Daten met een man in scheiding

30-08-2018 13:19 33 berichten
.....
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-08-2018 14:21
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
98.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Klinkt zoals je het schrijft alsof hij het bij dit ene voorval wil laten?
Of heeft hij aangegeven dat er een vervolg in zit?
Laat hem eerst zijn scheiding netjes afhandelen. En laat hem zijn kinderen eerst wennen aan dat ouders zijn gescheiden.

En wees nooit en te nimmer een geheim.
Mijn mening is gestippeld.
Het was een eenmalig iets waarschijnlijk.
Anders had hij het niet geheim willen houden voor de buitenwereld.
Rustig afwachten, zou ik denken. Hij wil het goed doen voor zijn kinderen, dat zou ik positief vinden. Gewoon nog even alles op pauze zetten.
...
anoniem_6481adaa3cfde wijzigde dit bericht op 30-08-2018 14:19
98.74% gewijzigd
Als je drama houdt..doen.
Weer een Eva? :wtf:
*eva* schreef:
30-08-2018 13:35
Hij heeft toen aangeven dat het niet een eenmaligs iets hoeft te zijn.

Ik ben er zelf ook nog niet over uit of ik dit wel wil. Ene dag denk ik: wegrennen! En de volgende dag denk ik: ik wil hem zien.

Hij wil vaker van bil?
Geen probleem toch als jij dat ook wil?
Alleen een geheimpje zou ik niet graag zijn.
coolingdown. schreef:
30-08-2018 13:37
Weer een Eva? :wtf:
Zijn eva's niet goed?
Ik zou het wel even "geheim" houden en niet alleen voor de kinderen. En wel tot de scheiding rond is, inclusief de boedelscheiding. Ex-partners zijn nog wel eens geneigd om daar een stuk minder vriendschappelijk mee om te gaan wanneer er te vroeg een ander in beeld is.
Ik zou rustig afwachten tot zijn scheiding rond is en hem dat ook vertellen...dat hij daarna welkom is. Partners zijn nog weleens geneigd tot moeilijk kunnen loslaten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik denk dat de kans dat dit iets gaat worden als je nu met elkaar door gaat, heel klein is. Als je gewoon een leuke tijd wilt, wat waarschijnlijk voornamelijk achter gesloten deuren in de slaapkamer inhoudt kun je ervoor gaan.
Meer hoef je denk ik nu niet van hem te verwachten.
er is natuurlijk ook werkelijk geen enkele reden om jullie neukpartij aan anderen te laten weten (Facebook?)
Laat staan aan zijn kinderen
dingen mogen best prive blijven hoor
lilalinda schreef:
30-08-2018 13:44
er is natuurlijk ook werkelijk geen enkele reden om jullie neukpartij aan anderen te laten weten (Facebook?)
Laat staan aan zijn kinderen
dingen mogen best prive blijven hoor

Er is nog een groot verschil tussen "aan de grote klok hangen" of heimelijk/stiekem.
...
98.92% gewijzigd
Nou joh, vanaf de zijlijn meemaken hoe die scheiding verloopt, kan jaaaaren duren en emotionele/materiele oorlog zijn, je a.s stiefkinderen die verdrietig zijn en dus niet zitten te springen om jou als nieuwe vriendin van hun vader te ontmoeten...

Ondertussen in het geheim verliefd zijn en een serieuze (?) relatie opbouwen?
En hij woont neem ik aan nog in dat huis?

"ga er voor". Nee.
Hoe groot is dat dorp. Is het sowieso wel mogelijk om gescharrel of prille relaties terwijl nog in scheiding geheim te houden.
*eva* schreef:
30-08-2018 13:49
Klopt dingen mogen prive blijven. Alleen nu is het probleem dat we in een dorp wonen. Tijdens het feest heeft iemand opgemerkt dat er een soort van strijd om mij was tussen hem en een andere man (ik had natuurlijk niets door)
Mensen stellen dus vragen. Heb tegen iedereen ontkent, maar is wel lastig
En er wordt in het dorp ook nog om jou gevochten?

Je hebt alle ingrediënten voor een slechte soap.
...
97.85% gewijzigd
Rennen, nu het nog kan.
*eva* schreef:
30-08-2018 13:53
Ik omschrijf het misschien beetje verkeerd. De strijd is zwaar overdreven. Mannen met interesse
Als je kan kiezen, zou ik voor een man gaan zonder complicaties.

Of all men:Een man in scheiding, met kinderen. Stiekem gedoe. Je moet er maar zin in hebben.
anoniem_368557 wijzigde dit bericht op 30-08-2018 13:58
17.08% gewijzigd
*eva* schreef:
Als je met hem stiekem in zee gaat, is dit ontkennen nog maar het begin van het verhaal. Hoe lijkt jou dat?
*eva* schreef:
Klopt dingen mogen prive blijven. Alleen nu is het probleem dat we in een dorp wonen. Tijdens het feest heeft iemand opgemerkt dat er een soort van strijd om mij was tussen hem en een andere man (ik had natuurlijk niets door)
en dan geef jij gewoon geen antwoord, behalve als je stiekem geniet van drama en aandacht.
dan is de interesse ook snel over hoor
Ivy_Signe schreef:
30-08-2018 13:56
Als je met hem stiekem in zee gaat, is dit ontkennen nog maar het begin van het verhaal. Hoe lijkt jou dat?
En dadelijk is TO onderwerp of lijdend voorwerp in die scheiding, als het geheim uitkomt of als er geroddeld wordt in het dorp.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven