op stap met zijn ex en ex-scharreltjes. Serieus, zit je daar nu echt op te wachten? Wat zou je zeggen als een vriendin dit verhaal aan je vertelde?
Misschien had je het wat rustiger aan moeten doen zodat je dit had kunnen zien gebeuren zonder dat je zo gehecht was aan hem. Nu raak je al in paniek als je een paar uur geen appje krijgt, dat wil zeggen dat je er tot over je oren in zit.
Ik hoop voor jou dat hij inderdaad serieus over jullie is. Trouwens, wat zijn vrienden zeggen over jullie “relatie” heeft echt weinig tot geen waarde of denk je dat ze tegen een vrouw die hij 3 weken ken gaan zeggen dat je scharreltje nummer zoveel bent? Welnee, als dat zo is zeggen ze juíst dat het met jou anders is. Totdat het volgende scharreltje weer voorbij komt...
En dan is het ook nog hommeles op stap met zijn ex en ex-scharreltjes. Serieus, zit je daar nu echt op te wachten? Wat zou je zeggen als een vriendin dit verhaal aan je vertelde?
Misschien had je het wat rustiger aan moeten doen zodat je dit had kunnen zien gebeuren zonder dat je zo gehecht was aan hem. Nu raak je al in paniek als je een paar uur geen appje krijgt, dat wil zeggen dat je er tot over je oren in zit.
Ik hoop voor jou dat hij inderdaad serieus over jullie is. Trouwens, wat zijn vrienden zeggen over jullie “relatie” heeft echt weinig tot geen waarde of denk je dat ze tegen een vrouw die hij 3 weken ken gaan zeggen dat je scharreltje nummer zoveel bent? Welnee, als dat zo is zeggen ze juíst dat het met jou anders is. Totdat het volgende scharreltje weer voorbij komt...
woensdag 21 november 2018 om 11:25
En nog iets : als je je zo afhankelijk, inschikkelijk en zeurderig opstelt is hij je helemaal in no time zat. (Iedere keer als je elkaar ziet moeilijke gesprekken over de Boze Exen Club ? Gezellig .... ) Het is veel leuker om een sterke, onafhankelijke vrouw als partner te hebben die weet wat ze wil en wat ze waard is.
Andersom geldt trouwens ook.
Andersom geldt trouwens ook.
woensdag 21 november 2018 om 13:32
Er wordt tegenwoordig bij daten veel meer 'gezegd' al dan wel of geen flauwekul, via je app en dergelijken wat vroeger niet het geval was.
Toen zag je, je vriend oid gewoon zonder tussendoor steeds contact te hebben.
Voordeel was mijns insziens dat je ook niks verkeerds kon zeggen en het spannender bleef om hem uiteindelijk weer te zien en spreken na nul contact.
Apps vind ik trouwens sowieso vaak anders overkomen dan bedoeld, die van mezelf ook over t algemeen.
Er zit wel enige waarheid in dat je nu kunt zien aan de frequentie van apps of hij nog into je is.
Was dit eerst veel en ineens minder dan kan dit een teken zijn.
Niet om een dagje niks horen maar goed.
Zat laatst in de trein wat niet vaak voorkomt en naast dat zowat de hele coupe bezig was met zijn mobieltje vond ik een hippe, snelle vader met zijn tienerzoon met een beperking wel erg triest.
De hele reis van een uur was hij slap aan het ouwehoeren met zijn partner over werkelijk niks.
Kind vroeg soms wat aandacht over eea echter werd dit kortaf genegeerd.
Wilde de vader gewoon een knal geven.
Toen zag je, je vriend oid gewoon zonder tussendoor steeds contact te hebben.
Voordeel was mijns insziens dat je ook niks verkeerds kon zeggen en het spannender bleef om hem uiteindelijk weer te zien en spreken na nul contact.
Apps vind ik trouwens sowieso vaak anders overkomen dan bedoeld, die van mezelf ook over t algemeen.
Er zit wel enige waarheid in dat je nu kunt zien aan de frequentie van apps of hij nog into je is.
Was dit eerst veel en ineens minder dan kan dit een teken zijn.
Niet om een dagje niks horen maar goed.
Zat laatst in de trein wat niet vaak voorkomt en naast dat zowat de hele coupe bezig was met zijn mobieltje vond ik een hippe, snelle vader met zijn tienerzoon met een beperking wel erg triest.
De hele reis van een uur was hij slap aan het ouwehoeren met zijn partner over werkelijk niks.
Kind vroeg soms wat aandacht over eea echter werd dit kortaf genegeerd.
Wilde de vader gewoon een knal geven.
donderdag 22 november 2018 om 10:38
Vind je het niet raar dat hij bij z'n exen zoveel negatieve emotie oproept? Een vriendin van mij heeft dat ook meegemaakt met haar nieuwe vlam. Zij ging ervan uit dat het jaloezie was, en haar vlam kwam ook met zo'n verhaal van een stalkende ex. Achteraf, na een bizar verloop van de korte relatie en toen ze met een heleboel vragen achterbleef, heeft ze contact gezocht met zo'n ex. Blijkt dat meneer een spoor aan verbolgen ex-partners en scharrels heeft achtergelaten. Sommigen krijgen nog geld van hem (zoals die zogenaamd stalkende ex....), ander valt hij nog steeds lastig met drunk texting. Bij allemaal heeft ie ze eerst gouden bergen beloofd, van de voeten geveegd met z'n (oppervlakkige) charmes om vervolgens van de een op de andere dag het op z'n heupen te krijgen en dan zonder logisch verhaal te verdwijnen.
Jouw kerel komt niet toevallig uit een dorpje bij Nijmegen?
Jouw kerel komt niet toevallig uit een dorpje bij Nijmegen?