Daten met een dikke vrouw

22-09-2020 07:38 195 berichten
Beste forummers
Gisteren had ik een leuke date, zo leuk dat we nog een keer hebben afgesproken. Na de date deelde ik in de groepsapp dat ik een leuk visje aan de haak had geslagen en ik stuurde een foto mee. Daarop reageerde iemand met “dat is geen visje man! Dat is een walvis” en iemand anders kwam met daar ga je toch niet mee over straat?

Ik wist even niet hoe te reageren hierop, hoe hadden jullie hier op gereageerd als je date door je vriendinnen wordt afgekraakt?
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
22-09-2020 14:54
Als een vriendin terug van een date komt en enthousiast is, dan kan zijn uiterlijk mij nog tegen callen, maar daar ga ik niet over beginnen. In ieder geval niet op die manier.
Ik zou hooguit zeggen dat het mijn type niet is
Een vriendin heeft wel eens over een foto van een vlam gezegd dat ze hem een Maaskantje vond :O Ik vond hem juist heel erg aantrekkelijk en zag dat er helemaal niet in (uiteraard!). Was wel jammer dat ze niet zo enthousiast was, maar verder zit ik er ook niet mee hoor. Vind het juist wel leuk als vrienden gewoon zeggen wat ze denken. Haar vlammetjes zijn ook helemaal mijn type niet en ik zie ze ook anders dan zij.
.
impala schreef:
22-09-2020 15:08
Een vriendin heeft wel eens over een foto van een vlam gezegd dat ze hem een Maaskantje vond :O Ik vond hem juist heel erg aantrekkelijk en zag dat er helemaal niet in (uiteraard!). Was wel jammer dat ze niet zo enthousiast was, maar verder zit ik er ook niet mee hoor. Vind het juist wel leuk als vrienden gewoon zeggen wat ze denken. Haar vlammetjes zijn ook helemaal mijn type niet en ik zie ze ook anders dan zij.
Same here. Ik laat mijn matches ook aan mijn beste vriendin zien. En ze mag er álles van vinden. Doe ik ook. :D
Mumper schreef:
22-09-2020 13:51
Als ik op de campus langs een groep wetenschappers loop, gaat het toch net wat anders dan wanneer ik langs en groep bouwvakkers loop. Stereotypen komen ergens vandaan.
Stond ik eens op een steiger, kwam er een schone dame langs, ik dacht wanneer krijg ik die kans oooooit weer. Dus: mijn allerbeste fuutfuiiww.
Werd ik direct gecorrigeerd door een stel metselaars, of ik dacht dat ik thuis was.
Ach ja.
Het is toch weer een leuk opdekasttopic geworden voor TO.
Waarom zet je niet even foto's van jou en je matties hier?

Kunnen we ook even lol hebben.
DS1971 schreef:
22-09-2020 14:02
Maar ook die wetenschapper gaat met vrienden wellicht net wat anders om, zeker als er wat alcohol bij te pas komt.

Het eerste advocatenkantoor waar ik werkte kende een poule als er weer een leuke rechtenstudente stage kwam lopen. Iedereen inleggen en wie het eerste haar in bed had gekregen, die kreeg de pot. Let wel, niet alleen de jonge honden deden mee, maar ook getrouwde mannen van middelbare leeftijd.

Echt, in alle lagen tref je een bepaald soort mannen.
Ten eerste: wat een hufters
Ten tweede; hoe vaak moest de 'winnaar' het doen met de geobjectiveerde onwetende vrouw? Hopelijk komt het ooit uit zodat de vrouwen in kwestie er alsnog een me2 van kunnen maken. Echt om te kotsen dit soort mannen.
hoe reageer jij op dikke vriendin van jouw matties ???
Henk-en-Roelie schreef:
22-09-2020 18:26
Ten tweede; hoe vaak moest de 'winnaar' het doen met de geobjectiveerde onwetende vrouw? Hopelijk komt het ooit uit zodat de vrouwen in kwestie er alsnog een me2 van kunnen maken. Echt om te kotsen dit soort mannen.
Nou hebben we het wel over rechtenstudenten hier. Van het allerbedenkelijkste allooi dus. Waarschijnlijk had zij ook apart nog een weddenschap lopen hoeveel van die partners zij erbij kon naaien.
babbeleo schreef:
22-09-2020 18:32
Nou hebben we het wel over rechtenstudenten hier. Van het allerbedenkelijkste allooi dus. Waarschijnlijk had zij ook apart nog een weddenschap lopen hoeveel van die partners zij erbij kon naaien.
Als dat echt zo is dat die studentes dat ook deden dan verdienen ze elkaar, maar je maakt mij niet wijs dat ze allemaal zo waren.
Henk-en-Roelie schreef:
22-09-2020 18:26
Hoezo metoo? Het was niet tegen hun wil (tenminste, daar heb ik niets van meegekregen).

En 1 keer was voldoende natuurlijk.
babbeleo schreef:
22-09-2020 18:32
Nou hebben we het wel over rechtenstudenten hier. Van het allerbedenkelijkste allooi dus.
?
DS1971 schreef:
22-09-2020 19:00
Hoezo metoo? Het was niet tegen hun wil (tenminste, daar heb ik niets van meegekregen).

En 1 keer was voldoende natuurlijk.
Het objectiveren van vrouwen binnen werkverband is een forse Me2, zeker als er ook nog met geld onder elkaar gewed wordt wie de onwetende vrouw in bed weet te lokken.
Henk-en-Roelie schreef:
22-09-2020 19:03
Het objectiveren van vrouwen binnen werkverband is een forse Me2, zeker als er ook nog met geld onder elkaar gewed wordt wie de onwetende vrouw in bed weet te lokken.
Nee, metoo ging over seksuele intimidatie, aanranding en erger.
DS1971 schreef:
22-09-2020 19:10
Nee, metoo ging over seksuele intimidatie, aanranding en erger.

Een kersverse nieuwe vrouwelijke collega manipuleren tot seks onwetende dat de mannelijke collega's dit met elkaar hebben besproken, niet erg? Die vrouw wordt letterlijk voor seks gebruikt en de misbruiker krijgt nog geld toe van die andere assholes.
Dat jij dit niet erg vindt zeg heel veel over jou.
Henk-en-Roelie schreef:
22-09-2020 19:03
Ben ik het mee eens, goed geformuleerd.

Niet helemaal hetzelfde maar het deed me trouwens gelijk denken aan die ontgroenings praktijken.
ooitverlegen schreef:
22-09-2020 19:15

Niet helemaal hetzelfde maar het deed me trouwens gelijk denken aan die ontgroenings praktijken.
Dank je :)

ik blijf je een schatje vinden, alleen al om je avatar :heart:

Gingen de ontgroeningspraktijken ook zo, ben er niet zo in thuis.
Henk-en-Roelie schreef:
22-09-2020 19:13
[/b]

Een kersverse nieuwe vrouwelijke collega manipuleren tot seks onwetende dat de mannelijke collega's dit met elkaar hebben besproken, niet erg? Die vrouw wordt letterlijk voor seks gebruikt en de misbruiker krijgt nog geld toe van die andere assholes.
Te sneu voor woorden inderdaad
ooitverlegen schreef:
22-09-2020 19:15

Ja, mij ook. Echt super walgelijk van die kerels. Lager dan laag.
moizer schreef:
22-09-2020 07:43
Ja, ik was denk ik wel boos geworden ja! Lekker dat ze zo reageren als jij aangeeft iemand leuk te vinden. Echte vrienden!
Ik zou het heel vervelend vinden als vriendinnen zo zouden reageren. Ik vind het lomp, kortzichtig en het zou mij vooral het gevoel geven dat ze twijfelen aan mijn inschatting of iemand wel leuk is. Maar goed, ik kan mij dit soort opmerkingen überhaupt ook niet voorstellen van mijn vriendinnen. Als ze al om welke reden dan ook iets vinden van z’n uiterlijk, dan zou ik eerder een licht polsende en ietwat verbaasde opmerking kunnen krijgen dat ze niet hadden verwacht dat dit mijn type was (en dan in het midden latend wat dat dan zou kunnen zijn). Misschien polsend of ik denk dat als iemand werkelijk zo zwaarlijvig is, of ik er dan wel de actieve dingen mee kan doen die ze van mij gewend zijn. Maar dat zou hooguit tijdens een gesprek naar voren komen als ik aangeef écht iemand leuk te vinden.

Dus, waarom heb jij zulke lompe vrienden to?
Sinned77 schreef:
22-09-2020 07:42
Met maten.
Geniaal
thanx schreef:
22-09-2020 14:54
Als een vriendin terug van een date komt en enthousiast is, dan kan zijn uiterlijk mij nog tegen callen, maar daar ga ik niet over beginnen. In ieder geval niet op die manier.
Ik zou hooguit zeggen dat het mijn type niet is
Ik heb geen vriendinnen die mij foto's laten/lieten zien na dates.
En al helemaal niet niet gaan appen in groepaps.
Henk-en-Roelie schreef:
[/b]

Yup.
Henk-en-Roelie schreef:
[/b]

Helemaal dit. Plus; het ging ook nog eens om stagiaires en dus een ongelijke machtspositie.

Ik snap niet dat mannen en vrouwen met dergelijke collega's kunnen samenwerken of dat soort verhalen gewoon kunnen aanhoren. Dan moet je het zelf ook wel ergens goedkeuren.
Henk-en-Roelie schreef:
[/b]

Lees nou nog eens gewoon wat er staat. Ik schreef erger dan aanranding. En ja, ik vind iemand dwingen tot (het ondergaan van) seksuele handelingen erger dan iemand tot vrijwillige seks verleiden, zelfs al is dat vanwege een weddenschap.

De wetgever is het met mij eens op dat punt, dus ik denk niet dat het een heel revolutionair standpunt is .

En metoo ging in den beginne alleen over seksueel misbruik, daar is later nog seksuele intimidatie aan toegevoegd.
Timetraveler schreef:
22-09-2020 20:36
Helemaal dit. Plus; het ging ook nog eens om stagiaires en dus een ongelijke machtspositie.

Ik snap niet dat mannen en vrouwen met dergelijke collega's kunnen samenwerken of dat soort verhalen gewoon kunnen aanhoren. Dan moet je het zelf ook wel ergens goedkeuren.
Ja, want als beginnend advocaat ga je de knuppel in het hoenderhok gooien, met als gevolg dat het ontkend wordt en jouw loopbaan naar de knoppen is.

Ik geef het als voorbeeld van dat ook hoogopgeleide mannen zich walgelijk kunnen gedragen en dan nog wordt het gedraaid naar dat ik het helemaal goedkeur.

Er is echt iets grondig mis met de leesvaardigheid van sommigen hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven